I Grosny Skrevet 7. juni 2011 #81 Del Skrevet 7. juni 2011 Han er sjefen din. Han bestemmer hva du skal føle og hva du skal si. Er han kineser? Kommunistleder? Er du troende kommunist, siden du underordner deg så lydig? (Beklager useriøs spissformulering, men jeg får assosiasjoner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 7. juni 2011 #82 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan mener du at det er deg det er noe galt med? Du bøyer deg jo i støvet, forstår ham til døde og er så selvkritisk at det holder. Han forsøker ikke engang. Ikke i det hele tatt. Hva gir det deg å være gift med denne mannen? Jeg tenker at det må være ganske mye, siden du er villig til å ofre det å ha en partner som viser empati, forståelse og godhet for deg. For å være sammen med denne mannen som kun gjør det som er best for bare ham. Og driter i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piri Skrevet 7. juni 2011 #83 Del Skrevet 7. juni 2011 Dere har det bra så lenge du føyer han?! Beklager, men mannen din høres ut som en manipulerende drittsekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 8. juni 2011 #84 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har et kjempetips på hvordan du skal finne ut om du er urimelig sjalu eller om det er han som er en manipulerende, utro ja.... Kjøp en diktafon - ca 800-900 kr. Den har kapasitet på 72 timer. Legg den i bilen hans på morgenen før han reiser på jobb. Ev kan du plassere den hjemme når du skal ut på noe og han skal passe barna. Plassèr den i nærheten av der det er sannsynlig at han kan sette seg og prate. Gjør svært gode lydopptak i rom. Sjekk e-posten hans. Bytt passord og de sender nytt på hans mobiltelefon. Dette fisker du opp på natten og sjekker om hun skriver til ham. Du kan også ta ham opp når dere krangler, så har du det på teip, hva han kaller deg under diskusjoner. Dette vil kjøle ham rimelig godt ned, når du setter deg ned for å ta en alvorsprat med ham. Ikke noe problem. Å konfrontere ham, er som å sloss i blinde. Du kommer aldri til å få et ærlig svar om han er utro. Dette er lærebokinnhold i hvordan utroe personer oppfører seg. Dessuten, dess mer kranglete du er om dette, dess mindre dårlig samvittighet har han for hvordan han oppfører seg. Når du har noe på ham, kan du spørre om forskjellige ting, som du allerede vet svaret på. Deretter kan du konfrontere ham med fakta. Dermed drive ham rett i sin egen felle. Vanlig politiavhørsteknikk. Svært kjedelig å få fangst, men bedre enn å gå med panikkangst i flere måneder. Funket for meg, avslørte alt og konfronterte den andre personen med ektefelle. Har tatt vare på alle bevis, godt å ha den dagen han forsøker å skylde det hele over på meg. Både i forhold til barna og hans familie. Svææært vondt selvsagt, men hva er alternativet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #85 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg har et kjempetips på hvordan du skal finne ut om du er urimelig sjalu eller om det er han som er en manipulerende, utro ja.... Kjøp en diktafon - ca 800-900 kr. Den har kapasitet på 72 timer. Legg den i bilen hans på morgenen før han reiser på jobb. Ev kan du plassere den hjemme når du skal ut på noe og han skal passe barna. Plassèr den i nærheten av der det er sannsynlig at han kan sette seg og prate. Gjør svært gode lydopptak i rom. Sjekk e-posten hans. Bytt passord og de sender nytt på hans mobiltelefon. Dette fisker du opp på natten og sjekker om hun skriver til ham. Du kan også ta ham opp når dere krangler, så har du det på teip, hva han kaller deg under diskusjoner. Dette vil kjøle ham rimelig godt ned, når du setter deg ned for å ta en alvorsprat med ham. Ikke noe problem. Å konfrontere ham, er som å sloss i blinde. Du kommer aldri til å få et ærlig svar om han er utro. Dette er lærebokinnhold i hvordan utroe personer oppfører seg. Dessuten, dess mer kranglete du er om dette, dess mindre dårlig samvittighet har han for hvordan han oppfører seg. Når du har noe på ham, kan du spørre om forskjellige ting, som du allerede vet svaret på. Deretter kan du konfrontere ham med fakta. Dermed drive ham rett i sin egen felle. Vanlig politiavhørsteknikk. Svært kjedelig å få fangst, men bedre enn å gå med panikkangst i flere måneder. Funket for meg, avslørte alt og konfronterte den andre personen med ektefelle. Har tatt vare på alle bevis, godt å ha den dagen han forsøker å skylde det hele over på meg. Både i forhold til barna og hans familie. Svææært vondt selvsagt, men hva er alternativet? kjære ts, om du vil ha et fremtidig forhold med mannen din, ikke gjør som det står over her. -snakker av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 9. juni 2011 #86 Del Skrevet 9. juni 2011 Så du innser selv at dette ikke kan fortsette? Uansett hvem som er skyld i situasjonen, så er han tydelig uvillig til å jobbe med å løse den. Da er spørsmålet om du virkelig vil at ungene dine skal vokse opp i ett hjem hvor det er helt greit at pappa kaller mamma syk i hodet? Eller er det kanskje best at du reiser nå? Det må da være litt takhøyde for hva man kan si til hverandre i et forhold! Hvis alle hadde dratt sin kos, bare de fikk skjellsord slengt etter seg hadde ikke mange forhold vart noe særlig lenge. Nå må vi være litt realistiske her. Har man etter mange års ekteskap ikke hørt verre enn at man er syk i hodet, har man vært ganske heldig etter min oppfatning. Dette gjelder både menn og kvinner. Det er da bedre å få ut frustrasjon og bli ferdig med saken, enn at man går å brygger på noe konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. juni 2011 #87 Del Skrevet 9. juni 2011 Det må da være litt takhøyde for hva man kan si til hverandre i et forhold! Hvis alle hadde dratt sin kos, bare de fikk skjellsord slengt etter seg hadde ikke mange forhold vart noe særlig lenge. Nå må vi være litt realistiske her. Har man etter mange års ekteskap ikke hørt verre enn at man er syk i hodet, har man vært ganske heldig etter min oppfatning. Dette gjelder både menn og kvinner. Det er da bedre å få ut frustrasjon og bli ferdig med saken, enn at man går å brygger på noe konstant. Takhøyde er fint, men når all diskusjon og kritikk blir hurtig og effektivt stoppet med skjellsord, da er ikke kommunikasjonen på plass. SAMLIVSKURS! Skitt, jeg glemte at gubben er mot kommunikasjon. Hadde jeg rett i at han er kinesisk kommunistleder? Gubben er bedriftsleder, og dette antikommunikasjonistiske diktaturet og taushetsplikt-terroren har spredd seg som ild i tørr BI-tankegang. Han er nok mentalt yrkesskadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. juni 2011 #88 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Pia. Jeg har tenkt. Still krav, men ta det smått. En ting om gangen. Gi blaffen i om han er utro eller noe. Krev bare en ting. KOMMUNIKASJON. Si at du ønsker deg kommunikasjon. Ikke roser, ikke diamenter, ikke kyss, men rett og slett kommunikasjon. Den dagen han gir deg kommunikasjon, da snakker dere. Da er en prosess satt i gang. PROBLEMET er hans forsvarsposisjon, som er ekstremt piggete. Når han hiver ut en kjeftsmell, så kan du prøve å bruke positiv praksis på han. Slik er det: Du: Jeg vil snakke med deg! Han: (hyler)Dumme, syke, sjalu monsterkrek! Du: Feil ord, prøv igjen, hva skal du si når du snakker til meg! Han: (sint)Hva sa du? Du: Hva skal du si når du snakker med meg? Og hvordan skal du si det? Han: (roligere) Jeg skal si noe godt! Du: Kjempebra! Jeg vet at du er en godgutt! Før du begynner med positiv praksis, så kan du fortelle han at du vil begynne med positiv praksis på han for å avlære det agressive språket. Hva er det sier han? Så sier du : "det er å instruere deg i å starte på nytt når du snakker på feil måte. Når du har fått nok slik trening , så gidder du ikke å være sinna lenger." Endret 9. juni 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #89 Del Skrevet 12. juni 2011 Honestly --- han oppfører som en dust. Jeg er litt enig med diktatfon-ideen, først har du fakta, etterpå er det opp til deg til å bestemme hva du vil gjøre med livet ditt, hvis han er verdt din tid og tålmodighet. Du er gravid og gift med ham. Hun er ikke. Hvis hun prøver seg etter mannen din, ikke konfronterer hu --- hun bare får mere lyst å gå etter ham. Men ... vel, du kan ødelegge hennes rykte til å være en ludde. Ruin it for her, disgust her... Men det kreves litt mere planlegging og du er jo gravid, nå viktigst person er jo degselv, du må prøve å ta det rolig og passe på babyen din. Og husk en ting: you reap what you sow. Om hu er total biatch og han oppfører seg som en dust, tenk at kharma kommer til å get them hard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå