AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Del Skrevet 4. juni 2011 Ja, tittelen sier vel sitt. Kjæresten min (6 år eldre enn meg) har knapt møtt vennene mine og viser ingen interesse av å møte de mer heller. Han har sagt selv at han nok ikke har den store interessen for det.. Det er så klart kjedelig, men har liksom vendt meg til det. Men vennene mine maser om å møte han mer, spør hvorfor han ikke er med, om jeg er flau over han etc. Han er en utadvent og sosial gutt med godt humør og mye humor, og kan få de fleste til å le. Noen som har det slik? Eller opplevd det? Noen tips/råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #2 Del Skrevet 4. juni 2011 La han være sånn. Ser ingen poeng med å dra med seg gubben til vennene sine dersom han ikke har lyst. Så lenge han ikke murer seg inne eller løper å gjemmer seg dersom de skulle komme på besøk eller noe, så ser jeg ikke noe unormalt med det. Min mann vil heller ikke være med til mine venner. Skjønner han godt jeg, da han ikke har noen interesse av å sitte å skravle om/høre på det vi prater om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3 Del Skrevet 4. juni 2011 Må presisere om at det er snakk om når hele gjengen er sammen; gutter og jenter med kjærester. Mener selvfølgelig ikke når jeg bare er sammen med venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #4 Del Skrevet 4. juni 2011 Syns ikke det utgjør noen forskjell. Jeg har også venner - dvs både menn og kvinner. Betyr ikke at min mann gidder å bli med av den grunn. Han har sine venner, jeg gidder ikke bli med ham når han skal til dem. Rett og slett fordi vi har forskjellige interesser...når jeg sitter å prater med mine venner så går det mye i motor, bil, lastebiler og våpen... ting som interesserer min mitt i der hvor sola aldri skinner. Han hadde kjedet vettet av seg dersom han måtte sitte å høre på slikt snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #5 Del Skrevet 4. juni 2011 Mulig, men jeg er med hans venner.. Vi snakker heller ikke om noe spesielt tema (for eks. bare håndball), så det skulle ikke være grunn det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #6 Del Skrevet 4. juni 2011 Kanskje han ikke liker dine venner da. Skjønner ikke at det er noen big deal og at man blir trist over at gubben ikke blir med. Han tvinger vel ikke deg til å bli med til hans venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #7 Del Skrevet 4. juni 2011 Han har jo knapt møtt de, og har ikke noe inntrykk av de i det hele tatt. Guttene i gjengen har han aldri sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. juni 2011 #8 Del Skrevet 4. juni 2011 Eg skjønner at du synst det er lit trist at de ikkje kan få dykk ein felles omgangskrins. Han burde no kunne vere med ein gong i blant, i det minste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #9 Del Skrevet 4. juni 2011 Men prat med ham da. Herregud jente ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 4. juni 2011 #10 Del Skrevet 4. juni 2011 Synes du kan si rett ut til han at de har lyst til å treffe deg, og det er respektløst av deg å avvise dem uten videre. Også mot deg siden de er dine venner og er en stor del av deg og ditt liv. Om han ikke treffer dem hver gang er en annen sak, men to ganger i året skader ikke altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 4. juni 2011 #11 Del Skrevet 4. juni 2011 Kjæresten min er sånn. Han er ikke så sosial av seg, og føler seg ukomfortabel rundt mange og nye mennesker han "må" prate med. I starten synes jeg det var veldig vanskelig, jeg er nemlig veldig sosial og elsker å være sammen med vennene mine, og hadde så lyst til å vise bort den flotte kjæresten. Etter som tiden gikk, og jeg kjente jeg hadde kranglet nok på dette, så fant jeg ut at jeg bare gir faen. Han får være den han er, og jeg lar han være, så lenge jeg kan treffe vennene mine, så er det det viktigste for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bubbels Skrevet 4. juni 2011 #12 Del Skrevet 4. juni 2011 Kjærsteen min liker det ikke han heller, jeg synes det er helt greit nå. Han har sitt liv med sine venner, og jeg har mitt med mine. Han har møtt de flere ganger og har ikke noe imot hvis det er noe spesiellt som skjer (bursdager o.s.v) men han vil helst ikke henge med de. jeg synes det er HELT ok. Jeg synes det var veldig dumt i starten, men har sett at det funker bra sånn vi har det nå Jeg er fryktelig stolt av min kjære og vil egentlig vise han til hele verden, men må nesten la han kose seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #13 Del Skrevet 5. juni 2011 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 5. juni 2011 #14 Del Skrevet 5. juni 2011 Man skal gi og ta i ett forhold. Jeg syntes ihvertfall han kan stille opp en gang i blandt. Hadde blitt veldig trist hvis typen min ikke ville møte venna mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå