Gå til innhold

Jeg bør passe meg for en krangel

Gjest Marthe

Anbefalte innlegg

Gjest Marthe

Kjæresten min er 40 år (jeg er 29). Han har vært en STOR flørt i alle år, men har slått seg til ro med meg nå,(håper jeg). Men hvis vi har en diskusjon, eller jeg påpeker noe jeg synes er dårlig oppførsel av han så blir han rasende. Vi kan også ha en vanlig diskusjon rundt ting og bli enige, men hvis han har gjort noe som han vet er gale og han ikke har lyst til å forandre på blir han helt umulig. Etter disse diskusjonene har jeg "tatt han" i å søke opp x kjæresters profiler på facebook (som han ikke har som venn), sender meldinger til damer, baksnakker meg til kompiser.

Når jeg tar opp ting som er urimelige og sårende for meg, sier han at nå ødelegger jeg for meg selv. Men jeg kan ikke la vær å ta opp slike ting selvom han liker meg mindre av den grunn..jeg tar overhodet ikke opp hver minste småting, men når jeg synes han har gått for langt, så MÅ jeg jo ta det opp.

Hvorfor har han en slik oppførsel? er dette noe som han kan bli bedre på tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri akseptert en slik behandling av min partner, og han er ondskapsfull som går bak ryggen på deg og baksnakker deg til ex-er og kamerater. Når han samtidig forteller deg at du ikke kan ta opp ting med han, for da ødelegger du for deg selv,sier meg at han ønsker å vinne enhver krangel og diskusjon og bryr seg ikke om deg oppe i dette. Du skal gjøre som han vil, for ellers ødelegger du for deg selv. Er dette virkelig en mann du ønsker å dele livet med?

Han høres ut som en selvgod drittsekk, som er vant til å få viljen sin,og som ikke bryr seg nok om andre mennesker. Han er egoistisk, og handlingene hans viser det også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å være sammen med han?

Det er vel innlysende. At mange kvinner faktisk ønsker en partner som behandler dem som dritt, burde ikke komme som noen overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker for meg at du vet hva du har gått til, du vet at han er en stor flørt, noe som du har akseptert. Da er det ikke så rart at han er umulig når du reagerer, han vet han slipper unna med det. Synes du bør finne en som kan respektere deg og ikke er utro (noe som han sannsynligvis er også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...