Gå til innhold

kun ute etter sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei

Etter en tur på fylla så endte jeg opp med å bli med en jeg kjente litt fra før hjem, og vi endte tilslutt også opp med å ha sex. Kjenner han fra før, så vi snakker greit sammen og har god kjemi ellers.. Så det var ikke kleint morgenen etter eller noe slik... Snakket deretter mye med han på meldinger, og han sendte som regel først, da jeg ikke vil være masete.. Han spør om alt fra hva skjer, hvordan har dagen din vært osv... Så virker jo som om han bryr seg litt om hva jeg gjør og hvordan jeg har det... Møtte han igjen tre dager etterpå, og det samme skjedde jo da, og det er veldig bra... Kommer jo noen ganger inn på seksuelle temaer, og det føles på en måte som om det er derfor han vil møte meg.. selv om han sier han vil se meg igjen, og gir masse komplimenter... og det virker som om han bryr jeg... Og hvorfor gidder han å bruke så mye tid på å sende meldinger og slik om han kun er ute etter en ting?

Så må rett og slett høre hva folk mener, om noen gidder å svare da...

Er han kun ute etter sex, eller kan det være han vil noe mer? Veldig usikker på hva jeg mener selv, bare for å ha sagt det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vi er alle kun ute etter sex. Så får dere spille korta deres riktig å forsøke å temme oss så godt dere kan. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meawesome;) haha

har akuratt samme problem... Men jeg ser på det sånn:

1) han er kun ute etter sex. Han sender masse meldinger, og gir masse fine komplimenter for å "få deg på kroken". Og han liker å han en han kan "jakte" på i hverdagen, derfor han sender alle meldingene. I tilegg er det jo en bra situasjon for da kan han også få jenta til å ha sex med han.

2) Han er litt (eller mye?) interisert i deg. Han sender derfor masse meldinger og gir fine komplimenter i håp om at du skal ta hintet om at han liker deg eller at han har et godt øye til deg.Han like rå ha sex med deg fordi han faktisk er glad i deg og ikke bare fordi han kan "få seg noe".

Hvis han kan velge nesten hvem han vil, hvorfor velger han samme jente hver gang da?

-Jo, fordi han er litt keen på den ene jenta:)

-Eller, fordi han ikke kan få noen andre.

Men du kan jo dra på date med han, bare se film eller noe, uten å hinte til sex, så finner du nok fort ut av om han kun er interisert i sex eller om det er noe mer på gang;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han kun er interessert i sex, takker han neppe ja til bare en filmdate på kino - så det kan være verdt å teste ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang kun sex. Men dersom du oppfører deg rett kan det nok bli noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...