Gå til innhold

Hva slags damer legger på seg fort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken tegn skal jeg se etter? Hvilken damer legger på seg fortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvofor florerer det med slike tråder for tiden?

En ting er sikkert. Jeg trenger verken 30 days, Noka-dietten eller noen annen form for diett. Jeg kan jo bare se på forumet her og lese tråder, så mister jeg lysten på noe godt.. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som trøstespiser fordi de har funnet seg en toskete mann. :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at damer som har rødlig kort hår, kan 2 språk, spiser fiskepinner med jasmin ris, har puddel, går i brune sko med tennissokker i, liker marsipan -biten i Twist -posen, har allværsjakke, leser Nesbø, glemmer nøklene hjemme, har do -rullen feil vei (inn mot veggen) og bruker mascara -gjerne den brunlige varianten.

De er ikke til å spøke med, der vanker det kommende fedme! :takke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som har møtt på en mann som er så kjedelig i senga at de må spise sjokolade for å finne et lite snev av lykke i hverdagen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som blir sammen med dvaske, utrente menn... Hvor ofte ser du par der den ene er overvektig og den andre er veltrent? Livsstil smitter over på hverandre i et forhold. Så hvis du vil være sammen med en slank kvinne sørger du for å ha et godt kosthold og trene.

Er så mange menn som er slanke et stykke opp i 20 årene, deretter går de gradvis over til å bli blekfete, før kulemagen sakte kommer.... æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Damer som blir sammen med dvaske, utrente menn... Hvor ofte ser du par der den ene er overvektig og den andre er veltrent? Livsstil smitter over på hverandre i et forhold. Så hvis du vil være sammen med en slank kvinne sørger du for å ha et godt kosthold og trene.

Er så mange menn som er slanke et stykke opp i 20 årene, deretter går de gradvis over til å bli blekfete, før kulemagen sakte kommer.... æsj...

Menn ordner med casha, dere fixer kroppen. Get it? Dere som skal se bra ut, ikke vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn ordner med casha, dere fixer kroppen. Get it? Dere som skal se bra ut, ikke vi.

Feil århundre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Alle leger, økonomer og advokater jeg kjenner er slanke og veltrente. Alle småkvapsete og overvektige menn jeg kjenner til er arbeidsledige eller lavtlønnede. Så jeg får ikke helt dette til å stemme?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

vel, jeg kjenner både leger og en advokat og ingen av disse er hverken særlig slanke eller veltrente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Alle leger, økonomer og advokater jeg kjenner er slanke og veltrente. Alle småkvapsete og overvektige menn jeg kjenner til er arbeidsledige eller lavtlønnede. Så jeg får ikke helt dette til å stemme?

Oh the ignorance, it amazes me.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

Damer som er sammen med pirkete perfekjsonister som deg i lengden. De ender opp med angst og trøstespiser seg til døde.

Du må ikke finne på å få deg dame.

Natta. :popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Damer som er sammen med pirkete perfekjsonister som deg i lengden. De ender opp med angst og trøstespiser seg til døde.

Du må ikke finne på å få deg dame.

Natta. :popcorn:

Uff stakkars dere. :( Kvinner er så kompliserte at de burdte vært et eget fag i grunnskolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Uff stakkars dere. :( Kvinner er så kompliserte at de burdte vært et eget fag i grunnskolen

Jeg er ikke helt uenig med deg her! Jentene burde hatt om gutter's psykologi, og guttene burde hatt om jenter's psykologi. Fra 1. klasse! Tenk så mye med fredelig verden hadde blitt *drømme*

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hahaha, og du bor da i indre Nybergsund, siden du kan "ordne med cash"? De fleste boliger i Oslo og andre sentrale strøk krever to inntekter og vel så det.

Hvis du betaler ned boliglånet vårt skal jeg bli så pen som bare det, akkurat nå har vi annet å tenke på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det viser seg at damer som har rødlig kort hår, kan 2 språk, spiser fiskepinner med jasmin ris, har puddel, går i brune sko med tennissokker i, liker marsipan -biten i Twist -posen, har allværsjakke, leser Nesbø, glemmer nøklene hjemme, har do -rullen feil vei (inn mot veggen) og bruker mascara -gjerne den brunlige varianten.

De er ikke til å spøke med, der vanker det kommende fedme! :takke:

Eventuelt de som har deeeeeilig sjokolade som avatar? GIMMEGIMME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

En del mennesker, både kvinner og menn legger gjerne litt på seg ut i et parforhold, for da regnes forholdet som trygt, og man koser seg ofte sammen. Jeg mener at kan man ikke være sammen med en person som legger på seg, så kan man ikke være sammen med den personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...