LilleBille Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 http://www.freewave.no/out_index.asp?page=...bs?artid=201307 Stemmer dette? Synes selv ikke jeg bruker så veldig mye .. men sammenlagt gjennom at "langt" liv har det jo blitt litt.. i og med at jeg ikke kaster/kvitter meg med så mye... Hvordan er det med dere... Bruker du 9000,- på klær i året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 De siste 4 årene har jeg brukt ca 2000 kr i året på klær (er student).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Hmmm, bruker nok mer enn 9000,- i året på klær og sko... Trodde faktisk ikke jeg brukte så mye, men en kjapp hoderegning ga ett annet resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Tviler ikke på at svært mange bruker noe sånt på klær i året, mange som bruker mer og noen som bruker mindre Jeg er ganske sikker på at jeg bruker mindre,liker jo klær og hadde jeg vært rik hadde jeg garantert brukt mer enn idag, men det er ikke det jeg prioriterer høyest. Mange andre ting som er vel så viktige for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Vel, kom på at i år har jeg nok brukt mer enn det, men det er fordi jeg var brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Nei. Jeg kjøper sjelden klær før det jeg allerede har er utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 Med fare for å bli satt i bås her - regner vi med sko i denne sammenhengen og eller? Jeg er nemlig håpløs til å kjøpe sko! Klær også for så vidt da.. men veske, belte og sko må bare matche.... :oops: Jeg har nok et klebudsjett som overgår 2000 pr mnd ja... Sukk, ikke bra vet du men jeg trives egentlig med det jeg da... Jeg mener at klær er en vesentlig del av folk, du kan være så inteligent, kjekk, eller på annen måte passende i hvilke situasjon som helst - men har du ikke klær som passer - vel.... Skal du søke jobb - klær er viktig Skal du treffe noen spesiell - klær er viktig Skal du bli lagt merke til - klær er viktig Ja - klær skaper rett og slett litt folk på en måte.. Ikke det at du kan kle deg til noe du ikke er, men du kan kle deg ordentlig uansett hvem du er liksom... Min Oldemor sa alltid : ren, pen, edelsten til oss når vi vokste opp, og hun var opptatt av dette med å ha hele, rene og ordentlige klær. Det må ikke være siste mote, det må ikke være dyrt heller men helheten i den du er kan godt avspeiles i klærne du bruker... Men nå regner jeg med jeg får så det holder her inne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Bruker vel en liten formue på klær ja... Tør nesten ikke tenke på hvor mye jeg bruker, kjøper når jeg har lyst og råd... Men det er nok over 9000 i året ja. Jeg er vel ganske opptatt av klær, men må ikke nødvendigvis ha dyre ting. Skummelt egentlig, når jeg begynner å tenke over hvor mye jeg bruker på klær, og hvor overfylte skapene mine egentlig er - og allikevel har jeg synes jeg aldri jeg har noe å ha på meg. Jeg TRENGER jo sikkert ikke halvparten av de klærne jeg kjøper, men jeg føler allikevel et sterkt behov for dem. Noen ganger prøver jeg å rettferdiggjøre det i hodet mitt ved å tenke på at jeg bidrar til økonomisk vekst etc, samfunnet må jo gå rundt! Og så er jeg flink til å sortere ut noen søppelsekker til Fretex i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 Bare 9000? Oi... Har iallefall brukt 150000 kr på det til nå. (men det skjer jo ikke hvert år. Bare vært på en gigantisk shoppingtur til utlandet.) Uansett, vanligvis er det gangske høyt tall. :oops: Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Bare 9000? Oi... Har iallefall brukt 150000 kr på det til nå. (men det skjer jo ikke hvert år. Bare vært på en gigantisk shoppingtur til utlandet.) Uansett, vanligvis er det gangske høyt tall. :oops: Cloe 150 000???!!! Da har ikke jeg dårlig samvittighet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 Bare 9000? Oi... Har iallefall brukt 150000 kr på det til nå. (men det skjer jo ikke hvert år. Bare vært på en gigantisk shoppingtur til utlandet.) Uansett, vanligvis er det gangske høyt tall. :oops: Cloe Heeey! Bøyer meg i støvet. Jeg bruker ikke så mye penger på klær. Kjøper stort sett det som henger utenfor butikkene, og da særlig utenfor Vero Moda. Men det hadde vært gøy å ha etthundreogfemtitusen å bare bruke på klær, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 12. november 2003 #12 Del Skrevet 12. november 2003 Hmm, jeg er ganske flink til å bruke penger på shopping, og da i hovedsak klær og sko (+ en del på sminke/hudpleie) Greide fint å svi av 10 000 i løpet av en shopping helg med jentene. Hvor mye i løpet av et år vet jeg ikke, kanskje 20-25000 kr på klær/sko. Jeg handler ofte masse på en gang, også kan det gå et par tre måneder før jeg shoper igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 12. november 2003 #13 Del Skrevet 12. november 2003 Bruker nesten ikke penger på klær. Har sikkert brukt tilsammen 3-4000,- de siste 4-5 årene...... Bruker vel under 1000,- på 1 år. Da kjøper jeg bare det jeg trenger å fornye, som undertøy, bukser, sko....blir aldri kjøpt noe unødvenig her nei. Lenge siden det har blitt gjort gitt....... Men på ungene bruker jeg sikkert litt mer, kanskje et par tusen i løpet av 1 år. Har en svigermor som også kjøper inn klær og sko til barna, så vi er heldige sånn sett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 12. november 2003 #14 Del Skrevet 12. november 2003 Passerer nok 9000; i løpet av et år ja, men tør ikke regne på hvor mye jeg har brukt hittil i år Er opptatt av mote, og har en jobb som tilsier at jeg må være oppdatert på klesfronten, så jeg er jo litt unnskyldt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 12. november 2003 #15 Del Skrevet 12. november 2003 Uff ja bruker mer en 9000. Bare en lekker kjole koster ofte over 2000, lekkert skjørt 1000. Har ikke ført opp hva jeg bruker, men det blir rundt 20000. Lekkert silkeundertøy er heller ikke billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lullen Skrevet 12. november 2003 #16 Del Skrevet 12. november 2003 Satte opp regnskap en gang på hvor mye jeg brukte på forskjellige ting. Klær, sko (og vesker - min lidenskap) kom opp med et snitt på 1 500,- pr måned.... :o Men jeg gir mye til Fretex da, orker ikke ha skapene fulle av ting jeg aldri bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå