Gjest Quelleriel Skrevet 5. juni 2011 #21 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg tok min for fem år siden.. Er en stund siden nå, så husker ikke så mange detaljer. Det jeg husker er at jeg var hoven den første uka, og etter det så roet det seg ned. Hadde ikke problemer med sikling eller å snakke. Det var jo ganske sårt en stund, men ble aldri så ille at jeg måtte ta noen pinetabletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
am07 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tok piercing for et år siden og hadde svært gode erfaringer. Tungen ble litt hoven de første tre dagene, og jeg trengte kun litt smertestillende de første to dagene. Etter en uke fikk jeg byttet til en kortere "stang", siden den første var ekstra lang for å ha plass til eventuell hevelse. Pass godt på munnhygiene og bruk mye munnskyll (ble selv anbefalt munnskyll uten alkohol). Jeg hadde svært lite problemer med snakke, og siklet ikke. Håper du får samme gode erfaring! Akkurat sånn jeg har det da :-) Klarer å spise helt fint, å har ikke så veldig vondt, men har tatt smertestillende tilfelle siden det har vært litt ubehagelig bare liksom. Har spist MYE isbiter og drikker mye kaldt vann. Skyller med vann hver gang jeg har spist noe, og bruker Listerine eller hva det heter 3-5 ganger om dagen ca. Så tror jeg renser bra nok :-p Får jeg håpe, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå