Gå til innhold

Piercing i tunga noen ?


am07

Anbefalte innlegg

Jeg tok min første piercing i dag, i TUNGA! : )

Velldig fornøyd, og ikke vondt eller noe. Bare litt hoven, så er flink til å sutte på isbiter.

Men er det noen som vet om jeg kan bli noe mer hoven en det jeg er ?

Jeg sliter ikke med å snakke eller noen ting :)

Har hørt mange sikler og ikke klarer å snakke i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok piercing i tunga for snart fire år siden og det jeg husker var at det ble mer ømt og hovent de neste dagene. Det ble faktisk så ille for min del at jeg spiste kun is i nesten en uke :fnise:

Edit: Jeg kunne prate og sånn da, ingen sikling heller men mat ble litt problematisk!

Endret av Plutselita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok piercing i tunga for snart fire år siden og det jeg husker var at det ble mer ømt og hovent de neste dagene. Det ble faktisk så ille for min del at jeg spiste kun is i nesten en uke :fnise:

Hm ok, for folk pleier jo å få vondt med en gang , å bli hoven, mange som sikler og sånt også ;-p

Men hvordan er det når man sover? Blir det mer hovent igjen da?:-S

Nesten redd for å bli kvelt i søvne, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk min fikk jeg beskjed om at hvis tunga blir hoven så man ikke prater rent skal man ikke prate. Jeg levde på milkshake en god stund og det hjalp mye.

Hadde ikke så veldig problem med det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk min fikk jeg beskjed om at hvis tunga blir hoven så man ikke prater rent skal man ikke prate. Jeg levde på milkshake en god stund og det hjalp mye.

Hadde ikke så veldig problem med det da..

Jeg prater rent og ingen problemer :) Får håpe det ikke blir noe problemer de neste dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke så veldig ille. Dagen etter hovnet det litt mer opp, da lespet jeg og klarte ikke spise fast føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del føltes tunga bare litt stiv når man først våknet. Litt som den stivheten som kommer i musklene etter en hard treningsøkt. Tunga er jo tross alt en muskel da :gjeiper: Men etter jeg fikk "varmen" i den igjen ble ting litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg hadde det helt grusomt, var hoven i en uke og kunne bare spise drikkeyoghurt med sugerør. Det er den eneste grunnen til at jeg har den ennå, jeg gikk igjennom helvete for å få den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter begynte det vel å kommer tror jeg, men som sagt det er så lenge siden og hukommelsen er ikke alltid til å stole på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Håper ikke det blir så ille for meg.

Får bare krysse fingrene å håpe på det beste.

Vet liksom ikke hva jeg skal spise heller ;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Dagen etter for meg og, samme dagen var det bare ømt.

Og smart som jeg var så la jeg dagen etter til første gangen jeg skulle møte svigers og være der en uke. Jeg kunne ikke snakke eller spise, bare siklet...bra førsteintrykk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) litt morsomt også da. Jeg har ingen problemer, bare med å spise, tygger liksom på kula hele tiden, huff å huff :P hva spiste du de dagene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å huske at jeg hadde skikkelig hoven tunge den første uken. Men ingen problemer med å snakke! Jeg husker jeg stod opp midt på natten de første døgnene for å sutte på isbiter. Det hjalp godt :) Etter den første uka, var jeg helt ok. Etter 2 uker kunne jeg bytte til en kortere stav! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde bare vondt verre for meg å suge på isbiter når jeg tok min i tunga. Jeg levde på yogurt de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så redd tunga skal bli skikkelig hoven at jeg skal bli kvelt

DET gjør den nok ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å spise, til og med pizza ^^ snakker helt vanlig.

Men hadde så vondt i tunga i stad at jeg måtte ta meg tablett å legge meg nedpå litt.

Noen ganger er tunga mer hoven enn annen, går opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok piercing for et år siden og hadde svært gode erfaringer. Tungen ble litt hoven de første tre dagene, og jeg trengte kun litt smertestillende de første to dagene. Etter en uke fikk jeg byttet til en kortere "stang", siden den første var ekstra lang for å ha plass til eventuell hevelse. Pass godt på munnhygiene og bruk mye munnskyll (ble selv anbefalt munnskyll uten alkohol). Jeg hadde svært lite problemer med snakke, og siklet ikke. Håper du får samme gode erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...