Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Gladnyhet til alle designglade jåledamer som bærer rundt på en laptop i ny og ne: Motedesigneren Julien Macdonald har designet nye, kule laptop-vesker for Intel. Veskene skal ha plass til både data, sminke og mobiltelefon. De er laget i knallfarget lær og pyntet med detaljer i gull. Mer om veskene, bilder osv hos Intel Verden går fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Har sett den i Dagbladet. Kjempefin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Lurer på om den blir å få kjøpt i "løssalg", altså uten å kjøpe ny laptop fra Intel i samme slengen? Da blir veska fort dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Hehe, ja det var jo fancy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Vil ha! Særlig den rosa ahh Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Fin, bortsett fra det gull styret! Alt for mye! Så ut som juggel-veske fra pakistanerbutikk på Grønland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 Syns den var kul, helt til jeg så prisen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Jaja, det måtte jo skje. Jeg kunne jo ikke forvente at ingen andre kom til å komme på MIN foretningside. Men markedet er jo langt fra mettet. Vi kvinner må faktisk fortsatt tilpasse oss menn. Vi er undervurderte så det holder. Hallo! Vi bruker faktisk pc'er vi også. Men dette er det få som har forstått. Lette i ukesvis før jeg fant en pc-veske som ikke var overmaskulin. Jeg er ikke fornøyd med den heller, men jeg MÅTTE jo ha en. Bare vente til jeg er ferdig med utdannelsen, da vil dere snart se feminine og stilige LaLa pc-vesker overalt. Praktiske og lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 DEN VAR STYGG! Vet ikke hvor dere jobber, men dersom jeg hadde kommet på møtet med alle de ørten dresskledde mennene, hadde jeg blitt nedvurdert og mistet all cred før jeg hadde åpnet kjeften. Jeg har noe jeg kaller "power dressing" som er når jeg skal på et viktig møte med de høye herrer for å bli tatt alvorlig, kler jeg meg straight og lekkert, men dropper de fjasete detaljene (som noen ganger er kule). Med en slik veske er det jo helt håpløs. Fordelen med en slik veske er kanskje at folk ikke ser at det er en PC i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg likte heller ikke disse veskene. Har sett massevis av enkle PC-vesker i både skinn og tekstil som er "kjønnsløse" uten å være stygge eller maskuline. De lommen uten på veskene var rett og slett ikke noe for meg. Synes at det lignet mest på en sånn fiske-veske (sånn man har på fisketur). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 13. november 2003 #11 Del Skrevet 13. november 2003 De var grusomme!!! Ser skikkelig tacky ut jo! Får sånn åttitallsfølelse av å se på dem. En sånn kommer aldri til å komme i nærheten av meg ihvertfall! Er helt enig med Imax, man kommer jo aldri til å bli tatt seriøst med en sånn veske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 Litt for mye gull for min del, men de hadde jo en egen sjarm. Passer sikkert fint for "sex og singelliv"-jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 Synes de er knallkule jeg!! :D Men kan styre meg for den sjokkrosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå