Gå til innhold

Kul(!!) pc-veske

Gjest Arran

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie

Gladnyhet til alle designglade jåledamer som bærer rundt på en laptop i ny og ne: Motedesigneren Julien Macdonald har designet nye, kule laptop-vesker for Intel. Veskene skal ha plass til både data, sminke og mobiltelefon. De er laget i knallfarget lær og pyntet med detaljer i gull.

Mer om veskene, bilder osv hos Intel

Verden går fremover! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Lurer på om den blir å få kjøpt i "løssalg", altså uten å kjøpe ny laptop fra Intel i samme slengen? Da blir veska fort dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, det måtte jo skje. Jeg kunne jo ikke forvente at ingen andre kom til å komme på MIN foretningside.

Men markedet er jo langt fra mettet. Vi kvinner må faktisk fortsatt tilpasse oss menn. Vi er undervurderte så det holder. Hallo! Vi bruker faktisk pc'er vi også. Men dette er det få som har forstått. Lette i ukesvis før jeg fant en pc-veske som ikke var overmaskulin. Jeg er ikke fornøyd med den heller, men jeg MÅTTE jo ha en.

Bare vente til jeg er ferdig med utdannelsen, da vil dere snart se feminine og stilige LaLa pc-vesker overalt. Praktiske og lekre! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN VAR STYGG!

Vet ikke hvor dere jobber, men dersom jeg hadde kommet på møtet med alle de ørten dresskledde mennene, hadde jeg blitt nedvurdert og mistet all cred før jeg hadde åpnet kjeften. Jeg har noe jeg kaller "power dressing" som er når jeg skal på et viktig møte med de høye herrer for å bli tatt alvorlig, kler jeg meg straight og lekkert, men dropper de fjasete detaljene (som noen ganger er kule). Med en slik veske er det jo helt håpløs.

Fordelen med en slik veske er kanskje at folk ikke ser at det er en PC i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke disse veskene.

Har sett massevis av enkle PC-vesker i både skinn og tekstil som er "kjønnsløse" uten å være stygge eller maskuline.

De lommen uten på veskene var rett og slett ikke noe for meg. Synes at det lignet mest på en sånn fiske-veske (sånn man har på fisketur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var grusomme!!! Ser skikkelig tacky ut jo! Får sånn åttitallsfølelse av å se på dem. En sånn kommer aldri til å komme i nærheten av meg ihvertfall!

Er helt enig med Imax, man kommer jo aldri til å bli tatt seriøst med en sånn veske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...