AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Hvordan gikk det med Mette-Marits fjernstudier - fullførte hun noe som helst? Begynner å bli noen år siden nå... http://www.aftenbladet.no/innenriks/Mette-Marit-i-gang-med-BI-utdanning-2572126.html
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Jeg syns egentlig svaret er opplagt. Mette Marit er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Jeg hadde nok tippet at hun ikke fullførte ja...
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Hun skulle ta master i ledelse, administrasjon, forhandlinger og relasjoner ved BI. Det begynner å bli en stund siden. Hun stilte ikke opp i nederlandske Maximas 40-årsdag. Status for framgang i studiene? Ingen som vet?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Har ikke hun studert ved Harvard også da?
Gjest Anuket Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 (endret) Kongehuset.no Deltidsstudier tar tid. Redigere linken Endret 3. juni 2011 av Anuket
Gjest Pet Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Har ikke hun studert ved Harvard også da? Kan jeg aldri tenke meg.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Kan jeg aldri tenke meg. Googlet, og fant ut at det var et kurs ved Harvard, så da hadde jeg hørt nesten riktig iallefall Min lenke
Gjest Pet Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Googlet, og fant ut at det var et kurs ved Harvard, så da hadde jeg hørt nesten riktig iallefall Min lenke Det var vel i nærheten av Harvard, da.
Gjest Cosette Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Har ikke hun studert ved Harvard også da? Det var vel bare et par ukers kurs for såkalte "young leaders" i regi av Harvard det var snakk om, altså ikke et studie eller noe som krevde inntak eller eksaminering. Mener det var på nyhetene. Jepp, man kan visst fremdeles bli en "young leader" gjennom giftemål...
Gjest Anuket Skrevet 3. juni 2011 #10 Skrevet 3. juni 2011 Det var vel bare et par ukers kurs for såkalte "young leaders" i regi av Harvard det var snakk om, altså ikke et studie eller noe som krevde inntak eller eksaminering. Mener det var på nyhetene. Jepp, man kan visst fremdeles bli en "young leader" gjennom giftemål... Synes hun er en fin young leader jeg - greit å vite at selv om en ikke har et plettfritt og perfekt liv så kan man fint bli noe. 7
Dubbedingsen Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 Det var vel bare et par ukers kurs for såkalte "young leaders" i regi av Harvard det var snakk om, altså ikke et studie eller noe som krevde inntak eller eksaminering. Mener det var på nyhetene. Jepp, man kan visst fremdeles bli en "young leader" gjennom giftemål... Misunnelig?
Gjest Pet Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Synes hun er en fin young leader jeg - greit å vite at selv om en ikke har et plettfritt og perfekt liv så kan man fint bli noe. Jada, alle kan bli til noe hvis de har tid og penger.
Gjest Nadezhda Skrevet 3. juni 2011 #13 Skrevet 3. juni 2011 Synes hun er en fin young leader jeg - greit å vite at selv om en ikke har et plettfritt og perfekt liv så kan man fint bli noe. Jeg er enig. Jeg synes MM gjør en veldig god jobb, og har virkelig blomstret.
Gjest Anuket Skrevet 3. juni 2011 #14 Skrevet 3. juni 2011 Jada, alle kan bli til noe hvis de har tid og penger. Bedre å utnytte tiden og pengene til noe fornuftig enn til tja - strippeklubber etc? Nei uff den var litt slem. Men jeg mener det er bra hun har fått utdanning, da blir hun bare en bedre representant for kongehuset og Norge når de er ute og reiser. For å være helt ærlig, hvem husker statsministeren vår der ute i den store verden? De fleste husker kongelige :gjeiper:
Fresi Skrevet 3. juni 2011 #15 Skrevet 3. juni 2011 For å være helt ærlig, hvem husker statsministeren vår der ute i den store verden? De fleste husker kongelige :gjeiper: Du tuller nå, ikke sant.
Rosalie Skrevet 3. juni 2011 #16 Skrevet 3. juni 2011 Eg kjenner folk som har tatt etterutdanning på BI saman med kronprinsessa, og i følge dei er ho ei skarp kvinne. Ho har ikkje ei 8-4-jobb, og vil naturligvis bruke meir enn dei vanlege 2 åra folk pleier å bruke når dei studerer ved sidan av jobb. 2
Gjest Anuket Skrevet 3. juni 2011 #17 Skrevet 3. juni 2011 Du tuller nå, ikke sant. Nei, jeg har familie i både Europa og Sør Amerika, og var i USA i mars. Jeg kan fint snakke med dem om kongelige, dvs. Kongen og dronningen eller kronprinsen og kronprinsessen. Men da jeg nevnte statsminister - nei da stiller de fleste seg blankt. Jeg sier ikke det er representativt for alle - men jeg har i hvertfall opplevd at en del nikker når man nevner kongefamilien, men aner ikke hvem som styrer landet vårt.
Gjest Cosette Skrevet 3. juni 2011 #18 Skrevet 3. juni 2011 Synes hun er en fin young leader jeg - greit å vite at selv om en ikke har et plettfritt og perfekt liv så kan man fint bli noe. Det er da ikke hvorvidt hun er en fin Young Leader eller ikke jeg kommenterer. Jeg synes hun gjør en finfin jobb i sin rolle, det er tilegnelsen av rollen jeg er kritisk til. Uavhengig av hvem som fyller den. Jeg vil for øvrig påstå at det er mer beroligende om man kan bli noe på basis av meritter og utdannelse, snarere enn giftemål eller fødsel. Men det er sikkert veldig på siden av hva TS mener med denne tråden, så jeg skal ikke dra det lenger Misunnelig? Beklager at jeg er kjedelig nå, men jeg biter ikke på forsøk på hersketeknikk
Gjest Anuket Skrevet 3. juni 2011 #19 Skrevet 3. juni 2011 Det er da ikke hvorvidt hun er en fin Young Leader eller ikke jeg kommenterer. Jeg synes hun gjør en finfin jobb i sin rolle, det er tilegnelsen av rollen jeg er kritisk til. Uavhengig av hvem som fyller den. Jeg vil for øvrig påstå at det er mer beroligende om man kan bli noe på basis av meritter og utdannelse, snarere enn giftemål eller fødsel. Men det er sikkert veldig på siden av hva TS mener med denne tråden, så jeg skal ikke dra det lenger Beklager at jeg er kjedelig nå, men jeg biter ikke på forsøk på hersketeknikk Nei den ser jeg Jeg bare tenker at det faktisk er nødvendig at hun får denne utdannelsen da hun skal representere kongeriket Norge i utlandet, ved flere anledninger som krever en del. Hun jobber jo for det - så det er i grunn ikke bare å få noe i fanget sånn sett. Men ja vi kan vel opprette vår egen tråd
Dubbedingsen Skrevet 3. juni 2011 #20 Skrevet 3. juni 2011 Jeg syns egentlig svaret er opplagt. Mette Marit er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Jeg hadde nok tippet at hun ikke fullførte ja... Men du er skarpere en kniven i skuffen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå