Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Vurderer å ta permanent, er så sinnsykt lei mitt slette hår. Pleier på krølle det med krølltang noen ganger, så krøller nederst i håret vet jeg at jeg kler. Men jeg lurer på om noen vet hvor mange forskjellige typer krøller det lar seg gjøre å få med permanent. Skulle gjerne sett noen bilder eller fått en forklaring på det. Vet ikke helt hva jeg vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Er du sikker på at du vil ta perm? Tror mange frisører er veldig skeptiske til dette, da det sliter fælt på håret, og man er aldri helt garantert et bra resultat. For tre/fire år siden tok jeg permantent (afrosveis) og ble veldig fornøyd, helt til det begynte å gå ut, (det funket bra i et halvt års tid altså). Perm må jo gro ut...Så hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg grundig om, men det er selvsagt ditt valg, og andre kan jo ha andre erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis du har slitt hår fra før, blir det i hvert fall ikke noe mindre slitt av en permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan jo spørre frisøren hvis du ikke får noen geniale svar her. Jeg syns det er fint med krøller, og hvis du vet at du kler krøller så blir du sikkert fornøyd. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan jo spørre frisøren hvis du ikke får noen geniale svar her. Jeg syns det er fint med krøller, og hvis du vet at du kler krøller så blir du sikkert fornøyd. Lykke til! :D Mitt innlegg. Glemte å logge inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå