Gå til innhold

Skjønnhetsidealet.....


waco

Anbefalte innlegg

Jeg synes trådene dine blir litt i tåpeligste laget jeg.Du jobber og jobber og jobber for å provosere,og selv om enkelte faktisk biter på, ender innleggen dine opp som et massivt surr men NULL mål og mening.

Kjære lille Waco boy......om du virkelig vil lære deg kunsten og provosere kvinnfolk så spør Milla.Hun er ekspert på og fyre opp under alle og enhver her inne fordi hun KAN det.Du derimot virker ikke å ha den fjærneste anelse om hva du snakker om en gang.Så å provosere er ikke den eneste tingen du ikke forstår deg på men kvinnfolk kan du også krysse av på "Need to know" basis lista di.

Beklager lille gutten men provokasjon er ikke din sterkeste side.DEAL WITH IT!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milla

Både du og jeg veit at det ikke finnes noenting som er morsommere enn å diskutere med kveruleringssjuke kjerringer.....

Men nå har jeg gått for langt.

Så jeg lar dere være litt i fred jeg. Så kan dere sitte dere å være enige og sånn allesammen, slik dere pleier.

Tenkte jeg bare skulle komme som et friskt pust inn i debatten, men blir jo jaga ut igjen, av ei flokk flokser som ikke eier humor... eller selvironi... eller evne til å se ting litt i perspektiv....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er virkelig en mester i å argumentere. Takk Thea.

Mon tro om Waco tør og prøve seg på meg.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Oi Waco, du kan neppe ha lest mye av det som har blitt skrevet her. Jeg har tom. fått trusler på mail etter noen av mine innlegg. Ting kan gå hardt for seg her inne.

Hvis du absolutt må provosere kan du ta deg en tur inn på Forumet for Gravditet. Hva med og poste noe a la. "Ikke ansett kvinner som vil bli gravide!!" Og BOOM da er hylende helvete løs.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

waco; Du sikter til skjønnhetsideal i innlegget ditt. Hva mener du egentlig med det? Hvilke jenter er det du vil ha? Syltynne modelljenter? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å være så dum?? waco gikk på Millas forslag. Nå har han lagd et abort-tema på Graviditet!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CEL.

Nei syltynne modeller, tenner ikke meg personlig. Skal jeg bli betatt, trengs det lufifaks blikk og sjarmerende smil....

Men jeg skrev bare at jeg ikke likte feite damer som spiser big-mac.... og sure ble dere... grinete og vanskelige....

uff....

Som om jeg satt på enerett på sannheten....

nei jeg forstår meg aldeles ikke på jenter...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gif Det er litt utrolig å se hvor mange som lar seg provosere av waco!

Hva me då bare overse han?

Ikke si noe?

Det er sånn man hever seg over de provoserende.

Lille waco har ikke annet å ta seg til han stakkar....

Lurer på hvordan han fant denne adressa?

Kansje det er ei jente?

Hm..

waco kan vere mye rart. Kansje din egen bestefar! Han kjeder seg bare litt...

Eller kansje han ikke får seg dame?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco:

Hva mener du med å skille sak og person? Jeg kan utmerket godt gjøre det på den måten at jeg kan være uenig med en person om sak, men allikevel like vedkommende som person.

Totalen av dine innlegg viser allikevel at mange viktige saker rundt verdien av andre mennesker (f.eks. de som er runde og spiser hamburger) er helt på skeive i forhold til mine oppfatninger.

Etter å ha lest tre av dine innlegg, viser du deg på en måte som jeg ikke kan tolerert i min omgangskrets. Jeg ville kuttet deg ut.

Jeg liker deg ikke som PERSON på grunn av holdningene dine. Skulle jeg skille det da? OG si at siden Waco er så lekker, liker jeg han selv om han er blåst holdningsmessig?

Kvinner tenner forøvrig ikke på velsituerte menn. Kvinner av i dag kan nemlig forsørge seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissan, jeg har ikke hatt det så morsomt på nettet siden jeg var på palestinske diskusjonssider logga på som JødenGeir....

Og kan dere være så snill å ikke ta alt jeg skriver like seriøst? Ingen av dere kjenner meg, derfor er det desto mindre grunn til å bli provoserte.......

Vi er tross alt bare på nettet, og jeg ytrer kun mine personlige subjektive meninger, akkurat som du hater bestefedre som sikler på offentlige badstuer, misliker jeg feite damer som spiser soft-is..... vi må ha lov til å ha hver vår mening...

MvH

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det gjør jeg aldeles ikke, dere synes det er ekkelt med gamle menn, jeg med feite damer....

Hallo, det er ikke noe mer enn det... hvorfor mistolker dere med vilje? Hva kommer dere at dere overdriver samtlige setninger jeg skriver?

Jeg skriver bare i en løs og lett tone, og hva skjer? Dere blir forbanna?

Er det noen av dere som liker sånne svære bolekarer med masse muskler?

Nei jeg tror ikke det.

Derfor må jeg også få lov til å si at jeg personlig ikke liker feite damer... men dere trenger ikke bli hysteriske for det...

Waco

*som ser for seg spetakkelet inne på kvinnegruppa på AP's landsmøte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Waco...is riding again icon_smile.gif

Jeg skal ut i solen en tur og spise is nå. Sitte og kikke litt på alle de flotte menneskene og være i godt humør, fordi dette er en deilig tid.

Blir du med, eller?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

waco.... de ekleste jeg vet er at noen skriver/sier konstaNterer, når det heter KONSTATERER...

Fordelen med damer som er litt runde, er at de KAN gjøre noe med det... du har derimot INGEN mulighet til å gjøre noe med din dumhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier ikke noe om det jeg spør om vedr. skille sak og person? Hvis du ser deg som en uidentifiserbar nettperson, hvorfor klager du da på at vi tar deg personlig? Det HØRES virkelig ut som om du har hatt noen sterkt negative opplevelser med kvinner.

Siden du ikke forstår det av deg selv, kan jeg også klarlegge følgende:

Gamle menn er ikke ekle. Gamle menn som SIKLER er ekle fordi de fokuserer på meg, på en innpåsliten måte. Ikke fordi de er gamle. Bestefar er f.eks. en hyggelig gammel mann icon_wink.gif. En feit kvinne gjør deg ikke noe, hun er ikke klar over at du er der, og isen hun spiser har ingenting med deg å gjøre (eller får du assosiasjoner?:D).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissan...

En smålubben kjerring glafser i seg potetgull... jeg ser henne nede ved benken... jeg stirrer....for det er et motbydelig syn... ekkelt kvalmt... og hu titter resignert opp, og man kan ane av blikket hennes...; æsj for en gris som stirrer på meg....

Da reagerer jeg umoden som jeg er...ved å skrive meldinger på KG.... i et ørlitehåp om at det vil bli mottatt...

Ang du misliker menn som stirrer på deg. Forferdelsen din hadde vært mangedobbelt, dersom ingen menn hadde glant.....

Det kaller jeg selvmotsigelse.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineineineinei!

Smålubne kvinner som spiser potetgull, kan du bare snu deg bort fra hvis det byr deg i mot.

Og tror du ikke denne kvinnen med noen kilo for mye er seg sårt bevisst på nettopp det, og aldri ville trodd at du siklet på henne?

Hvis du prøver å si til meg gjennom KG at neste gang en mann snur seg etter meg, skal jeg tro at det er fordi han syns jeg er ekkel, da svinger jeg på min lille snerte bakende og sier VIPS - bort med et lite waco-troll!

Jeg misliker IKKE at menn ser på meg. Jeg elsker det! Det er forskjell på å se og å sikle. Det er mulig at det bare er menn som ikke forstår det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...