I Grosny Skrevet 3. juni 2011 #121 Del Skrevet 3. juni 2011 Du skriver at du liker å flørte. Forstår du hva det betyr? Det betyr at du har lett for å få kontakt med folk. Flytt inn til byen, der finnes det flere karer, til og med karer som ikke er opptatt. Kjør seriøs dating, og du vil etterhvert forstå at mllom 40 og 95 % av disse gutta er trofaste og skikkelige gutter. Hvis du møter 10, så finner du kanskje at 5 er av glimrende kvalitet. Blant disse fem er det 4 som tenner på deg og to som du synes er vanvittig bra. Du liker å flørte, så kjør på, og flørt med kurante gutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. juni 2011 #122 Del Skrevet 3. juni 2011 i grosny. Tror du ikke dama allerede har pult på en del? Vanlige menn blir jo altfor kjedelige, og single gutter er ikke attraktive, og en trofast mann!? Hvor kjedelig er ikke det da? Nei det er tydelig at her er det drama synes dama er forførende. Kurtisen til en mann som er opptatt, - og som "er så flink i senga som bare en gift mann kan være", - er jo tydeligvis det forlokkende her. Dama sier jo til og med at hun kjenner og utveksler historier med kona hans! Sammenligner opplevelser med kona, og nyter det bedragerske i og ha et skjult forhold! Hvor spennende er det ikke å sitte ved samme bord og skåle med kona og samtidig benflørte med mannen hennes under bordet? Hun mener hun kan vise meldingene til alle! Bortsett fra kona hans, vennene sine, kg, sine foreldre, sin egen familie og alle hun kjenner og alle hun noengang har møtt. Jeg tror trådstarter bare er en jente som har lett for å kjede seg. Og derfor er det man skaper noen thrillere i hverdagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #123 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg tror ikke hun er et troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #124 Del Skrevet 3. juni 2011 i grosny. Tror du ikke dama allerede har pult på en del? Vanlige menn blir jo altfor kjedelige, og single gutter er ikke attraktive, og en trofast mann!? Hvor kjedelig er ikke det da? Nei det er tydelig at her er det drama synes dama er forførende. Kurtisen til en mann som er opptatt, - og som "er så flink i senga som bare en gift mann kan være", - er jo tydeligvis det forlokkende her. Dama sier jo til og med at hun kjenner og utveksler historier med kona hans! Sammenligner opplevelser med kona, og nyter det bedragerske i og ha et skjult forhold! Hvor spennende er det ikke å sitte ved samme bord og skåle med kona og samtidig benflørte med mannen hennes under bordet? Hun mener hun kan vise meldingene til alle! Bortsett fra kona hans, vennene sine, kg, sine foreldre, sin egen familie og alle hun kjenner og alle hun noengang har møtt. Jeg tror trådstarter bare er en jente som har lett for å kjede seg. Og derfor er det man skaper noen thrillere i hverdagen. Du har ikke tenkt tanken på at hun kan ha lest for mange dameromaner som hun har kjøpt på kiosken eller lånt av tanten sin da? Jeg tror hun er ganske ung, men at hun lar seg blende av en kjekk, eldre, gift mann er ikke unikt. Men hun vil ikke innrømme at hun lar seg sjarmere, hun sier egentlig rett ut at hun bare er kåt men har så mange tanker om han at det må være litt følelser fra hennes side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2011 #125 Del Skrevet 3. juni 2011 Jo mer jeg hører TS fortelle (løgn eller sannhet) jo mere medlidenhet får jeg faktisk for den stakkars tosken som har seg med henne i skjul - arme krek når "the shit hits the fan", og det gjør det før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #126 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvem liker ikke å flørte? Det er folk som deg som gjør meg kvalm. Jo, jeg liker å flørte. Jo, jeg liker ditten og datten, men jeg tenker også på andre mennesker! Hvis jeg gjør noe jeg liker og det og det får store og dårlige konsekvenser for et annet menneske, så gjør jeg det ikke! Da jeg jeg faktisk blanke f-en om jeg liker det. Da holder jeg meg unna! De fleste mennesker er utstyrt med denne egenskapen, men tydeligvis ikke alle. Jeg gjentar; du gjør meg kvalm TS! Mann 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 3. juni 2011 Skjønner hva du tenker. Ryktene flyr, men dette har pågått i 1 år uten at noen har misstenkt noe. Og dette pga vi er såpass distre som vi er. Og det at nærmeste nabo bor 0,5 km unna meg er jo et stykke da. Huset mitt er i tillegg ganske skjult mellom all granskogen. Ingen har overhode kontroll over hvem som er på besøk til meg og ikke. Og om noen skulle komme innom mens han er her, vel, må jo være lov å ha besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lol Skrevet 3. juni 2011 #128 Del Skrevet 3. juni 2011 HAHA ler så jeg griner her, leser du kaller det flørting, men egentlig bare ødelegger du en familie med barn og hele pakka. Nei UFF for et svin du er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. juni 2011 #129 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Skjønner hva du tenker. Ryktene flyr, men dette har pågått i 1 år uten at noen har misstenkt noe. Og dette pga vi er såpass distre som vi er. Ja, det er jo alltid fint å være distré når man skal skjule noe for folk Fra spøk til alvor, tror du virkelig ikke at det er noe projisering her? Altså at det egentlig er du som er den som har litt følelser, og ønsker innerst inne at han også har det? Endret 3. juni 2011 av Anjelika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, det er jo alltid fint å være distré når man skal skjule noe for folk Fra spøk til alvor, tror du virkelig ikke at det er noe projisering her? Altså at det egentlig er du som er den som har litt følelser, og ønsker innerst inne at han også har det? Gud, skal jeg si det mange ganger? jeg har IKKE følelser... Har skrevet det tidligere, og grunnen til at jeg lurer på om han mener det han sier er fordi jeg syntes kanskje dette begynner å bli litt seriøst fra hannes side. Derfor jeg lurer på alle disse tingene. Ikke fordi jeg håper hverken det ene eller det andre. Hadde jeg hatt følelser for han hadde jeg skrevet det fra starten, hvorfor skjule det for dere liksom, dere vet jo ikke hvem jeg er uansett. Så hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det fra start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. juni 2011 #131 Del Skrevet 3. juni 2011 Gud, skal jeg si det mange ganger? jeg har IKKE følelser... Har skrevet det tidligere, og grunnen til at jeg lurer på om han mener det han sier er fordi jeg syntes kanskje dette begynner å bli litt seriøst fra hannes side. Derfor jeg lurer på alle disse tingene. Ikke fordi jeg håper hverken det ene eller det andre. Hadde jeg hatt følelser for han hadde jeg skrevet det fra starten, hvorfor skjule det for dere liksom, dere vet jo ikke hvem jeg er uansett. Så hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det fra start. Ja, men da er det jo bare å bryte da? Du finner fort en ny - singel - mann du kan flørte og ha sex med uten å involvere følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #132 Del Skrevet 3. juni 2011 Skjønner hva du tenker. Ryktene flyr, men dette har pågått i 1 år uten at noen har misstenkt noe. Og dette pga vi er såpass distre som vi er. Og det at nærmeste nabo bor 0,5 km unna meg er jo et stykke da. Huset mitt er i tillegg ganske skjult mellom all granskogen. Ingen har overhode kontroll over hvem som er på besøk til meg og ikke. Og om noen skulle komme innom mens han er her, vel, må jo være lov å ha besøk? Og hva gjør dere når det blir vinter igjen og sporene vises i snøen? Holde lanke i flere timer, er det det du har tenkt å si til kona at dere gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #133 Del Skrevet 3. juni 2011 Gud, skal jeg si det mange ganger? jeg har IKKE følelser... Har skrevet det tidligere, og grunnen til at jeg lurer på om han mener det han sier er fordi jeg syntes kanskje dette begynner å bli litt seriøst fra hannes side. Derfor jeg lurer på alle disse tingene. Ikke fordi jeg håper hverken det ene eller det andre. Hadde jeg hatt følelser for han hadde jeg skrevet det fra starten, hvorfor skjule det for dere liksom, dere vet jo ikke hvem jeg er uansett. Så hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det fra start. Det begynner ikke å bli seriøst fra hans side når dere ikke har hatt sex på tre måneder nå, men han har sikkert fått noia for at du skal røpe det til kona og det er potenskiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #134 Del Skrevet 3. juni 2011 Det begynner ikke å bli seriøst fra hans side når dere ikke har hatt sex på tre måneder nå, men han har sikkert fått noia for at du skal røpe det til kona og det er potenskiller. Han VET jeg ikke sier noe til kona hvor dum tror dere jeg er? Er jo ikke bare han det går utover om jeg sier det til kona. Hvem går vel og sier: jeg har pult mannen din? En komplett idiot kanskje, men ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2011 #135 Del Skrevet 3. juni 2011 Gud, skal jeg si det mange ganger? jeg har IKKE følelser... Har skrevet det tidligere, og grunnen til at jeg lurer på om han mener det han sier er fordi jeg syntes kanskje dette begynner å bli litt seriøst fra hannes side. Derfor jeg lurer på alle disse tingene. Ikke fordi jeg håper hverken det ene eller det andre. Hadde jeg hatt følelser for han hadde jeg skrevet det fra starten, hvorfor skjule det for dere liksom, dere vet jo ikke hvem jeg er uansett. Så hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det fra start. Problemet er vel at du har litt liten troverdighet. Hadde det vært så ukomplisert følelsesmessig for deg burde det være lett for deg å avslutte, og ikke noe du hadde ikke rukket/trengt å spørre om råd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #136 Del Skrevet 3. juni 2011 Problemet er vel at du har litt liten troverdighet. Hadde det vært så ukomplisert følelsesmessig for deg burde det være lett for deg å avslutte, og ikke noe du hadde ikke rukket/trengt å spørre om råd her. Har skrevet det tidligere, og grunnen til at jeg lurer på om han mener det han sier er fordi jeg syntes kanskje dette begynner å bli litt seriøst fra hannes side. Derfor jeg lurer på alle disse tingene. Ikke fordi jeg håper hverken det ene eller det andre. Hadde jeg hatt følelser for han hadde jeg skrevet det fra starten, hvorfor skjule det for dere liksom, dere vet jo ikke hvem jeg er uansett. Så hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det fra start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. juni 2011 #137 Del Skrevet 3. juni 2011 Har skrevet det tidligere, og grunnen til at jeg lurer på om han mener det han sier er fordi jeg syntes kanskje dette begynner å bli litt seriøst fra hannes side. Derfor jeg lurer på alle disse tingene. Ikke fordi jeg håper hverken det ene eller det andre. Hadde jeg hatt følelser for han hadde jeg skrevet det fra starten, hvorfor skjule det for dere liksom, dere vet jo ikke hvem jeg er uansett. Så hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det fra start. Når du ikke har følelser for han så er det bare å bryte det av. Du kan ikke unnskylde deg med at du ikke vil såre andre, for hvis han ble såret så har han følelser for deg og da var det rett ting å gjøre. Har han ikke følelser, og du ikke har følelser, så blir ingen såret. Dere gir bare opp en dustete flørt som ikke betyr noe for noen av dere, og som dere derfor ikke burde risikere et ekteskap for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 3. juni 2011 #138 Del Skrevet 3. juni 2011 Dere fortjener juling begge to. Tenker du noen gang at du ødelegger en familie? Og NEI NEI han forlater aldri kona si eller barna, uansett hvor forelsket du er i han. Du er bare en ting han knuller rundt på og forteller ting du har LYST til å høre og ingenting av det er sant. Håper kona får vite om hvor horebukk mannen hennes er og at du får som fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #139 Del Skrevet 3. juni 2011 Dere fortjener juling begge to. Tenker du noen gang at du ødelegger en familie? Og NEI NEI han forlater aldri kona si eller barna, uansett hvor forelsket du er i han. Du er bare en ting han knuller rundt på og forteller ting du har LYST til å høre og ingenting av det er sant. Håper kona får vite om hvor horebukk mannen hennes er og at du får som fortjent. Har skrevet det tidligere: ja, tenker på at jeg kan ødelegge en familie. Men det skjer ikke. VET han ikke forlater kona, og det vil jeg IKKE heller. DERFOR jeg spør om DERE tror han begynner å bli litt for seriøs nå. For det er det jeg føler. Og det ser ut som du ikke har lest det som ble skrevet tidligere, og derfor ikke kan svare noe mer før du har lest det. Svar heller på det jeg spør om istede for å komme med alt mulig annet jeg DRITER i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 3. juni 2011 #140 Del Skrevet 3. juni 2011 Har skrevet det tidligere: ja, tenker på at jeg kan ødelegge en familie. Men det skjer ikke. VET han ikke forlater kona, og det vil jeg IKKE heller. DERFOR jeg spør om DERE tror han begynner å bli litt for seriøs nå. For det er det jeg føler. Og det ser ut som du ikke har lest det som ble skrevet tidligere, og derfor ikke kan svare noe mer før du har lest det. Svar heller på det jeg spør om istede for å komme med alt mulig annet jeg DRITER i. Nei han har nok ikke følelser for deg kanskje han ikke får nok sex hjemme og da besøker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå