wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg syns du sa at du var på "flørtern"? Dere har kysset, dere har hatt sex, dere møtes, han sier han er glad i deg og du lurer på om han mener noe med det?! Tro meg, jenta mi, du er langt forbi flirtestadiet med det! Jeg foreslår at du kommer deg bort, det blir vanskeligere og vanskeligere jo lenger du venter og du blir ikke mindre såret når han velger å bli hos kona om 4 år. Ja, for det går fort mange år som du kunne brukt til noe nyttig før du innser at han ikke vil velge deg. Takk for det mest fornuftige svaret her inne! Ja, jeg ER på flørtern. Fra min side er det en flørt, og jeg tror det er det fra hannes side også. Men er blitt litt usikker, siden jeg faktisk tror han mener det han sier. Og det er det jeg trenger deres synspunkt på, tror dere han mener det han sier?? For jeg vil ikke mer en bare en flørt. Har spurt han om han mener det, å han sier han mener alt. Men har aldri turt å spurt på hvilken måte han liker meg. Jeg VET han ikke vil velge meg, og jeg vil ikke han skal velge meg heller. Jeg vil bare flørte. Hvis han til formodning skulle si at han vurderer å gå fra dama, da sier jeg ifra om at det ikke kan bli oss hvertfall. Men nå er jeg 100% sikker på at han ikke gjør det, derfor jeg er såpass rolig enda. Jeg kaster ikke bort tiden, for tro meg. Finner jeg en annen jeg liker så kan du være sikker på at denne gifte mannen ikke stopper meg fra å date han. Så jeg kaster nok ikke bort tiden Og finner jeg meg en annen kommer jeg til å kutte ut denne gifte mannen, for jeg er ikke den som vil være utro selv. Det er han nok ganske bevisst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 3. juni 2011 Du sier at det han gjør tyder på at det ikke er "bare sex". Men er det ikke bare sex du sier du vil ha? Dessuten syns jeg en hånd i baklomma, kosing på ryggen osv. om ikke annet er relatert til sex i den sammenhengen dere er i. Syns ikke noen av eksempklene du har gitt så langt tyder på at det er mer enn sex for ham.. Men det er vel bare bra ettersom at det er det du vil? Nei, jeg vil ikke bare ha sex. Sex er ikke alt for meg, syntes det er mye koseligere med en flørt. Bare kyssing, pusking osv. Men selvfølgelig, sex er jo en bonus. Men er ikke bare det jeg vil ha. Kan finne på mye annet en bare sex, vi kan sitte sammen i samme sofa i timesvis og bare prate om alt og ingenting. Så det er ikke bare sex for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. juni 2011 #23 Del Skrevet 3. juni 2011 Og en annen ting: JEG VIL IKKE HA HAN! Jeg har absolutt ingen følelser, og jeg vet jeg ikke får det heller. Jasså, ja, så hvorfor er du så opptatt av om han faktisk føler noe for deg da? Hvis du virkelig ikke har føler for ham, hvorfor bryr du deg om hans følelser? Nei, det er på tide å våkne og lukte på kaffen; du har gått i den klassiske fella, og du burde komme deg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvorfor er det så vanskelig å holde seg unna gifte mennesker? Han er selvsagt en drittsekk om han prøver seg på deg, men det bør kanskje ringe en liten bjelle hos deg når han er gift? Hadde du havnet i den situasjonen hadde du kanskje skjønt det. Og tror du ikke det ringer en bjelle hos meg? Jeg har spurt han flere ganger om han mener det han sier, ja, han mener alt sier han. At han velger å være utro er vel hans valg. Jeg holdt tilbake før og ignorerte det, men så tok det helt av på en fest, og siden har det bare blitt med flørten. Han som startet det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 3. juni 2011 #25 Del Skrevet 3. juni 2011 Luremus. Hva? Hun leverer jo varene. Kan jo ikke være luremus da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #26 Del Skrevet 3. juni 2011 Og finner jeg meg en annen kommer jeg til å kutte ut denne gifte mannen, for jeg er ikke den som vil være utro selv. Det er han nok ganske bevisst på. Du er jo utro. Som alle andre sier, det må to til for å danse tango.. Du er like mye part i utroskapen som ham, selv om det ikke er din partner du er utro mot, men hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. juni 2011 #27 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde du havnet i den situasjonen hadde du kanskje skjønt det. Og tror du ikke det ringer en bjelle hos meg? Jeg har spurt han flere ganger om han mener det han sier, ja, han mener alt sier han. At han velger å være utro er vel hans valg. Jeg holdt tilbake før og ignorerte det, men så tok det helt av på en fest, og siden har det bare blitt med flørten. Han som startet det hele. Nå er det gjerne slik at den utro parten, om det er mann eller kvinne, trenger noen som er villig til å ha seg med dem for å kunne utføre utroskapen sin. Men du tror kanskje at det at HAN startet gjør at du ikke lenger er ansvarlig for dine handlinger? Blir det faktum at du ligger med en gift mann mer moralsk eller etisk rett av den grunn? Og jeg personlig syntes at hvis det er slik at det bare er en flørt for deg, ingen følelser i det hele tatt, så er det enda mer forkastelig at du er villig til å være med på noe slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg skjønner at det er gøy og spennende å flørte med en gift mann. Men å ligge med ham? Du ser realiteten i øynene, og den er ikke særlig pen. Jeg personlig tror han er ærlig når han sier du er pen (hvis du var direkte utiltrekkende ville han ikke pult deg) og at du er snill og at han er glad i deg. Men jeg tror også at han er ærlig når han sier de samme ordene til kona si. Hva han er ærlig om, er ikke problemet her. Hva han er uærlig om, er en helt annen sak, og der ligger også problemet. Ser du ikke at dere alle bare ljuger til hverandre? Du ljuger til deg selv, ved å si at du ikke vil han skal gå fra kona (selvfølgelig vil du det, ellers ville du ikke brydd deg om ordene han bruker er sanne) han ljuger til kona si. Personlig synes jeg ikke det er noen standarder å leve etter.. Takk for bra svar, endelig noen som svarer på det jeg lurer på! Du har helt rett, det er gøy og spennende. Hvem liker ikke å flørte? Kanskje det er over streken og ligge med han, men tro meg. Det er han som startet alt, jeg holdt tilbake i starten. Men.. Jeg VET han er erlig når han sier de samme tingene til kona. Kjenner dem begge, og det er jo en grunn for at han ikke kommer til å gå fra henne. Jeg er en flørt, og det er helt greit. Jeg har absolutt ingen følelser, at jeg er glad i han er på en vennlig måte. Klart man blir glad i noen man kysser og koser med. Hvertfall blir jeg det, for meg er sex en personlig og privat sak i forhold til de som legger ut alt om sexlivet sitt. Men skal langt mer til for at jeg får følelser. Det er litt kinky faktisk Han er en veldig snill og rettferdig fyr, og jeg vet faktisk ikke om han lyver, fordi alt han har lovet har han holdt. Alt han har skrevet på melding har jeg spurt han om når vi møttes, da ser han meg inn i øynene og forteller det igjen. Mulig jeg missforsto den der, men er hvertfall slik det er :)Og nei, jeg vil aldri han skal gå fra dama si, jeg vil ikke ha han på den måten. Et forhold hadde ikke fungert. Og grunnen til at jeg tør flørte er fordi jeg vet han ikke forlater henne. Kommer han og sier at han har tengt å forlate henne, vel.. Jeg kommer til å være ærlig å si at jeg ikke kommer til å bli seriøs med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. juni 2011 #29 Del Skrevet 3. juni 2011 Fascinerende. Hver gang det er snakk om ei jente som prater med - det folk tror er - en player, så mener de at han er en tryllekunstner som fratar jenta all form for selvstendig tankegang. Hver gang det er snakk om "den andre kvinnen/mannen", så virker det som om de kapret den opptatte personen, helt uten individets viten. It takes two to tango, og det er ikke andre menneskers ansvar at en person skal være trofast. Nei, det er ikke ditt ansvar at noen skal være trofast. Men du er like fullt ansvarlig for dine handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 3. juni 2011 Jasså, ja, så hvorfor er du så opptatt av om han faktisk føler noe for deg da? Hvis du virkelig ikke har føler for ham, hvorfor bryr du deg om hans følelser? Nei, det er på tide å våkne og lukte på kaffen; du har gått i den klassiske fella, og du burde komme deg ut. Skjønner at dere tenker akkurat det der. Men jeg kjenner ingenting, helt ærlig. Mulig jeg er gått i en felle, der jeg kommer til å kjenne noe dersom vi skulle slutte å flørte en dag. Men ærlig, jeg gjør det ikke nå. Grunnen til at jeg lurer på hva han faktisk "føler", er fordi jeg vil ikke dette skal bli noe seriøst. Jeg vil ikke ødelegge et forhold. Ville faktisk følt meg som dritt da. Har veldig lyst til å spørre han på hvilken måte han liker meg på, men ville høre med dere først hva dere tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. juni 2011 #31 Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde du havnet i den situasjonen hadde du kanskje skjønt det. Og tror du ikke det ringer en bjelle hos meg? Jeg har spurt han flere ganger om han mener det han sier, ja, han mener alt sier han. At han velger å være utro er vel hans valg. Jeg holdt tilbake før og ignorerte det, men så tok det helt av på en fest, og siden har det bare blitt med flørten. Han som startet det hele. It taks two to tango.. Du er med han på utroskapen hans. Jeg skjønner du lurer og er frustrert. Han startet ja, men du er for feig til å avslutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 3. juni 2011 It taks two to tango.. Du er med han på utroskapen hans. Jeg skjønner du lurer og er frustrert. Han startet ja, men du er for feig til å avslutte? Jeg er ikke for feig til å avslutte. Men vil jeg det? Er jo koselig med en flørt, så lenge det bare blir med flørten. Og det er det jeg begynner å lure på om det bare er fra hannes side. For er det ikke det kommer jeg til å avslutte det ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #33 Del Skrevet 3. juni 2011 Er havnet i en ganske vanskelig situasjon. Er en ganske flørtete dame, som tydligvis kan sende signaler som fort misstolkes. Tingen er at jeg flørter mye med en gift mann som er noen år eldre en meg. Jeg har lest litt på nett, og ser det samme ganske mange plasser. "du er naiv, dum, han går aldri fra dama si" osv. JA, jeg vet at han aldri går fra dama! Og det vil jeg ikke heller.. Grunnen til at jeg flørter er fordi jeg vet han ikke går fra dama, det vet jeg 100%. Men jeg liker som sagt å flørte. Vi har faktisk funnet på en del ting sammen, vi kysser ofte, vi har hatt sex. Det jeg lurer på er om jeg kan stole på at han mener det han sier, for egentlig så tror jeg han.. Men samtidig er jeg litt usikker, om dere skjønner. Jeg vil bare vite hva dere tror?? Det han bruker å si er at jeg er pen, han liker meg, han liker å kysse meg, han er VELDIG glad i meg. Tror dere han mener det? han ser meg ganske intenst inn i øynene når han sier det, han blunker ikke, ser ikke vekk. Han tar ofte på meg (trenger ikke være sex relatert) bare tar meg i hånda og pusker litt, stryker meg på ryggen, dytter litt i meg når han går forbi meg i en stor forsamling. Av og til er han med hånden i baklomma mi da. Men poenget er at det ikke bare er sex, sex, sex.. Han angrer ikke på noe av det vi har gjort, og vi finner fortsatt på ting. Men er litt mer diskret enn vi først var, pga folk har fått litt misstanke. Sender melding nesten hver dag, uansett om vi har møttes den dagen eller ikke. Møtes nesten hver dag. Han ringer av og til. Får ganske mange fine meldinger til han, men det kan også være bare helt normal prat. Som f.eks hva han har gjort den dagen, hvordan jeg har det osv. Han sier han tenker mye på meg, og det merker jeg. Han sa faktisk han var gal etter meg. Han legger merke til ganske mye av det jeg gjør, selv de minste ting. Han har overrasket meg der mange ganger, og det gjør at jeg egentlig tror han. Og hvorfor sette forholdet så på spill dersom han ikke mener det han sier? Jeg kan jo faktisk vise hvem som helst alt han skriver til meg liksom. Selv om jeg aldri kommer til å gjøre det uansett. Er jo glad i han også, men nei... Jeg har ingen følelser. Er bare veldig glad i han, og bryr meg om han. Morsomt med en flørt. Håper bare ikke han føler noe "sånn sånn" for meg. Blir takknemmelig om noen tar seg tid til å svare hva dere tror På forhånd takk!!! Jeg opplevde det samme som deg. En lokal kjendis sjarmerte meg fullstendig, og jeg fikk høre av han at jeg var så spesiell,nydelig osv. Han sa også han aldri hadde vært utro før. Da dama fant det ut fikk jeg vite han hadde vært utro flere ganger, og han kuttet kontakten med meg. Så nei, han bryr seg ikke om deg. Han er sammen med kona si fordi det er henne han vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 3. juni 2011 #34 Del Skrevet 3. juni 2011 Grunnen til at jeg flørter er fordi jeg vet han ikke går fra dama, det vet jeg 100%. Men jeg liker som sagt å flørte. Vel... det lureste å gjøre uansett om en liker å bare flørte eller ikke er jo å finne seg en som faktisk er TILGJENGELIG for å flørte, i stede for å bidra til å ødelegge et forhold og kanskje også en familie. Du VET at han er sammen med noen andre, så du har faktisk ansvar for å si nei du også. Så lenge du vet han er opptatt, så er det ikke så enkelt som å si at "jammen det er jo HAN som er utro!". Æsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. juni 2011 #35 Del Skrevet 3. juni 2011 Du sier du ikke er hekta. Det er det mange nikotinister og heroinister som sier også. Kanskje det er sant i dag, men det kanskje litt mindre sant om 14 uker, og enda mindre sant om ett halvt år. Konklusjon: Det er mye lettere å kutte nå enn senere, og derfor bør du faktisk kutte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 3. juni 2011 Nå er det gjerne slik at den utro parten, om det er mann eller kvinne, trenger noen som er villig til å ha seg med dem for å kunne utføre utroskapen sin. Men du tror kanskje at det at HAN startet gjør at du ikke lenger er ansvarlig for dine handlinger? Blir det faktum at du ligger med en gift mann mer moralsk eller etisk rett av den grunn? Og jeg personlig syntes at hvis det er slik at det bare er en flørt for deg, ingen følelser i det hele tatt, så er det enda mer forkastelig at du er villig til å være med på noe slikt. Jeg er fullt ansvarlig for mine handlinger. Jeg har hatt sex med han, vel, gjort er gjort. Var vel ikke riktig, men vi begge ville det. Fordet om det fortsatt ikke var riktig av oss. Men jeg var nysgjerrig på hvordan en gift kar med mange års erfaring var i senga, og for å si det slik: himmelsk. Og da ble det mer. Mulig du mener det er forkastelig, men er jo alltid koselig med litt flørt i hverdagen. Og det er jo ikke bare sex. Kan sitte i sofaen flere timer og prate om alt og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildfire Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 3. juni 2011 Vel... det lureste å gjøre uansett om en liker å bare flørte eller ikke er jo å finne seg en som faktisk er TILGJENGELIG for å flørte, i stede for å bidra til å ødelegge et forhold og kanskje også en familie. Du VET at han er sammen med noen andre, så du har faktisk ansvar for å si nei du også. Så lenge du vet han er opptatt, så er det ikke så enkelt som å si at "jammen det er jo HAN som er utro!". Æsj.... Han er jo tilgjengelig for å flørte JEG vil ikke no seriøst uansett, jeg bare flørter. Ødelegger jo ingenting, jeg er en flørt for han, han er en flørt for meg. Vi er begge helt tett om dette, og ingen kommer til å finne ut noe. Går faktisk ann å være glad i hverandre på en vennskapelig måte, og det er det jeg føler vi er. Hvertfall det jeg føler. Har aldri sagt at det er HAN som er utro.. Jeg vet nøyaktig hva jeg holder på med. Det jeg lurte på var bare om han mener det han sier, for jeg føler han gjør det, og da lurer jeg jo på om at han kanskje begynner å føle noe han ikke bør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. juni 2011 #38 Del Skrevet 3. juni 2011 Kaller jenter det å ligge med andre kvinners ektemenn for å flørte? Greit nok at dere kaller utroskap i tyrkia for "eventyr", men det å ligge med folk, ri på dem, få dem til å kjøre deg bakfra, sprut i ansiktet, - er jo sex og ikke flørt!!!!?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #39 Del Skrevet 3. juni 2011 ! Jeg VET han er erlig når han sier de samme tingene til kona. Kjenner dem begge, og det er jo en grunn for at han ikke kommer til å gå fra henne. Jeg er en flørt, og det er helt greit. Jeg har absolutt ingen følelser, at jeg er glad i han er på en vennlig måte. Klart man blir glad i noen man kysser og koser med. Hvertfall blir jeg det, for meg er sex en personlig og privat sak i forhold til de som legger ut alt om sexlivet sitt. Men skal langt mer til for at jeg får følelser. Som Dr Phil hadde sagt (ja du hadde trengt deg en tur til ham) ARE U KIDDING ME?! Du -kjenner- kona hans?? Og for deg er sex noe privat ?! Det er ikke noe privat når du ligger med en utro mann! fy faen for ei kjerring. Håper kona hans får vite om det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #40 Del Skrevet 3. juni 2011 Kaller jenter det å ligge med andre kvinners ektemenn for å flørte? Greit nok at dere kaller utroskap i tyrkia for "eventyr", men det å ligge med folk, ri på dem, få dem til å kjøre deg bakfra, sprut i ansiktet, - er jo sex og ikke flørt!!!!?? Tenkte det samme.. Ts, http://no.wikipedia.org/wiki/Kurtisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå