AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 Søndag hadde jeg mitt 3 møte med en mann jeg traff på sukker, kjemien var bra både i og uten for sengen. Det endte med at han lå over til mandag Han var veldig oppmerksom før vi møtes, mange meldinger både på mobilen og facebook. Etter de første møtene våre har han vert like oppmerksom. Nesten på grensa til litt pågående enkelte dager, savner deg sånn, sitter å ser på bilder av den deilige kroppen din og kan ikke vente til jeg skal få kose med den.. osv. Nå hører jeg nesten ingenting fra han. Fikk meldinger på mandag ettermiddagen om at det hadde vært så deilig og møte meg og han kunne ikke vente til neste gang. Har ikke ville mase på han men sendte melding i går kveld om han hadde noen plander for helgen heller om vi skulle treffes i morgen kveld. Han har ikke svart meg Fikk høre fra noen andre at han holder på med flere i området og at han sikkert var fornøyd når han hadde "tatt meg". Hva tror dere, har jeg møte en player som er fornøyd nå når han har fått det han vil? Og kan en player endre seg og bli trofast? Jeg er forelsket og går rundt med sommerfugler i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #2 Del Skrevet 2. juni 2011 Han kan fint bli monogam om du er den rette for ham, samt at han er ankommet til et slikt sted i livet sitt hvor han faktisk vil slå seg til ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona Skrevet 3. juni 2011 #3 Del Skrevet 3. juni 2011 Han kan fint bli monogam om du er den rette for ham, samt at han er ankommet til et slikt sted i livet sitt hvor han faktisk vil slå seg til ro Høres ut som om du snakker av erfaring. Har vi med en tidligere Player å gjøre kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Del Skrevet 3. juni 2011 Mannen min var beskrevet som en småplayer før han møtte meg. Han selv forteller at han egentlig bare var på let etter ei jente, og at de han traff ikke var gode nok til at han forble i et forhold med dem. Når han traff meg var han klar til å være monogam fra dag en og vi har vært sammen i 12 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilli Skrevet 3. juni 2011 #5 Del Skrevet 3. juni 2011 Syns det virker litt negativt at han snakker nesten bare om kroppen din og sånn på mld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. juni 2011 #6 Del Skrevet 3. juni 2011 Høres ut som om du snakker av erfaring. Har vi med en tidligere Player å gjøre kanskje? Tja. I min single periode var jeg glad i sex, og veldig glad i jakten - så kan vel kalle meg en pensjonert player? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #7 Del Skrevet 4. juni 2011 Møtte på en player fra sukker i fjor.. Ble skikkelig forelsket, og det virket faktisk som om han ble det også. For første gang på flere år fortalte han familien, kompiser og kollegaer at han hadde truffet ei jente. Alle fikk bakoversveis og ville ha bilder av oss, skrev sms og maste på facebook om hvem jeg var osv. Ble invitert på middager både her og der for alle ville vite hvem jenta hans var. Siste gang vi møttes, så han meg dypt inn i øynene mens han strøk meg over kinnet, og sa han var blitt så utrolig glad i meg og at han ikke ville miste meg.. Ja, klissete Allerede dagen etterpå merket jeg at han tok avstand, og etter et par uker ga han ikke lyd fra seg i det hele tatt. Når jeg ringte og spurte om hva som foregikk, sa han at alt var greit.. Men han forandret seg på dagen, og har i ettertid hørt at han gjør visst slik med maaangen damer.. Ble venn igjen med ham på facebook, og der var det bare typisk babes som hadde skrevet til ham siste tiden, og takket for sist med lurt smilefjes og et par halvfrekke kommentarer.. Så sitter jeg her, et halvt år etterpå og enda tenker på ham Har lest boken "Hekta" som var helt fabtastisk.. Og han jeg ble forelsket i, synes jeg bare synd på.. Ja, en player og liten mannehore, men tydeligvis redd for å binde seg og stikker med halen mellom bena. Eller rett og slett bare ikke forstår hvordan han skal avlutte ting.. Men, ta alt med en klype salt kjære du.. La HAN få slite litt for deg, og tar han ikke kontakt, da er han mest sannsynlig ikke interessert.. desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå