Gjest Nanette Skrevet 2. juni 2011 #41 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ja, det finnes vel ikke noe mer udugelig enn mannfolk som tar i et tak og pusser opp! Sånt vil vi ikke ha! De skal sitte hjemme i sofaen istedet og spise potetgull. Endret 2. juni 2011 av Nanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. juni 2011 #42 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) slettet Endret 3. juni 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 3. juni 2011 #43 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, det finnes vel ikke noe mer udugelig enn mannfolk som tar i et tak og pusser opp! Sånt vil vi ikke ha! De skal sitte hjemme i sofaen istedet og spise potetgull. Får man ikke lov å pusse opp... Også jeg som liker å snekkre... Jeg blir så feit av potetgull også. Kan jeg slippe å spise det? Sofaen er greit nok, men det blir så kjedelig i lengden...Spesielt når man har stillesittende jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #44 Del Skrevet 3. juni 2011 TS her Hehehehe, huff Jaja, har enda ikke snakket med han.. Ny annonse: Snekker som overkjører deg ved enhver anledning! God i senga, men jævli irriterende og sta. Gies bort, selger betaler porto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 3. juni 2011 #45 Del Skrevet 3. juni 2011 Får man ikke lov å pusse opp... Nei for da er mannen borte fra hjemmet. Også jeg som liker å snekkre... Er bare å glemme, skal du ha samboer. Jeg blir så feit av potetgull også. Kan jeg slippe å spise det? Det er det som er meninga, at du skal bli så feit at du ikke kommer deg opp ifra sofaen, og dermed må bli hjemme hele tida. Sofaen er greit nok, men det blir så kjedelig i lengden...Spesielt når man har stillesittende jobb... Nei, det får du bare finne deg i, skal du ha samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rister på hodet. Skrevet 3. juni 2011 #46 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeeezzzzzzz louis.......ta deg en bolle...evt en frossen kotelett med speilegg, og ro deg ned litt! Hvor hjelpesløs går det an å bli?? Buhu...sitter alene og sulter nesten ihjel mens mannen pusser opp felles leilighet og ordner opp for felleskapet. Og akk og ve.......han tar seg sikkert ei pils eller tre også!! For en forferdelig mann du har!!! Kanskje mannen din ville ha syntes det har vært digg om du har pusset opp hus og hjem mens han har vært hjemme med barnet, stekt seg en kotelett og kost seg i fred og ro....... Grow up........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2011 #47 Del Skrevet 3. juni 2011 Ny annonse: Snekker som overkjører deg ved enhver anledning! God i senga, men jævli irriterende og sta. Gies bort, selger betaler porto! 14 dages prøveperiode med angrefrist formoder jeg ? Kanskje jeg skal slå til ? Jeg er vant til å håndtere høyrøstede, brautende, overkjørende mannfolk til daglig. Og, en proff snekker er alltid fint å ha tilgang til Kanskje han tilog med ville være fornøyd med byttehandelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2011 #48 Del Skrevet 4. juni 2011 Ser ut som det er brukerfeil, og ikke feil med produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #49 Del Skrevet 4. juni 2011 Ser ut som det er brukerfeil, og ikke feil med produktet. Ja, TS må nok ha innstallert programvaren feil, eller evt. ikke lest brukermanualen nøye nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå