AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 :kjefte: :kjefte: Kan sendes i posten, jeg betaler GLEDELIG porto...!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 2. juni 2011 #2 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tror det folket spør seg om er: gir'u angrerett a? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 2. juni 2011 #3 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er galt med produktet siden du bare gir det vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Del Skrevet 2. juni 2011 Er han kjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #5 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er galt med produktet siden du bare gir det vekk? Stakkaren våget vel kritisere henne for noe. Sånn går det da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. juni 2011 #6 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har allerede en toppmodell, så neitakk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 2. juni 2011 #7 Del Skrevet 2. juni 2011 Hmm....Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charella Skrevet 2. juni 2011 #8 Del Skrevet 2. juni 2011 Du får ligge han ut på finn.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Del Skrevet 2. juni 2011 TS her HAN SA AT HÅRET MITT VAR STYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihi tulla. Han kjører sitt eget løp han, så her sitter jeg da, ALENE og SULTEN uten mat og penger :kjefte: :kjefte: Og det er hans feil. Snøft. SUPER mann for overvektige med avvenningsbehov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. juni 2011 #10 Del Skrevet 2. juni 2011 Prøvd noe fiffig noe som heter kommunikasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #11 Del Skrevet 2. juni 2011 Prøvd noe fiffig noe som heter kommunikasjon? Takk du, det er akkurat dette som er POENGET. Han har vært singel i 5 år og ikke vandt til å samkjøre hverdager, og jeg SLITER med å få han til å forstå at det er greit å snakke om ting før man bestemmer seg for noe. Her er det ikke snakk om å samarbeide og være et team.. Og jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har grått og bært meg og prøvd og snakket med han om at KOMMUNIKASJON er viktig for å leve SAMMEN. Men neeeeeeeeeida. Sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. juni 2011 #12 Del Skrevet 2. juni 2011 Trenger du penger på himmelspretten da? Alt er jo stengt likevel, så godt som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. juni 2011 #13 Del Skrevet 2. juni 2011 Kom igjen! Du har da noe i kjøleskapet, og ellers i lukker og gjemmer på kjøkkenet, vel? Mel og sukker forsvinner da ikke plutselig, bare fordi gemalen gjør en uheldig disposisjon, vel? Hva var det som var så viktig å bruke penger på? Eller driver han å tvangsslanker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #14 Del Skrevet 2. juni 2011 Trenger du penger på himmelspretten da? Alt er jo stengt likevel, så godt som... Her er det søndagsåpne butikker.. Eller han kunne tatt med en burger. Samma det. Alt jeg har er frosne koteletter og et par egg. Han klarte å glemme pengboka mi på ei ferge for en ukes tid siden, så jeg måtte sperre alle kortene mine....... Venter på nytt kort, og er altså pengelens i mellomtida. Har 30 kr etter jeg var i banken og tok ut til en legetime som skulle betales, men kan ikke gå ut fordi barnet ligger og sover... Men NEIDA. Han har bestemt seg for at han skal være i den nye leiligheta og pusse opp og kommer ikke hjem. For det har han bestemt. For det vil han. Så nå sitter jeg her da, men den jævla frosne koteletten og uten dopapir... Fordi HAN ville drikke øl og snekre litt. PISSMANN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #15 Del Skrevet 2. juni 2011 Stek deg et par egg, så føles det bedre etterpå. Blir selv sint når jeg er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #16 Del Skrevet 2. juni 2011 SPISER IKKE PÅ TRASS Altså. Det er ikke sånn at jeg sulter. Jeg kan spise 5 koteletter om jeg vil. Men når hodet mitt hadde sett for seg å rydde leilighet, tenne lys og leie en film for så å spise god mat med kjæresten min nå når han har fri, så er det VANSKELIG å sitte å knaske tørre koteletter og dvaske speilegg alene bare fordi drittmannen er ego...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. juni 2011 #17 Del Skrevet 2. juni 2011 Frossenkotelett? Dæven! Du sitter jo på et festmåltid, jente! Du var nok litt lite forutseende da du først var i banken, men pytt pytt. Du kan alltids kløyve noe kjøkkenpapir eller bruke kleenex så lenge. Ring ham og be han om å røske med seg noen ruller fra 7eleven når han begynner å bli ferdigoppusset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. juni 2011 #18 Del Skrevet 2. juni 2011 SPISER IKKE PÅ TRASS Altså. Det er ikke sånn at jeg sulter. Jeg kan spise 5 koteletter om jeg vil. Men når hodet mitt hadde sett for seg å rydde leilighet, tenne lys og leie en film for så å spise god mat med kjæresten min nå når han har fri, så er det VANSKELIG å sitte å knaske tørre koteletter og dvaske speilegg alene bare fordi drittmannen er ego...... Okay. Så ikke trollet i begynnelsen, der. My mistake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #19 Del Skrevet 2. juni 2011 Nei, han kommer ikke hjem heller, nemlig..!!! Så jeg skal ta nattevåket med barnet også jeg ))))))))))) Alene! Ja, det var dårlig planlegging, men ehm.. Når man er i permisjon så er det ikke lett å holde styr på helligdagene Jeg ringte 3 ganger til G-sport klokka 10 i morrest for å spørre dem om de hadde gymsokker i små størrelser, og uffet og irriterte meg over dårlig service siden ingen tok telefonen... Trodde liksom jeg skulle hatt kortet i dag (og reddet meg med å gå i banken hvis ikke), men kom jo ingen post heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #20 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva slags utstyr følger med da? Er det brusanvisning på norsk? Følger det med batteri? Og er det mulig med ekstrautsyr, i såfall hva da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå