Gjest HunterLady Skrevet 18. juni 2011 #41 Del Skrevet 18. juni 2011 BMI skiller ikke mellom muskler og fett, og er et relativt dårlig redskap til å regne ut hvordan et menneske ser ut. Det er greit å bruke ift ekstrem overvekt eller ekstrem undervekt, men når det kommer til sunn vekt kan tallene svinge veldig. Samboeren min har bl a BMI som tilsier at han skulle vært overvektig, noe han langt ifra er. Han er bare veldig høy, bredskuldra og maskulint bygd. Finnes ikke en valk på han. Jeg selv har BMI på 22, og det finnes valker på meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2011 #42 Del Skrevet 18. juni 2011 Couldn't care less........ aner ikke hva hun veier (hun har helt sikkert sagt det minst én gang men det gikk meg hus forbi) og er strengt tatt mer opptatt av at hun er som hun er, ser ut som hun gjør, har de formene hun har som jeg både liker og tenner på. I mitt hode er hun "slank" - hva nå det enn er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 18. juni 2011 #43 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg synes jenter skal ha "litt" ekstra. Elsker de som har sånn kropp og fysikk som for eksempel Mira Craig før hun ble gravid eller Beyonce. Det må være "litt" ekstra, det er sexy og kvinner ser sunne og friske ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #44 Del Skrevet 18. juni 2011 60-70kg Vekten spiller liten rolle bare den samsvarer med høyden hennes, og at hun har fine kvinnelige former uten å være mye overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 18. juni 2011 #45 Del Skrevet 18. juni 2011 jeg er 1,70 akkurat, og veier mellom 57-60 kg. Har aldri veiet mer enn 61 kilo. Har veldig høy forbrenning, og endel muskler på armer og ben, og BMI`en min ligger på 20. I forhold til høyden min har jeg en såkalt "normal" kropp, men skulle selv veid noen kilo mer får og fått litt mer rumpe og hofter. Syntes det er litt barnslig og skulle velge jenter utifra vekten, som desverre mange gutter gjør. I min omgangskrets er det heller de jentene som er litt får tynne, uten former som er populære. Selv mener jeg en jente skal ha de kvinnelige formene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. juni 2011 #46 Del Skrevet 18. juni 2011 Går vel ikkje an å ha ei idealvekt som skal passe alle kvinner, all den tid kvinner har ulik høgde Ei dame på 1,50 vil vere ganske lubben viss ho er 60 kg, medan ei dame på 1,70 vil vere veldig slank med same vekt. For øvrig tullete å ha idealvekt på folk. Eg bryr meg ikkje om kva menn veier, eg bryr meg om korleis dei ser ut. Ser dei ålreite ut, gir eg f... i om det står 60 eller 100 kg på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #47 Del Skrevet 19. juni 2011 Husk at noen har tung beinbygging, og at muskler veier mer enn fett. Jeg er 170 og veier 67 kg. Finnes ikke valker på meg , finnes ikke overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #48 Del Skrevet 19. juni 2011 Bifil jente,så jeg svarer JEg liker jenter aller aller best når de er lubne - spørs på høyden,men 80-90kg er som regel det de veier, de jeg syns er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå