Gjest Mann29 Skrevet 2. juni 2011 #21 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ingen preferanser. Det er fint med litt figur, men thats it. Personlighet og utstrålingen er det som teller, alt annet er lite irrelevant så lenge det ikke går utover helsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cupcake90 Skrevet 2. juni 2011 #22 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har bmi på 18, så jeg er visst utelukket for de fleste her på grunn av min raske forbrenning jwg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 2. juni 2011 #23 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) CA 54,432225kg med en toleranse på ± 0,0000034kg Det er mitt mål, pussig du skulle nevne den vekten til 170 cm høyde. Veier 60, mens trivselvekten er 54 kg. Endret 2. juni 2011 av bukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #24 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har bmi på 18, så jeg er visst utelukket for de fleste her på grunn av min raske forbrenning jwg da Nei du e deilig <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 2. juni 2011 #25 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er mitt mål, pussig du skulle nevne den vekten til 1270 cm høyde. Veier 60, mens trivselvekten er 54 kg. Beklager men jeg kan strekke meg til 8-9 meters høye jenter, men der går en grense på 10m + altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Everstar Skrevet 2. juni 2011 #26 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvem faen bryr seg om vekt? Damer skal ha kurver, stor deilig rumpe og deilige pupper. Da får de min fulle oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 2. juni 2011 #27 Del Skrevet 2. juni 2011 Beklager men jeg kan strekke meg til 8-9 meters høye jenter, men der går en grense på 10m + altså Skrev jeg virkelig feil...det skulle selvsagt stå 170 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #28 Del Skrevet 17. juni 2011 Muskler veier mer enn fett gutter To eneggede tvillinger: Nr. 1 veier 60 kg, er veltrent og stram i fisken. Nr. 1 veier 50 kg, men trener ikke.. Hvilken ville dere valgt? Dere hadde kanskje vurdert det utifra personligheten? Muskler veier IKKE mer enn fett, en kilo er en kilo uansett om det er fett, kilo eller fjær. Ren oppspinn... Muskler tar derimot mindre plass, tro det eller ei, så veier du 60 kg og har mer muskelmasse enn en med samme vekt vil du faktisk se slankere ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. juni 2011 #29 Del Skrevet 17. juni 2011 Idealvekten er 59,32 kilo. Uansett høyde på jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #30 Del Skrevet 17. juni 2011 Muskler veier IKKE mer enn fett, en kilo er en kilo uansett om det er fett, kilo eller fjær. Ren oppspinn... Muskler tar derimot mindre plass, tro det eller ei, så veier du 60 kg og har mer muskelmasse enn en med samme vekt vil du faktisk se slankere ut * Fett, muskler eller fjær skulle det stå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 17. juni 2011 #31 Del Skrevet 17. juni 2011 Ingen aning, men hjertet og hjerne bør veie mer enn min penis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. juni 2011 #32 Del Skrevet 17. juni 2011 Høres rimelig ut Hun bør vel være i god form og noe trent også. Det er en fordel om dama har litt muskler, iallfall såpass at hun kan vøre med på mye moro. Bmi er som tidligere påpekt ukurant målestokk, fordi musklene ikke regnes med, men jeg skjønner at damer jeg liker har hatt bmi på 25-30, og de har ikke vært skrapa, men myke og gode. Om vekta går opp eller ned er ikke vesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusekatt Skrevet 17. juni 2011 #33 Del Skrevet 17. juni 2011 Ingen aning, men hjertet og hjerne bør veie mer enn min penis. Da går det vel akkurat for jeg er en liten pusekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #34 Del Skrevet 17. juni 2011 Så tråden "Din idealhøyde på en mann" hvor det blir gjort tydelig at det er ok å kommentere og klassifisere gutter ut i fra høyden så da tenkte jeg at vi menn som er her inne kunne ta en lignende angående hva slags vekt vi synes en kvinne bør ha (og nei, det er ikke noe mer sjåvinistisk). Jeg synes kvinner bør ha en vekt som gjør at BMI`en er på rundt 20-21. F.eks hvis jenta er 170 høy, er det ideelt at hun veier rundt 60 kilo. Jeg syns de skal være tjukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 17. juni 2011 #35 Del Skrevet 17. juni 2011 CA 54,432225kg med en toleranse på ± 0,0000034kg Fasiken. Vekta i idag viste hele 65,5 kilo(fy fela så feit på mine 1,74 cm) - så det betyr at vi ikke kan ha oss. Det var litt synd, men jeg forstår deg jo - jeg har jo selv en liggbar-test bestående av at alle menn må måles i dørkarmen på metermålet jeg har malt på der. Alle under 1,995 m slipper ikke inn. Samme mål gjelder faktisk penisen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 17. juni 2011 #36 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Jeg er 165 og veier 70 kg, så ja jeg er overvektig eller feit som noen vil kalle det. Men jeg bryr meg faktisk ikke i det hele tatt. Om noen andre gjør det, vær så god, det går ikke ut over meg at noen ikke liker meg på grunn av det. Men jeg har (utrolig nok, ut i fra denne tråden) ikke hatt noe som helst problemer med å få oppmerksomhet (i alle mulige former) fra gutter. Så det er tydelig at vekten vanligvis ikke spiller så stor rolle for flere menn, og heldigvis for det... Endret 17. juni 2011 av Thessie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #37 Del Skrevet 17. juni 2011 1.65 og 80 kg blir perfekt og gold ogh rund ja. som julegrisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 17. juni 2011 #38 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Idealhøyden er 1,652 m og vekten 55,37 kg. Endret 17. juni 2011 av Facepainter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 17. juni 2011 #39 Del Skrevet 17. juni 2011 Fasiken. Vekta i idag viste hele 65,5 kilo(fy fela så feit på mine 1,74 cm) - så det betyr at vi ikke kan ha oss. Det var litt synd, men jeg forstår deg jo - jeg har jo selv en liggbar-test bestående av at alle menn må måles i dørkarmen på metermålet jeg har malt på der. Alle under 1,995 m slipper ikke inn. Samme mål gjelder faktisk penisen også. Med skikkelig øl-briller på skal jeg gjøre et unntak fra regelen... Jeg får ta på platåsko og penisforlenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. juni 2011 #40 Del Skrevet 18. juni 2011 Med skikkelig øl-briller på skal jeg gjøre et unntak fra regelen... Jeg får ta på platåsko og penisforlenger Det er enda en ting som kommer til å stoppe deg; mitt synlige midjefett. Jepp. Den er myk. Huff. Jeg er tilogmed litt myk rundt hoftene... Jeg har jo selvsagt en plan om å øke treningsmengden fra 4 ganger i uka til 17(magefett er for udisiplinerte julegriser) - men skal legge ukentlige oppdateringer inne på kroppstråden så du selv kan avgjøre når ølbrillene får gå av. Inntil da får jeg bare skru av lyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå