AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 Så tråden "Din idealhøyde på en mann" hvor det blir gjort tydelig at det er ok å kommentere og klassifisere gutter ut i fra høyden så da tenkte jeg at vi menn som er her inne kunne ta en lignende angående hva slags vekt vi synes en kvinne bør ha (og nei, det er ikke noe mer sjåvinistisk). Jeg synes kvinner bør ha en vekt som gjør at BMI`en er på rundt 20-21. F.eks hvis jenta er 170 høy, er det ideelt at hun veier rundt 60 kilo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Del Skrevet 2. juni 2011 Helst på nedre delen av normalområdet på bmi-skalaen. 20-22 er perfekt! de som er over har ofte litt valker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er ikke direkte uenig med deg ang. den tråden, som jeg for øvrig anser for å være like teit som denne. Men jeg ville bare påpeke en ting: Vekt fordeler seg forskjellig fra person til person. Jeg og venninna mi er begge 1.67 og veier like masse (55kg). Den ene av oss ser lubben ut, den andre av oss ser på grensa til undervektig ut. Så det med idealvekt blir liksom så uinteressant, all den tid vekt ikke er så beskrivende som høyde er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva viss dama er 177 høy, da? Jeg veier 67 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. juni 2011 #5 Del Skrevet 2. juni 2011 BMI er jo bare tull og tøys, og vekt forteller generelt sett ikke fryktelig mye om hvordan jenta ser ut, hun kan ha høy vekt fordi hun har digre pupper, eller mye muskler, og lav vekt fordi hun er totalt utrent og "slapp", så hadde jeg vært gutt ville jeg ikke gått utifra noen idealvekt, det blir rett og slett for dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 2. juni 2011 #6 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er ikke direkte uenig med deg ang. den tråden, som jeg for øvrig anser for å være like teit som denne. Men jeg ville bare påpeke en ting: Vekt fordeler seg forskjellig fra person til person. Jeg og venninna mi er begge 1.67 og veier like masse (55kg). Den ene av oss ser lubben ut, den andre av oss ser på grensa til undervektig ut. Så det med idealvekt blir liksom så uinteressant, all den tid vekt ikke er så beskrivende som høyde er. Du skal vite at sålenge jenta er lavere betyr høyde ingenting for de fleste gutter. alt fra 150-egen høyde er ok. Aksepter at vekt på jenter kan har minst like mye å si for gutta, som høyde har for jentene. Jeg registrerer knapt om en jente er 155 eller 170. Men jeg registrerer det veldig godt hvis hun har 5-10 kil for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er ikke direkte uenig med deg ang. den tråden, som jeg for øvrig anser for å være like teit som denne. Men jeg ville bare påpeke en ting: Vekt fordeler seg forskjellig fra person til person. Jeg og venninna mi er begge 1.67 og veier like masse (55kg). Den ene av oss ser lubben ut, den andre av oss ser på grensa til undervektig ut. Så det med idealvekt blir liksom så uinteressant, all den tid vekt ikke er så beskrivende som høyde er. Enig med denne! Jeg og en venninne er begge 177 høy, men hun veier mye mindre enn meg. Likevel er vi slanke begge to. Det har med at vi har forskjellig benbygning. Hun er epleform, mens jeg har pæreform. Dvs, jeg har bredhofter og smal midje, mens hun har bedere skuldre enn hofter. Så det med BMI kan være en pekepinn, men ikke noe man bør ta bokstavelig. Man må se på seg selv og finne ut om man er for fet eller ikke. Vekten er ikke viktig, bare det å se sunn og bra ut og å føle seg sunn og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 2. juni 2011 #8 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er jente, men lesbisk, så da regner jeg med at jeg kan svare Jeg liker de som er helt vanlige. Ikke de som er så tynne at de er bare ribbein og kanter, og ikke har pupper (evnt bare falske), da hadde jeg blitt redd for å ligge dem i stykker. BMI er litt dårlig mål, men kanskje mellom 22 - 26? Jeg liker jenter med naturlige former, i hvert fall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Del Skrevet 2. juni 2011 En BMI på 20-25. Heller 5 kg for mye enn 5 kg for lite. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #10 Del Skrevet 2. juni 2011 En BMI på 20-25. Heller 5 kg for mye enn 5 kg for lite. Heller 5 kg for lite enn 1 kg for mye! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #11 Del Skrevet 2. juni 2011 Heller 5 kg for lite enn 1 kg for mye! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bårdsen Skrevet 2. juni 2011 #12 Del Skrevet 2. juni 2011 Vekt sitter forskjellig på forskjellige. Hva slags bilde som skal nytes, kommer helt ann på ramma det sitter på Jeg har vel ingen egentlig type, men liker jenter som har godt med former. Bare ikke misbruk "former" til å bety "feit" (i mangel av et penere ord) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #13 Del Skrevet 2. juni 2011 Signerer Bårdsen sitt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blokkolokko Skrevet 2. juni 2011 #14 Del Skrevet 2. juni 2011 Muskler veier mer enn fett gutter To eneggede tvillinger: Nr. 1 veier 60 kg, er veltrent og stram i fisken. Nr. 1 veier 50 kg, men trener ikke.. Hvilken ville dere valgt? Dere hadde kanskje vurdert det utifra personligheten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #15 Del Skrevet 2. juni 2011 enten bmi på 20-24, men veldig musuløs, eller bmi på 28-38 med svææææær rumpe! dette er ideal størrelser, men alt mellom 40kg og 140kg tas imot med stooor takk!!! ...kvinner....drømme seg bort... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #16 Del Skrevet 2. juni 2011 over modell tynn, men under så tjukk at det ikke ligner noe kvinnelig form. vet ikke kor mange kilo det blir. sikkert mellom 60-100 ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymann Skrevet 2. juni 2011 #17 Del Skrevet 2. juni 2011 Kjære damer som leser denne tråden: Regner med de fleste av dere innser at bastante kommentarer av denne sorten, hvor menn snakker om en kvinnes ideale mål, er noe man ikke bryr seg om. Likevel er det kanskje flere som leser dette og funderer ekstra på når menn, sikre i sin sak, nedskriver og konkluderer med det gyldne snitt. Som flere er inne på her er både vekt og BMI meget dårlige mål for å finne ut hvor bra man ser ut. Vil oppfordre mannlige skribenter om, av respekt for kvinner, å la være å fore et skrudd syn på hvordan kvinnekroppen skal se ut. Det finnes ingen magisk formel, og fremgangsmåten er den man kanskje frykter, men er fullstendig klar over. For min del har faktisk utstrålingen, energien, positivitet mer å si for utseendet enn hvor mange kilo for mye man veier. Det hjelper selvfølgelig å være fysisk aktiv for å bli energisk og glad Å bare spise mindre er ihvertfall aldri en god løsning i seg selv. Styrketrening hånd i hånd med kondisjonstrening og et sunt kosthold. Ikke ta en stusselig artikkel for å være som den som har alle svarene, men gjør research og sett sammen det som passer for deg. Man må bite i gresset og tenke langsiktig. Det er en livsstil, ikke en sommerjobb. Gå steg for steg, og pass på at du trives hele veien. Bare dra frem krigeren i deg av og til! Dette er jo også en slags artikkel du som sagt må stille deg kritisk til. Dessuten visste du egentlig alt dette fra før? Stol på hva kroppen din forteller deg. Gjør deg selv en tjeneste og kast den helsikkes badevekta! Hilsen mann 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tja Skrevet 2. juni 2011 #18 Del Skrevet 2. juni 2011 Du skal vite at sålenge jenta er lavere betyr høyde ingenting for de fleste gutter. alt fra 150-egen høyde er ok. Aksepter at vekt på jenter kan har minst like mye å si for gutta, som høyde har for jentene. Jeg registrerer knapt om en jente er 155 eller 170. Men jeg registrerer det veldig godt hvis hun har 5-10 kil for mye. Her snakket vi om to jenter som var like høye og veide like mye men med forskjellig kroppsfasong som gjør at den ene ser "tykkere" ut enn den andre? Det spiller ingen rolle hvor høye de er så lenge de er like høye og veier det samme men kroppene deres likevel er forskjellig, da er ikke den ene 5-10 kg overvektig. Du ville da ha gått for den som så slankest ut selv om hun veide like mye som den andre? Da er dere ikke opptatt av vekt men av kropp, det er greit nok men ikke kom å si at dere bryr dere om vekta så lenge dere ikke vet hva begge damene veier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 2. juni 2011 #19 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg synes kvinner bør ha en vekt som gjør at BMI`en er på rundt 20-21. F.eks hvis jenta er 170 høy, er det ideelt at hun veier rundt 60 kilo. Høres rimelig ut Hun bør vel være i god form og noe trent også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 2. juni 2011 #20 Del Skrevet 2. juni 2011 CA 54,432225kg med en toleranse på ± 0,0000034kg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå