Gå til innhold

Hva feiler det folk? :(


Gjest SelvesteTerese

Anbefalte innlegg

Gjest SelvesteTerese

Dette er bare en liten utblåsning. I dag morges var Odin og jeg på tur i sentrum, for jeg tenkte jeg skulle vise han noen fontener, siden han er så glad i vann.

Vi sto der og Odin fikk se på vannet som fosset ned i fontenene i full beundring. Rundt hjørnet kommer det en litt eldre mann, jeg vil si i slutten av 50 årene. Han stoppet litt opp og så på oss, og begynte å gå mot oss. Jeg tenkte det kanskje var en som ville klappe hunden, men i stedet stiller han seg foran oss og begynner å sparke mot oss! :( Han sa "Hold hunden, så sparker jeg!" Jeg ble livredd der og da, og svarte "nei, ikke!" med gråtkvalt stemme. Da svarte han "Så dra dere vekk."

I ettertid ble jeg forbannet, og angrer på at jeg ikke sa i fra til han, men kanskje like greit å la være, med tanke på voldstrusler.

Uff for en ekkel opplevelse, jeg skjønner ikke hvorfor enkelte skal oppføre seg slikt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OJ!

Ja, best å bare gå sin vei da, han hørtes ikke god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bikkja i bånd, eller kontroll over den?

Hvis du hadde det, så var det jo en helt hårreisende oppførsel av denne mannen da! Herregud hva feiler det folk? Sånne situasjoner blir man jo bare satt ut av!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelvesteTerese

Hadde du bikkja i bånd, eller kontroll over den?

Hvis du hadde det, så var det jo en helt hårreisende oppførsel av denne mannen da! Herregud hva feiler det folk? Sånne situasjoner blir man jo bare satt ut av!

Jada, Odin sto pent i båndet sitt og så på fontenene, og det var alt! Hadde hunden vært løs og oppført seg helt ape hadde jeg nok fortjent tilsnakk, men dette var hårreisende ja! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig en som ikke var helt god i hodet. Husk på at det ikke var personlig, du var bare på feil sted til feil tid.

Jeg hadde sikkert reagert sånn som deg, og etterpå hadde jeg tenkt på alt jeg skulle sagt og gjort mot denne mannen. Men så er det best å tenke at han var et lite barn som sa ting han ikke forstod.

:klem:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,så ekkelt med sånne uforutsigbare særinger. Godt at han ikke fikk sparket Odin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren må jo ha manglet noe avgjørende viktig i hjernen sin! For en psycho!

Åh, merker jeg ble sint når jeg leste dette!

Det er ikke greit å hverken true eller bruke vold, enten det er mot dyr eller mennesker!

11|ccc <--- Kattungen Brutus signerer tydeligvis :fnise:

Uansett, bra dere kom dere vel unna episoden, både du og Odin! :klem: til dere begge. Og neste gang dere er i parken er det klart Odin skal få lov til å kose seg og se på fontenene han som alle andre! Dukker psychoen opp igjen regner jeg med du er bedre forberedt og "bevæpnet" med noen velvalgte ord ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden... Hva er det å gjøre?

Har møtt på noen "psykoer" jeg og - det er bare å prøve så godt man kan å ignorer de og gi blaffen i hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie .

Herregud!! Jeg tror jeg har kommen til å smekke åt den gamle mannen!! Slikt gjør man ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelvesteTerese

vet dere hva, den samme mannen dukket opp IGJEN. Enda mer sint og truende enn tidligere. " skal jeg skyte hunden? Har en kule til gode"

Herregud, hjertet mitt banken mer enn noen gang, er helt gele i beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville rett og slett gått til politiet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva sa du da??

Ikke bli gele i beina, ikke ta til deg trusselen, men prøv å være sterk og spør han hva han har i mot hunden din. Kanskje han forveksler den med en annen?

Si at du ikke finner deg i den oppførselen, og at du kommer til å gå til politiet.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SelvesteTerese

Jeg fikk bare frem "du må ikke det" i en litt frekk tone.. Mer våget jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, hvis det gud forby skjer en gang til, så ringer du politiet!

Han høres bare ut som en forvirret og syk mann, men det kan og politiet hjelpe med!

Uff, skjønner du ble redd!

:klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes! Så grusomt! Hva slags menneske er dette her da? må jo være en rømling fra en eller annen institusjon? :klo:

Jeg ville forsøkt å gå tur andre steder noen dager, om han dukker opp igjen etter det ville jeg så definitivt ringt politiet, MENS han ser og hører det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hjelpes, for noen typer det er der ute! Helt utrolig at folk kan få seg til å gjøre noe slikt, når alt en gjør, faktisk er å kose seg å nyte parken som alle andre!

Ville også ringt politiet om dette eskalerer. Ville også, nestegang det evt skulle skje, sagt klart og tydelig i fra til han: "hva feiler det deg!? om du ikke lar oss være i fred, ringer jeg politiet!" Deretter er det bare å ringe om han ikke gir seg, dette er jo faktisk trusler på høyt plan..

ønsker dere masse lykke til! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet..og avisen. Advar mot truende mann som går rundt i parken og truer med svært alvorlige ting.

Mannen er syk, og ber om innleggelse eller hjelp med å holde på som han gjør. Truer på offentlig sted, og har ikke noe der å gjøre hvis han ikke kan oppføre seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt ganske redd selv, og jeg stoler ikke såpass på folk av den sorten der at jeg ville følt meg trygg til å gi noe tilsnakk.

Jeg hadde nok kommet meg vekk og ringt politiet. Mennesker som er uforutsigbare og truende er en utrolig ubehagelig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Skjønner at det var sinnsykt ubehagelig! Du burde bare holde deg så langt unna som mulig, og kontakte politiet dersom det skjer igjen. Faren min på 70 ble slått ned av en tilfeldig fyr på gata i vinter, og da han spurte hvofor fikk han "det er så jævli kaldt ute!!" til svar. Pappa tålte det, men det er det ikke sikkert en liten hund gjør, så vær forsiktig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...