Gå til innhold

smartballs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 19 år gammel jente som prøver å trene meg opp etter å hatt vestibulitt i et par år. Fikk først diagnosen rett etter påske, og etter å ha brukt den kremen hver natt etter det er jeg nesten helt bra igjen. :)

Gynekologen sa det var viktig at jeg gjorde de knipeøvelsene ofte siden jeg var blitt så trang, men følte ikke jeg fikk det til. Kjøpte da smartballs som jeg har hatt i en uke nå. :) Første gangen jeg prøvde dem strevde jeg vel i en halvtime med å få dem inn, det gikk til slutt, men var ganske sår dagen etterpå. Prøvde dem et par dager senere, og da var det mye lettere å få dem inn, og idag brukte jeg kanskje 2 minutt. Så det ser ut som det hjelper, og at jeg kanskje ikke er så trang snart. :P

Men er det noen som har noen tips for å bruke dem mest effektivt? Jeg bare tar dem inn på morgenen, og har dem inne hele dagen, merker ikke at de er der. Er jo så trang at de blir holdt på plass, men kniper litt innimellom for gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke svare deg ang smart balls, men er nysgjerrig på hvilken krem du smurte på slik at du ble bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke svare deg ang smart balls, men er nysgjerrig på hvilken krem du smurte på slik at du ble bedre?

En gynekologen ba meg bruke, tror det er Xylocain 5%. Er en bedøvende krem, smører hver kveld før jeg legger meg. Er neeesten helt bra nå, har brukt den hver kveld siden 26. april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...