Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 12. november 2003 :o Heisann, da er jeg tilbake! Her skjer det ting skjønner jeg ... Eh, hva slags frynsegoder følger det med å være yppersteprest i en sånn sekt da? Hvis denne jobben ikke blir min må jeg jo lete meg om etter noe annet å gjøre ... Tror det gikk bra. Jeg er veldig interessert og entusiastisk for arbeidet stillingen innebærer, og det håper jeg at jeg klarte å formidle. Så er det bare å håpe at jeg ikke overkjørte dem og ble for entusiastisk. Det var 84 søkere, hvorav 5 ble kalt inn til intervju. Instillingen vil foreligge i slutten av neste uke, så da er det bare for meg å holde fingrene krysset. De av dere som ikke skal bruke fingerene til noe bedre, kan godt beholde dem krysset dere også Dette ble litt spennende egentlig. Jeg vil ha denne jobben, og det gir litt for stor fallhøyde. :-? Men: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #22 Del Skrevet 12. november 2003 Det gikk helt sikkert bra - og bare det å bli innkalt på intervju er jo en seier - alt etter det er ren bonus! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #23 Del Skrevet 12. november 2003 :o De av dere som ikke skal bruke fingerene til noe bedre, kan godt beholde dem krysset dere også Hva med å krysse bena .. det burde jo være mer effektivt... .. men ønsker deg lykke til... (krysser det jeg kan når jeg kan det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #24 Del Skrevet 12. november 2003 Frynsegoder??? ALtså, for å være med i en sånn sex, øh sekt, krmt må du enten være blond og ha store pupper eller være høy og mørk med stor tiss. Tilfredstiller du ett eller flere av disse kraven, er du hjertelig velkommen. Vi heier på du vi, forsker-løwen!!! Hipp hipp hipp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 12. november 2003 Takk. Nå blir jeg flau og brydd :oops: Men ikke så lenge av gangen :D Seffern er jeg med. Høy mørk tiss, det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. november 2003 #26 Del Skrevet 12. november 2003 Høy mørk tiss, det er meg :o wow! Litt av en tiss, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #27 Del Skrevet 12. november 2003 :o Ikke si at du har giga-puper også???? :o Men er det sånn det er, så er du med, i sekten asså, saken er biff....LØWEBIFF (jeg har faktisk lurt 19 fjortisser til å tro at de spiste Løvebiff, og de skrøt uhemmet av hvor godt det var...*hirr hirrr hirr*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 12. november 2003 :o Løwebiff? Har ikke gigapupper selv, men synes det er hygelig med bruksrett til et par sånn innimellom. Uansett, i morgen er det atter en dag, og atter et jobbintervju. Også en spennende jobb, men ikke fullt så viktig for meg som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #29 Del Skrevet 13. november 2003 Altså, da er sekten et faktum. Men jeg sa Løv ebiff, ikke Løwebiff. Var på safari med dem, og da vi satt oss ned for å spise sa jeg at det var løvebiff, det var derfor vi ikke hadde sett noen løver på safari... Litt stygg kanskje??? Jobbintervju i dag også, du store! Lykke lykke til, Gjør som LilleBille og krysser bena! Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. november 2003 #30 Del Skrevet 13. november 2003 Altså, da er sekten et faktum. Jeg vil også ... - være med i sekt.... (så da kan du telle til fire.. du er en.. Suzy er to - Løwen er tre - og jeg er fire... :Men jeg sa Løv ebiff, ikke Løwebiff. Var på safari med dem, og da vi satt oss ned for å spise sa jeg at det var løvebiff, det var derfor vi ikke hadde sett noen løver på safari... Litt stygg kanskje??? Stygg ja.. men så artig da... :Jobbintervju i dag også, du store! Lykke lykke til, Gjør som LilleBille og krysser bena! Ønsker lykke til jeg også... og krysser det vi har .. bena også .. når det passer oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #31 Del Skrevet 13. november 2003 Yes, :D vi har en firmanns sekt. Mulig flere vil være med, men altså fire er bra det. Jeg syns ikke vi skal være en sånn selvmordsekt. Eller selvpiningssekt. Vi får vel legge hodene i bløt og finne ut litt mer hva vi står for, kanskje. Foreløbig er dette det vi står for... Her er sjekklista 1. lyst hår og store pupper*check* 2. Høy mørk tiss *check* 3. Bønn *check* 4. voodoo *check* 5. rasling*check* Var det noe mer da??? Litt tynt dette her, hvordan verver vi for eksempel??? *går i tenkeboksen, forslag mottas med takk!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 13. november 2003 #32 Del Skrevet 13. november 2003 *vurderer å søke medlemskap* - Kommer an på hva dere står for. Enig i at selvpining og selvmord ikke er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #33 Del Skrevet 13. november 2003 :o Kommer an på hva vi står for???? Se sjekklista du Mr. Mann. Eller kom opp med bedre forslag. VI er en blondine-sekt, må vite, det er jo et under at vi i det hele tatt står for noe... Men velkommen skal du væer. Selvmord og selvpining går herved ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 13. november 2003 #34 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg passerer kriteriene med god margin. Vil du komme og måle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 13. november 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 13. november 2003 Dere har vel regnet med meg? Som sagt: Seffern er jeg med. Selvmordssekter er helt ut. Sexsekter er inn. 'nugh said. Vel. nå er slipset på plass, stikker straks på intervju. Nå er jeg så avslappa, at jeg ender sikkert med å få denne jobben istedenfor den jeg egentlig helst vil ha Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #36 Del Skrevet 13. november 2003 Yes! Da er vi jammen meg fem stykker i sekten vår 1. Suz 2. LilleBille 3. Løwen 4. Mr. Mann 5. Glammy Mr. Mann, jeg tar gjerne og måler deg litt Men tror du er god nok... Løwen, hvem sa noe om en SEXSEKT??? Vi er en tverreligiøssekt som støtter folk som er på jobbintervju, for eksempel.... også har vi store pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. november 2003 #37 Del Skrevet 13. november 2003 Ja, og meg da? Hva med meg??? *hulk* Store pupper har jeg, blondt hår har jeg ikke. Det er lysebrunt med blonde striper i, tells det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #38 Del Skrevet 13. november 2003 :D Yes, så klabert. Sekten øker ser jeg.... Jeg flytter diskusjonen videre til snikk-snakk tror jeg... Fnis. Der vil det komme en oppdatert medlemsliste også!!! YES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. november 2003 #39 Del Skrevet 13. november 2003 Kult! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2003 #40 Del Skrevet 14. november 2003 Måtte bare innom her og rasle litt med Voodoo'n min i pur glede!!! Takk og lov at vi er så mange, syke og blonde mennesker.... *sukker lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå