Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Jobbintervju om noen få timer! :-? / :D / :o Dette er nok det nærmeste jeg har vært drømmejobben, så dersom noen skulle føle for å krysse fingre for meg eller bedrive noe annen avansert positiv vodoo, så mottas det med takk Går det i boks blir jeg skikkelig forsker, ikke bare sånn assistent-leke-wannabe-forsker som jeg er nå. Jeg har allerede øvd meg på å subbe rundt med bustete hår og prate lavt med meg selv, så dette er jeg helt klart kvalifisert for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Lykke til! Håper vi får høre hvordan det gikk! *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 *mumler besvergelser og vifter med voodoo-ranglene sine* Dette skal nok gå bra det Løwen! Sender et lass med positive vibrasjoner din vei i dette øyeblikk :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Lykke til gyldenløwe- jeg skal også på jobbintervju i dag....også en stilling som jeg har litt/ noe lyst på Jeg krysse fingre for deg og du for meg.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 :D Lykke til Løwis! Tror det går bra jeg, mens Suz rasler med voodoo styret sitt, kan jeg prøve med god gammeldags bønn Skal bare se det virker :blunke: Og lykke til til Care også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Lykke til, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 12. november 2003 Takk folkens! Fingre krysses for care! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Krysser alle fingre/tær og andre bevegelige deler.. for dere begge.. LYKKE TIL! - til og med smilyen krysser bena ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 :D Lykke til Løwis! Tror det går bra jeg' date=' mens Suz rasler med voodoo styret sitt, kan jeg prøve med god gammeldags bønn Skal bare se det virker :blunke: Og lykke til til Care også![/quote'] Vi gjør da en innsats begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 .. jeg da - gjelds ikke jeg da - jeg krysset alt jeg hadde jeg .. - til og med smilyen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 Det skal være sant og visst!!!! Kanskje vi skal starte sånn fellesreligiøs sekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #12 Del Skrevet 12. november 2003 :o Bille, du og selvsagt. Smileyen din var jo bare sååååååå fin. Stryke på BIlle stryke stryke, trøste trøste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #13 Del Skrevet 12. november 2003 .. jeg da - gjelds ikke jeg da - jeg krysset alt jeg hadde jeg .. - til og med smilyen... Alltid! Du gjør alltid en innsats Lille Bille!!! :kysse: Fellessekt Glammis - god ide.. Hva skal vi kall oss "Full front", "Tungt fremover"...? Eller kanskje parolen skal være "kom og se lyset hos Glammy og Suz" - så kan de jo få se på håret vårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 12. november 2003 #14 Del Skrevet 12. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 12. november 2003 #15 Del Skrevet 12. november 2003 Lykke til, begge dere som skal grilles i intervjustolen. Vi får vel rapport? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #16 Del Skrevet 12. november 2003 Alltid! Du gjør alltid en innsats Lille Bille!!! :kysse: Fellessekt Glammis - god ide.. Hva skal vi kall oss "Full front", "Tungt fremover"...? Eller kanskje parolen skal være "kom og se lyset hos Glammy og Suz" - så kan de jo få se på håret vårt... Sekt... Jippi! Men blir det voldsom innsamling av kollekt... (kan jeg i så fall bruke bankkort...) - for dere har vel minst samme krav som i "Malmø"... 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #17 Del Skrevet 12. november 2003 Hm *tenker* "The Serene Siren Sisters of Strong Faith and Sexual Pleasures" Hm, ikke helt fornyd, men likte parolen din... *går i tenkeboksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #18 Del Skrevet 12. november 2003 Hm *tenker* "The Serene Siren Sisters of Strong Faith and Sexual Pleasures" Hm' date=' ikke helt fornyd, men likte parolen din... *går i tenkeboksen*[/quote'] Det var FINT asså *himler kokett med øynene* Syns det var et flott navn jeg. Vi vil frelse verden fra små koppstørrelser og diskriminering av blonde gjennom bønn og voodoo-rasling *får visjoner* Tenk så flott... Kollekt ja.. there is no end to the possibilities!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #19 Del Skrevet 12. november 2003 YES!!! Vi har en plan, en god plan! Verden ville være et mye bedre sted hvis bare alle var som oss :D Ikke sant??? Husk at vi egentlig er her for Løwen da, "vi rasler for deg, lissom" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2003 #20 Del Skrevet 12. november 2003 Shakin' it for Løwen... Æresord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå