Gå til innhold

Jobbintervju i dag!

Gyldenløwe

Anbefalte innlegg

Jobbintervju om noen få timer! :-? / :D / :o

Dette er nok det nærmeste jeg har vært drømmejobben, så dersom noen skulle føle for å krysse fingre for meg eller bedrive noe annen avansert positiv vodoo, så mottas det med takk :ler:

Går det i boks blir jeg skikkelig forsker, ikke bare sånn assistent-leke-wannabe-forsker som jeg er nå. Jeg har allerede øvd meg på å subbe rundt med bustete hår og prate lavt med meg selv, så dette er jeg helt klart kvalifisert for :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*mumler besvergelser og vifter med voodoo-ranglene sine*

Dette skal nok gå bra det Løwen! Sender et lass med positive vibrasjoner din vei i dette øyeblikk :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til gyldenløwe- jeg skal også på jobbintervju i dag....også en stilling som jeg har litt/ noe lyst på :hoppe: Jeg krysse fingre for deg og du for meg.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:D Lykke til Løwis! Tror det går bra jeg, mens Suz rasler med voodoo styret sitt, kan jeg prøve med god gammeldags bønn :ler: Skal bare se det virker :blunke: Og lykke til til Care også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alle fingre/tær og andre bevegelige deler.. for dere begge..

LYKKE TIL! - til og med smilyen krysser bena ...:pirat::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Lykke til Løwis! Tror det går bra jeg' date=' mens Suz rasler med voodoo styret sitt, kan jeg prøve med god gammeldags bønn :ler: Skal bare se det virker :blunke: Og lykke til til Care også![/quote']

Vi gjør da en innsats begge to... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. jeg da - gjelds ikke jeg da :grine: - jeg krysset alt jeg hadde jeg .. - til og med smilyen...

Alltid! Du gjør alltid en innsats Lille Bille!!! :kysse:

Fellessekt Glammis - god ide.. Hva skal vi kall oss "Full front", "Tungt fremover"...? Eller kanskje parolen skal være "kom og se lyset hos Glammy og Suz" - så kan de jo få se på håret vårt... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid! Du gjør alltid en innsats Lille Bille!!! :kysse:

Fellessekt Glammis - god ide.. Hva skal vi kall oss "Full front", "Tungt fremover"...? Eller kanskje parolen skal være "kom og se lyset hos Glammy og Suz" - så kan de jo få se på håret vårt... :sjarmor:

:sjarmor:

Sekt... :hoppe: Jippi!

Men blir det voldsom innsamling av kollekt... (kan jeg i så fall bruke bankkort...) - for dere har vel minst samme krav som i "Malmø"... 10.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
:hoho: Hm *tenker* "The Serene Siren Sisters of Strong Faith and Sexual Pleasures" Hm, ikke helt fornyd, men likte parolen din... *går i tenkeboksen*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Hm *tenker* "The Serene Siren Sisters of Strong Faith and Sexual Pleasures" Hm' date=' ikke helt fornyd, men likte parolen din... *går i tenkeboksen*[/quote']

Det var FINT asså *himler kokett med øynene* :hoho:

Syns det var et flott navn jeg. Vi vil frelse verden fra små koppstørrelser og diskriminering av blonde gjennom bønn og voodoo-rasling *får visjoner* Tenk så flott...

Kollekt ja.. there is no end to the possibilities!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

YES!!! Vi har en plan, en god plan! Verden ville være et mye bedre sted hvis bare alle var som oss :D Ikke sant??? Husk at vi egentlig er her for Løwen da, "vi rasler for deg, lissom"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...