Gå til innhold

Er det et håp for mitt stygge ansikt?


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Hej dere der ute!

Er det noen av dere som har noe erfaring eller kunnskap om kirugiske inngrep?

Jeg er såpass lite fornøyd det ytre meg, at jeg har spart opp penger til å fikse litt på meg selv.. men jeg vet ikke hvilkne muligheter som finnes..For det er ikke noe konkret som jeg synes er fælt på meg selv (som for.eks nese eller ører), men det er det at jeg er 25 år og ser ut som 16, eier ikke formen ( spesielt pupper og rompe).

Leppene er altfor tynne! har lest her om noe man kan sprøyte inn, men det varer bare en viss periode, og jeg kunne heller tenke meg noe varig..

Har du noen tips til hva jeg kan gjøre?

(Anonyme frekke/ kjefte på -brukere kan bare gå å legge seg! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dette er jo et litt eldre innlegg, men følte for å kommentere det. Hvis det er deg på bildet, så vil jeg si at du absolutt ikke trenger ansiktsløftning hvertfall. Spar heller pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for plastikk kirurgi hvis man gjør det for seg selv og man vet at man vil ha det bedre ved å legge seg under kniven. Når det gjelder former så er styrketrening kjempefint for å skape former (muskler). Om du vil ha pupper er silikon løsningen, med mindre du vil leve resten av livet med bh-innlegg... Har selv silikon og det er det beste kjøpet jeg noensinne har gjort :jepp:

Ring colosseum klinikken og spør om konsultasjon NÅR du har bestemt deg for hva du virkelig vil! Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg har så absolutt ikke lyst på ansiktsløftning da gjest!

men ja, silikon kunne jeg tenkt meg!

det er bare tull at man ikke kan amme, sant?

og er det sånn at man må bytte ut innleggene etter 10 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:takke:

Mitt råd til deg er å godta deg selv som du er - selv om det vil ta tid så er det verdt den jobben. Da vil du få det langt bedre med deg selv, noe som kommer fra ditt indre og ikke fra speilbildet eller fra andres blikk.

Om du er bare 25 så er det naturlig å ikke være helt komfortabel i seg selv men dette forandrer seg med årene - helt sikkert! :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:takke:

Mitt råd til deg er å godta deg selv som du er - selv om det vil ta tid så er det verdt den jobben. Da vil du få det langt bedre med deg selv, noe som kommer fra ditt indre og ikke fra speilbildet eller fra andres blikk.

Om du er bare 25 så er det naturlig å ikke være helt komfortabel i seg selv men dette forandrer seg med årene - helt sikkert! :jepp:

det var veldig hyggelig skrevet revenka :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har så absolutt ikke lyst på ansiktsløftning da gjest!

men ja, silikon kunne jeg tenkt meg!

det er bare tull at man ikke kan amme, sant?

og er det sånn at man må bytte ut innleggene etter 10 år?

Ifølge kirurgen som opererte meg så ville ikke amming vær noe problem, og min mor har hatt sine innlegg i over 20 år uten å ha byttet de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre, fine, skjønne du! Du er virkelig en nydelig jente, både utenpå og inni og synes ikke du trenger noe som helst arbeid med deg gjort! Du er feiende flott akkurat som du er! :D

Gjør det du selv føler gjør deg lykkelig vennen, men fra en utenforstående synes jeg absolutt du er helt perfekt liten nossetass akkurat som du er nå! Og det mener jeg virkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av kirurgen at viss jeg ventet 3 år med barn, så hadde silikonen vendt seg til kroppen. Og da ikke skulle ha noe påvirkning med amming, eller at de skulle bli "ødelagte" etter en graviditet. Tok silikon og brysløft i ett, kostet mye, men var verdt alle pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skulle tenke veldig grundig gjennom dette. I min verden burde ikke jenter på 25 ha behov for den type kirurgi, men jeg er jo ikke deg.

Ut fra profilbilledet ditt ser du ut som en helt normal, velskabt og ganske vakker jente. Billedet viser ikke bryster, men du ser da ikke spesielt storvokst ut, og da er det vel naturlig at brystene dine heller ikke er så store. De bør være proporsjonert med resten av kroppen. Var jeg deg, ville jeg latt være, og heller gjøre et slikt inngreb nå kroppen din begynner å "falme". Du er enda ganske ung.

Jeg synes generelt ikke jenter på din alder burde gjennomgå slike inngreb, hvis ikke det er sterke indikasjoner for det. Jeg kjenner ikke ditt sjelsliv, men ber deg tenke gjennom følgende:

Føler du mye stress på grund av dette (ligger du våken om natten og grubler, eller ikke klarer å slappe av? Hindrer det deg i å nyte sex? Føler du deg mindreverdig pga. bryststørrelsen din?)

Gjør dette deg deprimert?

Føler du at folk stirrer på deg, og snakker om deg bak din rygg?

Er kjæresten din (hvis du har en) misfornøyd (ikke at jeg synes det teller)?

Får du negativ oppmerksomhet fra andre?

Husk at de fleste gutter ikke er så opptatt av bryststørrelse. Noen liker små faste, andre vil ha digre jur. Noen bryr seg i det hele tatt ikke.

Noen jenter er misunnelige på at andre jenter har fastere eller mer velformede bryster enn dem. Da kan de fort gribe til å kritisere størrelse.

I tillegg kan en brystforstørrelse medføre både nedsatt følsomhet, smerter og stygge arr, og med alderen siger implantatene, men ikke like mye som brystene, og resultatet er en bisarr fasong. Jeg har sett det, og det er ikke pent.

Jeg skal ikke si hva du skal gjøre, men du bør tenke deg grundig om. Jeg synes at det er bedre å forsøke å aksepterensin egen kropp, og lære seg å elske den som den er. Jeg tror du er ganske velskabt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ærlig og si at jeg tenkte "dæven hun var pen" da jeg første gang så bildet av deg. Sannsynligheten for at du vil angre når du blir eldre (og ikke så mye eldre heller) er overhengende. Som Revenka sier er det normalt å være noe ukomfortabel med seg selv i den alderen. Synes 25 er tidlig å konkludere med at du eventuelt skal gjøre noe slikt. Gi det ihvertfall fem år til og jeg garanterer at du ser anderledes på ting. Nydelig er du :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...