Redhead Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Det har vært skrevet mye om hva som er den fineste julesangen. Men hvilken julecd liker dere best? Jeg har tre favoritter som jeg spiller mye i jula. Det er Gull, røkelse og myrra med Kjetil Bjerkestrand, Hei, for en vakker julsong med Cantus og P4s julefavoritter. Ganske så forskjellig musikk, men de utfyller hverandre veldig bra. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Jul i Skomakergata og Oslo Gospel Choir m Tommy Kørberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Jul i Skomakergata og Oslo Gospel Choir m Tommy Kørberg Sier meg enig her, dette er mine favoritter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 :D Christmas with Chet Atkins. Den ble spilt inn på 70-tallet. Min pappa spilte den hver lille julaften da vi var små. Denne julen skal jeg også spille den, jeg fant nettopp hele CD`n på internett!!! Gjett om jeg ble glad, trodde den bare fantes på vinyl! Klem fra Jule-Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Nokså ukjent her hjemme, men etter et år i USA blir det ikke jul for meg uten "When my heart finds Christmas" med Harry Connick jr. og storbandet hans Anbefales - finnes hos Amazon.co.uk, bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Absolute Christmas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 "Jol i Vinje" med Vinje songlag! Alle dei gamle fine jolesongane som korsang - nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Jan Teigen har en julecd..Tenn lys eller no sånt. Det er min yndlings... Også kom jeg på at Oslo Gospel Choir's cd "Det skjedde i de dager" er nydelig (Må bare si at da jeg var liten hadde jeg Trollongans julekasset! Har mistet den, og det er jeg utrolig lei meg for! er det noen som har den?? Eller vet hvor man får tak i???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Jul i Skomakergata og Oslo Gospel Choir m Tommy Kørberg Helt enig jeg og! Vel, nå har jeg jo sittet i kveld og brent meg en jule cd, som jeg må få si er den beste!kremt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. november 2003 #10 Del Skrevet 15. november 2003 Hva har du på den da, bruden???? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 16. november 2003 #11 Del Skrevet 16. november 2003 Der har jeg følgende: 1. Skomakervisa 2. Bjelleklang 3. Nu tandas tusen juleljus (carola) 4. I`m dreaming of a white christmas 5. Reisen til julestjernen 6. Musevisa 7. En stjerne skinner i natt 8. Mary`s boy child 9. Glade Jul 10. O helga natt ( Tommy Kørberg) 11. Julekveldsvisa Jeg ville ha flere, men programmet jeg lastet ned fra var engelsk, så de hadde ikke mange julesangene på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. november 2003 #12 Del Skrevet 16. november 2003 Anita skorgan sin (Julenatt) er fantastisk vakker! Den til OGC med Märtha Louise og Sigvart er kjempefin. Og mange, mange andre... Men eg likar nok best stemningsfull og fin julemusikk - ikkje 'rølp'... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. november 2003 #13 Del Skrevet 16. november 2003 Putti plutti pott :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 16. november 2003 #14 Del Skrevet 16. november 2003 "Desemberbarn" med Kari Bremnes og Rikard Wolff er fantastisk flott! Også "Rosa fra Betlehem" av Sondre Bratland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. november 2003 #15 Del Skrevet 17. november 2003 P4's julefavoritter er den CD'n jeg synes er finest! Masse variert og god julemusikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. november 2003 #16 Del Skrevet 17. november 2003 Dolly Parton og Kenny Rogers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå