Gjest Marius Skrevet 13. november 2003 #21 Del Skrevet 13. november 2003 HEhe.... har heldigvis ikke no problemer med å lure utt junior.... vet ikke om det er en bra eller dårlig egenskap.... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 13. november 2003 #22 Del Skrevet 13. november 2003 Kan være ufattelig opphissende! Har enda til gode å bli sittende fast i ho Mor. Anbefales prøvd!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Tenk skrekkscenario, tett omslynget på båren, mens ambulansefolka ler så de griner :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2003 #24 Del Skrevet 13. november 2003 Har prøvd det i badekar noen ganger, det er ganske greit, selv om jeg nok tok skrekken etter et meget uheldig forsøk, som jeg vel såvidt har nevnt her før engang. Jeg og eksen satt i badekaret og koste oss, dette var i et dårlig isolert kollektiv, vannet gikk over sine bredder, og i etasjen under satt han vi bodde med på do. Han fikk vannet over seg, ble dryppvåt, og ropte opp til oss at vi måtte roe oss ned, og ta ut litt vann. Jeg tok ut proppen av badekaret, men suget i sluken var det ikke noe i veien med... Jeg ble sugd fast, og kom ikke løs. Den ene rompe-ballen satt som limt fast, med superlim. Eksen, som ikke akkurat er verdens sterkeste mann halte og drog i meg. Etter mye strev fikk vi meg løs, og jeg hadde verdens største su-merke på rompa i ukesvis... Nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå