Gjest Høne Pøne Skrevet 29. juli 2011 #61 Del Skrevet 29. juli 2011 har ikke problemer med at noen hører tisselydene mine, det er da helt natulig. men hvis jeg da gjør nr 2 så må jeg ha papir oppi skåla. plaskelyder er litt mer pinlige :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 29. juli 2011 #62 Del Skrevet 29. juli 2011 Er vel ikke alle som liker å fise i offentlighet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslotur Skrevet 30. juli 2011 #63 Del Skrevet 30. juli 2011 Dopapir i toalettskåla når man bæsjer gjør jeg jo når jeg er hjemme også. Har ingenting med å skjule lyden av det, men fordi det hender det detter litt fort ned i vannet og jeg syns ikke det er noe okey når det faller litt for fort ned i vannet så det plasker opp og treffer meg på rompa. omg hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2011 #64 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg KLARER ikke å tisse hvis jeg tror noen hørerDa har du et skikkelig problem: Gudene er allesteds nærværende. Hvis en tenker litt over det som har blitt så populært i våre dager; kanskje de døde/guider/hjelpere står rundt en når en er i de mest intime stundene også. Hva med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #65 Del Skrevet 30. juli 2011 Hjelpes! Min venninnes døde gullfisk kastet nok en forbannelse over meg da den skjønte at jeg faktisk gjør både det ene og det andre der den ble "begravet". Jeg skjønner nå hvorfor jeg er kvisete, arbeidsløs og singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #66 Del Skrevet 30. juli 2011 herregud. man er på dass. Hva vil man at andre folk skal tro man driver med der inne? Drikker te? Jeg hadde heftig magesjau på en dass på et museum engang LOL. Folk får nå tro hva de vil. Hvis de syns det ikke er naturlig å drite og pisse så er det vel de man skal le av... Jeg skrur av evt. kraner som er på når jeg er på offentlig toalett, når jeg er ferdig. Det er ikke bra å la vannet renne heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 31. juli 2011 #67 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Da har du et skikkelig problem: Gudene er allesteds nærværende. Hvis en tenker litt over det som har blitt så populært i våre dager; kanskje de døde/guider/hjelpere står rundt en når en er i de mest intime stundene også. Hva med dem? Ja, de prøver jeg i så fall ikke å tenke så mye over jeg gjør jo det samme ellers også, f.eks. skjønner jeg jo at samboeren hører at jeg tisser siden badet og stua er rett ved hverandre, men jeg må liksom overbevise meg selv om at vi har en slags magisk dør som gjør at jeg kan høre hva hun gjør i stua, og hun kan ikke høre hva jeg gjør på badet... (og nei, jeg klarer heller ikke å tisse foran samboeren... bortsett fra en gang jeg var veldig full, og da måtte hun nynne hele tida) Og til AB: Jeg skjønner at folk vet hva man gjør der, jeg kan ikke forklare det, det bare går ikke. Har vært sånn fra lenge før jeg skjønte at det var det som var problemet. Husker mamma skulle hjelpe meg på do en gang jeg var lita og vi var på biltur, og jeg klarte ikke tisse fordi hun var i samme rom. Selv om det var mamma og jeg var sikkert 4 år! Både hun og jeg trodde da at jeg sikkert ikke måtte på do likevel... Og fem minutter senere klagde jeg igjen over dobehov. Endret 31. juli 2011 av Dragonfly84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymekrimm Skrevet 1. august 2011 #68 Del Skrevet 1. august 2011 Beklager hvis dette blir kvasst,men jeg trodde helt ærlig at det bare var småjenter som tenkte over sånn - de som henger på kjøpesenteret med venninner og synes alt sånn er flaut. Jeg har problemer med magen min daglig, så kanskje derfor jeg ikke bryr meg - blitt vant til det. Men skal sies at jeg går på handikap toalettet hvis det er ledig, siden jeg vet at noen ikke liker å høre bimmelibim og bobbelibo. Egentlig dems problem,men hvis "alenedoen" er ledig så går jeg dit pga de flaue jentene som bare står og kniser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catie' Skrevet 7. august 2011 #69 Del Skrevet 7. august 2011 Ok, hva er egentlig greien med kvinner på offentlig toaletter? Det er ikke sjelden jeg er på et offentlig toalett og når vedkommende ved siden av meg lager lyd i det pisset treffer vannet, så begynner hun å trekke noe voldsomt i dopapiret og hoster og harker som hun var døden nær bare for å skjule lyden. (Som jeg forsåvidt hører anyways) Har ikke noe godt svar på spørsmålet ditt, men jeg skjønner hva du mener. Da jeg gikk på ungdomsskolen skrudde flertallet av jentene vasken på fullt før de gikk på toalettet sånn at ingen skulle høre. De hører jo seg selv hjemme uansett så hva er så gale med at andre jenter som hører akkurat det samme hjemme, skal høre deres "lyder"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenOK Skrevet 7. august 2011 #70 Del Skrevet 7. august 2011 gud å fader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #71 Del Skrevet 7. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. august 2011 #72 Del Skrevet 7. august 2011 Hvordan løser disse bråkedamene problemet sitt hvis de kommer til et toalett der kranene har bevegelsessensor, sånn at man må holde hendene under kranen for å få vannet til å renne? Tar de utfordringen, løper inn på do og prøver å tisse fortere enn lysets hastighet for å rekke noen dråper før vannet slår seg av? Eller kniper de trassig igjen og venter til de finner et annet toalett? Nei vettu hva, jeg tisser når jeg er på do. Noen ganger hender det at jeg faktisk bæsjer også. De som synes dette er rart eller ekkelt må gjerne forlate området. Jeg er ikke på do for å sitte på stas og lydløst strø gullstjerner og lage regnbuer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 7. august 2011 #73 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg jobbet en periode på et forholdsvis lite kontor (rundt 15 ansatte). Der var det riktignok egne "dorom", men det var likevel forholdsvis lytt gjennom veggene. Det flaueste jeg visste var å gå inn i "dogangen", se at en eller flere av doene var låst, gå inn og gjøre mitt fornødne (ja, til og med ta meg en liten bommelom), vaske hender, fikse litt på håret, og så forlate toalettet uten å ha hørt en lyd fra det fortsatt låste avlukket. Med så få ansatte var det ganske fort gjort å avsløre hvem som latet som han/hun ikke var på do, og det var egentlig bare enda flauere enn det ville vært å faktisk høre. Når det er sagt, hender det jeg hoster i det noen kommer inn på toalettet. Årsaken min er riktignok at jeg alltid er så redd for at låsen ikke fungerer skikkelig (det selv om jeg dobbeltsjekker hver gang jeg låser meg inn), at jeg velger å komme med et lite host eller kremt for å avsløre at jeg faktisk befinner meg der, så folk ikke skal ta i døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. august 2011 #74 Del Skrevet 7. august 2011 Etter de trådene jeg har sett på kg, er det rart damer klarer å gå på do i det hele tatt. Ikke bare på offentlige toaletter, det er vel enda værre på besøk hos kjæresten. Det skal være stille og luktløst overalt! Men det er mulig de som har mest "do-angst" er de som poster om det. Mens de som ikke er så opphengt i det, stort sett lar det være? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. august 2011 #75 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hvordan løser disse bråkedamene problemet sitt hvis de kommer til et toalett der kranene har bevegelsessensor, sånn at man må holde hendene under kranen for å få vannet til å renne? Tar de utfordringen, løper inn på do og prøver å tisse fortere enn lysets hastighet for å rekke noen dråper før vannet slår seg av? Eller kniper de trassig igjen og venter til de finner et annet toalett? De tar med seg en ghettoblaster inn i avlukket.* Nei vettu hva, jeg tisser når jeg er på do. Noen ganger hender det at jeg faktisk bæsjer også. De som synes dette er rart eller ekkelt må gjerne forlate området. Jeg er ikke på do for å sitte på stas og lydløst strø gullstjerner og lage regnbuer. Jeg skal som regel en av delene, jeg også. Det er vanligvis derfor jeg går på do. *Edit:Kom på en rar ting, det hadde kanskje vært mindre flaut for bråkedamene å rett og slett hatt sex inne i avlukket, enn å tisse? Da mener jeg ikke alenesex da. Endret 7. august 2011 av Nedfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #76 Del Skrevet 7. august 2011 Tror nok du har rett i det Nedfall. Vi som ikke plages med å gå på do i andres nærvær tenker ikke en gang på å snakke om det å gå på do. Kan dog forstå at det kan være et problem for de som synes det er vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. august 2011 #77 Del Skrevet 7. august 2011 Tror nok du har rett i det Nedfall. Vi som ikke plages med å gå på do i andres nærvær tenker ikke en gang på å snakke om det å gå på do. Kan dog forstå at det kan være et problem for de som synes det er vanskelig. Kan kanskje være greit å ha litt humor om det, for å ufarliggjøre det. (Det er jo egentlig helt vannvittig at man må ufarliggjøre noe så naturlig som å tømme seg. Man trenger ikke ufarliggjøre spising??) Selv hender det rett som det er at jeg sier "Eg må drita!" når jeg skal på do. Kan godt være det ikke er driting jeg skal, alltid, men det er moro bare å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #78 Del Skrevet 7. august 2011 Syns ikke man skal le av dem som trenger rennende vann for å gjøre sitt fornødne. Jeg jobber deltid på sykehjem, og der må vi ofte la vannet renne når noen, særlig demente, skal på do. Dette er jo ikke for å skjule noen lyder eller gjøre det mindre sjenerende (vi er jo gjerne der inne mens de gjør det de skal...), men fordi at en del rett og slett ikke kobler det å sitte på et toalett med å tisse (særlig hvis de er demente). Ved å høre lyden av rennende vann kan magiske ting skje... Trodde det var allment kjent, at lyden av rennende vann kunne hjelpe (eventuelt forverre, hvis man sitter nøden på en buss... )? Det er da bare slemt å nekte mennesker med slike blæreproblemer å få den hjelpen de trenger for å gjøre det de skal... Og TS, du skyter deg selv litt i foten ved å rakke ned på folk som skjuler bimmelimlyder, når du mener det er OK å skjule bommelom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 7. august 2011 #79 Del Skrevet 7. august 2011 Går på do når eg må på do. Både nummer 1 og nummer 2. Gidder ikkje vondt i magen og fordøyelsesproblemer ved å holde meg til eg har kome heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå