venus_ Skrevet 21. juni 2011 #41 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har ofte problemer med å få til å tisse når det er personer i samme rom eller når det sitter noen i båsen ved siden av. Da skrur jeg ofte på springen for at det ikke skal bli så stille, hjelper litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 21. juni 2011 #42 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg vil da tro at det er ganske naturlig å tisse hvis man først er på et toalett. Rart at det er så mange som skjemmes over kropps lyder, for ikke å nevne det aller mest naturlige: at det kommer lyd da urinen treffer innsiden av toalettskålen. Dersom det er avføring det er snakk om, kan jeg forstå at det er flaut, men da synes jeg man bør gjøre dette hjemme i så fall. Jeg er en av de som aldri bæsjer på offentlige toalett, men det har da skjedd, og da har nøden virkelig vært stor! Da dette ikke var noe særlig, passet jeg på å bråke minst mulig. Men det å urinere er da helt naturlig, og jeg synes man skal kunne slappe av uten å måtte slå på vasken. Alle skjønner hva du driver med der inne uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 21. juni 2011 #43 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg liker ikke å "tisse høylydt" på offentlige toaletter... Vet ikke hva som gjør det - men synes bare det er ubehagelig...er vel en liten tvangstanke.. Forstår at jeg er visst litt av en særing... Men ikke tro at vi ikke vet at tissing er en naturlig ting - at vi ikke vet at alle vet hva toaletter er for....vi vet det....men det er ubehagelig likevel... Blir vel kanskje litt som lyden av isopor.. Synes det er rart at mange forstår at bæsjelyder er naturlig å skjule - mens tisselyder er heeeelt uforståelig at noen vil skjule... Det er jo i bunn og grunn like naturlig, om man skal bruke det argumentet... Så flott at vi kan tisse forskjellig, da dere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2011 #44 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hvorfor trenger kvinner å skjule tisselyder, aldri lagt merke til? Og det har aldri i verden falt meg inn å skjule det. Bommelom ja! Men bimmelim??? Man er jo på do for å tisse... Hva er galt med bommelomlyd? Jeg vil da tro at det er ganske naturlig å tisse hvis man først er på et toalett. Rart at det er så mange som skjemmes over kropps lyder, for ikke å nevne det aller mest naturlige: at det kommer lyd da urinen treffer innsiden av toalettskålen. Dersom det er avføring det er snakk om, kan jeg forstå at det er flaut Du sier at du syns at det er rart at så mange skjemmes over tisselyden, men er selv flau over den andre lyden. Hvorfor det? Lager ikke damer lyder via tarmene sine også? Skal alt foregå stille, fordi lyd og lukt liksom er ikke feminint? Man er ikke der for å være utsøkt feminin, men å kvitte seg med kroppens overflødigheter! Når jeg nå tenker meg om, skal jeg fra dags dato gå foran som et prakteksempel til etterfølgelse, og bråke alt jeg makter når jeg er på et offentlig toalett. Ikke med krmt`er og vannrenning, men the real thing! | | :fise: | | Endret 21. juni 2011 av Margareth 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 21. juni 2011 #45 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har sjenert blære, og trenger helst lyden av vann for å få til å tisse. Det går til slutt uansett, men er det stille og jeg vet det er noen andre der er jeg nok en av dem som sitter musestille, fordi tisset kommer rett og slett ikke ut på en lang stund. Vanligvis er det bare starten som er problemet, så det plager meg ikke om folk skrur vannet av igjen. Jeg er overhodet ikke sjenert for lydene, det plager meg ikke at folk hører meg tisse (og jeg kan også bæsje på offentlig toalett (litt diskret, men dog)), men av en eller annen grunn stopper det opp uten lyd. Jeg trenger også lyden når jeg er helt alene på mitt eget toalett. (Men hosting, harking og rasling hadde ikke hjulpet meg, så jeg er ikke av dem som bråker da). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #46 Del Skrevet 21. juni 2011 Skjønner ikke helt at det er greit å være flau over å høre bæsjelyd, men ikke tisselyd? Synes folk det er flaut så hva betyr det for andre da? Jeg liker ikke å høre min egen tisselyd eller andres, synes det er ekkelt. Men jeg skrur ikke på vannet, det har jeg aldri sett andre gjort heller. Jeg tisser helt på kanten av toalettet, da høres det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 21. juni 2011 #47 Del Skrevet 21. juni 2011 | | :fise: | | Liker illustrasjonen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 21. juni 2011 #48 Del Skrevet 21. juni 2011 Hva er galt med bommelomlyd? Du sier at du syns at det er rart at så mange skjemmes over tisselyden, men er selv flau over den andre lyden. Hvorfor det? Lager ikke damer lyder via tarmene sine også? Skal alt foregå stille, fordi lyd og lukt liksom er ikke feminint? Man er ikke der for å være utsøkt feminin, men å kvitte seg med kroppens overflødigheter! Når jeg nå tenker meg om, skal jeg fra dags dato gå foran som et prakteksempel til etterfølgelse, og bråke alt jeg makter når jeg er på et offentlig toalett. Ikke med krmt`er og vannrenning, men the real thing! | | :fise: | | Når jeg skriver, snakker jeg for meg selv, og utifra mine egne tanker og meninger. Du har rett i at bæsje-lyder ikke burde være noe verre enn tisselyder, men personlig for meg så har det noe med å gjøre at jeg aldri går på do andre steder enn hjemme for å bæsje, og synes da det kan være ubehagelig at andre hører/ lukter. Jeg er ikke så veldig sjenert av meg generelt, men når det kommer til intime ting, så liker jeg best å få være i fred 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #49 Del Skrevet 23. juni 2011 Ok, hva er egentlig greien med kvinner på offentlig toaletter? Det er ikke sjelden jeg er på et offentlig toalett og når vedkommende ved siden av meg lager lyd i det pisset treffer vannet, så begynner hun å trekke noe voldsomt i dopapiret og hoster og Det er fordi de må fjerte ikke fordi de tisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 23. juni 2011 #50 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg KLARER ikke å tisse hvis jeg tror noen hører, selv om jeg må helt desperat på do. Jeg har skikkelig sjenert blære, og må tvinge meg selv til å tenke at "de som er i neste bås hører sikkert ikke meg, lalalalala" for å klare å begynne å tisse. Jeg VET jo at folk hører det likevel, men jeg må gjøre noe for å klare å lure meg selv og begynne å tisse. Har alltid vært sånn, vet ikke hvorfor. Skjønner ikke hvordan menn klarer å tisse når det står folk rett ved siden av dem og tisser, uten skillevegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #51 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg KLARER ikke å tisse hvis jeg tror noen hører, selv om jeg må helt desperat på do. Jeg har skikkelig sjenert blære, og må tvinge meg selv til å tenke at "de som er i neste bås hører sikkert ikke meg, lalalalala" for å klare å begynne å tisse. Jeg VET jo at folk hører det likevel, men jeg må gjøre noe for å klare å lure meg selv og begynne å tisse. Har alltid vært sånn, vet ikke hvorfor. Skjønner ikke hvordan menn klarer å tisse når det står folk rett ved siden av dem og tisser, uten skillevegg! Det er det ikke alle som klarer, ca en av fem har jeg hørt (alt slags unyttig informasjon en lagrer gitt). Selv er jeg litt av og på med dette etter hvor pissatrengt jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #52 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er det ikke alle som klarer, ca en av fem har jeg hørt (alt slags unyttig informasjon en lagrer gitt). Selv er jeg litt av og på med dette etter hvor pissatrengt jeg er. Jeg er mann og jeg liker ikke å gjøre fra meg med noen i nærheten... Da holder jeg meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 24. juni 2011 #53 Del Skrevet 24. juni 2011 Er jeg er på offentlige doer putter jeg papir i, men klarer som regel ikke å gå på do ute, uansett. Er jeg hos andre setter jeg på springen, + papir. Hjemme setter jeg på springen og dusj greien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 24. juni 2011 #54 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvorfor er lyden av bæsj eller promp verre enn lyden av tiss? Er man på do så er man på do... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #55 Del Skrevet 24. juni 2011 Er jeg er på offentlige doer putter jeg papir i, men klarer som regel ikke å gå på do ute, uansett. Er jeg hos andre setter jeg på springen, + papir. Hjemme setter jeg på springen og dusj greien... Dopapir i toalettskåla når man bæsjer gjør jeg jo når jeg er hjemme også. Har ingenting med å skjule lyden av det, men fordi det hender det detter litt fort ned i vannet og jeg syns ikke det er noe okey når det faller litt for fort ned i vannet så det plasker opp og treffer meg på rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 24. juni 2011 #56 Del Skrevet 24. juni 2011 Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg jo at japanerne har et marked her i Norge med sitt "Ottohime"-system (lydprinsesse), designed for å lage en lyd av konstant rennende vann fordi de japanske jentene prøvde å kamuflere sine dolyder med å trekke ned konstant og dermed brukte de mye mer vann enn de burde... Selv har jeg aldri skjønt denne problemstillingen - man er jo på do for å tisse, om det var hvilerom ville jo toalettene vært byttet ut med lenestoler eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #57 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg KLARER ikke å tisse hvis jeg tror noen hører, selv om jeg må helt desperat på do. Jeg har skikkelig sjenert blære, og må tvinge meg selv til å tenke at "de som er i neste bås hører sikkert ikke meg, lalalalala" for å klare å begynne å tisse. Jeg VET jo at folk hører det likevel, men jeg må gjøre noe for å klare å lure meg selv og begynne å tisse. Har alltid vært sånn, vet ikke hvorfor. Skjønner ikke hvordan menn klarer å tisse når det står folk rett ved siden av dem og tisser, uten skillevegg! Samme her Husker en gang jeg var på en seks timers tog tur. Herregud som jeg måtte tisse. Var på toalettet flere ganger å prøvde lenge og vel men måtte bare gi opp. Uansett hvordan jeg prøvde å lure meg selv til å tro jeg var hjemme på do, så klarte jeg ikke å tisse. Jeg måtte så tisse at jeg hadde VONDT i magen. Sprang rett på do da jeg kom hjem Slik som det er nå, så holder jeg meg hele dagen til jeg kommer hjem. Får rett og slett ikke til på offentlige toaletter. Og som nevnt ovenfor her så er det ikke fordi jeg tror andre tror jeg ikke går på do, at jeg syns tissing er unaturlig osv, jeg får rett å slett ikke til. Må være som at dere skal legge dere å sove når dere er lysvåken, da er det ikke bare å sovne på ett minutt. Føler meg ikke som en taper fordi jeg er en av de som må ha på springen her hjemme fordi jeg har besøk i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 29. juni 2011 #58 Del Skrevet 29. juni 2011 På offentlige toaletter bråker jeg ikke, men hvis det er servant der setter jeg på vannkrana. Det gjør jeg hjemme også eller når jeg er på besøk. Vet ikke hvorfor. Kanskje for å være litt diskret, egentlig er jeg jo den eneste i verden som aldri må på do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2011 #59 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg tisser helt på kanten av toalettet, da høres det ikke. Vær veeeldig forsiktig med den ekstremsporten der. En vakker dag setter du deg for langt frem, og stråle på gulv er ikke lydløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandagutt Skrevet 19. juli 2011 #60 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg tisser helt på kanten av toalettet, da høres det ikke. En av fordelene med å være mann. Jeg sikter alltid på "bakveggen" av toalettet. Gjør det vel mest for høflighetens og dannelsens skyld hvis jeg er offentlig, men gjør det alltid uansett. Greit nok at man er på do for å være på do, men er jo alltid greit å være litt diskré. Hvis jeg av en kosmisk tilfeldighet skulle sitte mens jeg tisser er anatomien slik at det uansett treffer forveggen. Praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå