Gå til innhold

Damer som bråker

Benedicte22

Anbefalte innlegg

Gjest kaunis

Hvordan kan du sette på springen i en toalettbås? Tar du den på før du går inn?

Av og til er det vask i båsen, eller så setje eg den på før eg går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaunis

Den beste måten å kamuflere tisselyder på er å slenge masse dopapir i do før man setter seg ned :opplyser:

Takk for tipset!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde noen satt på en vask før de gikk inn på toalettet mens jeg sto og kikket meg i speilet, hadde jeg skrudd av vasken, bare for å se reaksjonen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen satt på en vask før de gikk inn på toalettet mens jeg sto og kikket meg i speilet, hadde jeg skrudd av vasken, bare for å se reaksjonen.

Jeg pleier faktisk å gjøre det bare på gøy. I begynnelsen gjorde jeg det automatisk fordi det går av seg selv når jeg vasker hendene, men nå skrur jeg av uansett på pur f. Kall meg gjerne teit, men det er gøy nok for meg. Morsomst er det hvis de har rukket å begynne å tisse idet jeg skrur av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier faktisk å gjøre det bare på gøy. I begynnelsen gjorde jeg det automatisk fordi det går av seg selv når jeg vasker hendene, men nå skrur jeg av uansett på pur f. Kall meg gjerne teit, men det er gøy nok for meg. Morsomst er det hvis de har rukket å begynne å tisse idet jeg skrur av.

Hahah det har jeg også gjort! Så hører jeg lyder i ett sekund så POFF, blir det helt musestille inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah det har jeg også gjort! Så hører jeg lyder i ett sekund så POFF, blir det helt musestille inni der.

Evt bare avtar intensiteten på tisselyden, og så slutter det med intervalltissing (tisse-stopp-tisse-stopp). Straffer seg å slurve med trening av bekkenmuskulaturen, ja! :P

Bruker gjerne et par sekunder ekstra på å sjekke håret hvis jeg kan få flire litt samtidig.

Og det beste for disse damene er jo at jeg aldri hadde brydd meg en døyt om lydene deres (hadde knapt registrert at det var noen der) hvis de hadde latt være å skru på vasken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt bare avtar intensiteten på tisselyden, og så slutter det med intervalltissing (tisse-stopp-tisse-stopp). Straffer seg å slurve med trening av bekkenmuskulaturen, ja! :P

Bruker gjerne et par sekunder ekstra på å sjekke håret hvis jeg kan få flire litt samtidig.

Og det beste for disse damene er jo at jeg aldri hadde brydd meg en døyt om lydene deres (hadde knapt registrert at det var noen der) hvis de hadde latt være å skru på vasken.

Intervalltissing ja, en klassiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har merket at en del jenter skrur på krana på fullt, blir jo bare enda mer oppmerksom på det da! Dessuten kamuflerer det ikke noe som helst, da tisselyden har en helt annen frekvens og dermed høres akkurat like godt som uten full kransprut :regn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Hva er vitsen med det da? Om de syns det er så ubehagelig, så får de nå bare styre på. Du oppnår ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er så mange kvinner slik? Altså, vi vet jo hvorfor dere er der inne.

Mange av oss lar vannet i kranen renne og bråke. Det er vel greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg greier rett og slett ikkje urinere når andre er i same rom, så enkelt er det. Do-båsar burde vore forbode! Fysj og æsj!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvem i all verden er det som legger merke til og kommenterer folks bindlyder(!) og urineringsfrekvens? Sæært! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bubbels

Noen har jo beskjeden blære og klarer ikke tisse når andrer hører... De trenger rett og slett lyden av rennende vann. Hender at jeg har venninner som sier "tsss tsssss tsssss" på fylla når de ikke klarer å pisse fordi de trenger lyden :P rart, er jo sånn man gjorde når man var liten.

Er ganske mange som har det sånn faktisk, heldigvis er blæra mi veldig utadvent. :fnise:

Uansett, hvorfor bråke? Vil de at alle andre skal tro at du gikk inn på en bås bare for å hoste og harke? Vil de at vi andre skal tro at du går inn uten å pisse, og når det er kø.. Kapre et toalett uten å gå på do? Det er jo dustete.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett, hvorfor bråke? Vil de at alle andre skal tro at du gikk inn på en bås bare for å hoste og harke? Vil de at vi andre skal tro at du går inn uten å pisse, og når det er kø.. Kapre et toalett uten å gå på do? Det er jo dustete.

Dette burde nesten inn på "ting jeg har lært av kvinneguiden"-tråden. Ikke lov å hoste i en toalettbås, for da tror folk du gjør det for å kamuflere urinering. *Noterer*.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blubberella

Haha, artig å lese om intervalltissing :fnise: Sånne damer må jo være litt ekstra plaget med UVI, siden å holde seg og stoppe strålen i tide og utide er lite sunt for urinblæra.

Jeg går på do for å tisse, og hvis noen ler av tisselydene mine får de bare le. Det sier vel strengt tatt mer om dem enn meg. Skulle jeg måtte akutt gjøre nummer to også, så lar jeg det stå til. Man må jo bæsje også av og til, og jeg kniper ikke igjen for å spare bajsen til jeg kommer hjem. En do er en do og er laget for både nummer en og nummer to (og det rimte til og med) :jepp:

Jeg har forresten også lagt merke til at enkelte prøver å kamuflere bæsjlukta si med parfyme når de er ferdig på do. Riktignok lukter bæsj ofte litt ekkelt, men det er faktisk enda kvalmere når det lukter en blanding av bæsj og parfyme. Skulle virkelig ønske folk skjønte dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Den beste måten å kamuflere tisselyder på er å slenge masse dopapir i do før man setter seg ned :opplyser:

Også kalt SPB-SplashBackProtection! :fnise:

En mann jeg kjenner opple de at bæsjen spruta dovann opp i rompa, og sverger til SPB!:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å gå på offentlig toalett hvis det er sånne båser som er åpne i gulv og tak. Det blir så lytt. Føler nesten at man sitter sammen med masse andre på samme rom. Litt mer privatliv enn det trenger jeg her i livet, men jeg sitter ikke å bråker altså :)

Ei venninne av meg MÅ synge hele tiden mens hun sitter på do. Det gjør hun hjemme også hvis hun har besøk. Jeg reagerer ikke på det lenger. Vet bare hva hun gjør der inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet hva man skal på et offentlig toalett uansett tenker jeg, det er lite vits i å skjule det. Man kjenner neppe de andre som er der :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...