Gå til innhold

Kattunge Raptuser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også lyst på en til. Lyst på en maine coon hann eller en maine coon blanding. Men det er så dyrt å ha to puser på kennel... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror katta mi slukte en hel mus idag, dæven de må ha stål-fordøylese!!!!!!!!! Hu er en kjempejeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Bengalkatten min (2 år) får fortsatt raptuser flere ganger om dagen!

Raser rundt i huset som et uvær med en hale så buskete at hun ser ut som en vaskebjørn, "roper" på mor med høy stemme for å si "se på meg da!!!", angriper ubevoktede gjenstander og - en av hennes favoritter: Ligge på lur og plutselig hoppe rett ut foran bena på et av oss intetanende mennesker så vi nesten går på trynet, og gallopere lykkelig avsted med halen tilværs om vi lager overraskede lyder :ler:

Hun kan godt finne på å kaste seg over føttene eller hendene våre, men hun er absolutt ikke hardhendt, bare litt koselig gnafling mens hun holder fast med poter med inntrykne klør.

Hun har vokst opp hos en oppdretter, en ganske stor kattefamilie, har jeg inntrykk av, så antar at hun har lært seg "katteskikk" som en del av oppdragelsen.

Hvis hun nå og da blir litt revet med og biter eller klorer hardt, så lager jeg en skarp lyd, da slipper hun øyeblikkelig og ser litt flau ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på en til. Lyst på en maine coon hann eller en maine coon blanding. Men det er så dyrt å ha to puser på kennel... :tristbla:

På den lokale kennelen her har de søskenrabatt, så er ikke så gæli med to stykker på kennel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så nå at de jeg bruker hadde det samme. 195 for to katter av samme eier pr døgn, da er det jo ikke så ille da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min er rundt 8-9mnd(født ute så har ikke peiling) og han har raptuser hveeeeeer dag. Og det går så å si alltid utover meg. Hopper på meg når jeg går forbi, biter og klorer(i den grad han får lov til det) og er generelt helt tulling. Går også et veldig spesielt ansiktuttrykk og kroppsholdning(gjør seg høy, går litt sidelengs, tar øra litt til siden og rett ut, og ser ut som om noen trekker all ansiktshuden bakover med store øyne. Hehe, vanskelig å forklare, men han ser helt merkelig ut). Det går forresten utover teppet og sengetøyet også. Haha, han er så rar :) Håper at han aldri slutter med det jeg da, er ganske underholdene når han holder på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg holder en kanpp på at kattunger i akkurat den alderen bedriver perfeksjonering av jaktegenskapene sine.

Alt som kan tenkes å komme til å røre på seg (tær, føtter, hender osv.) er definert som "byttedyr" og må fanges, lekes med (mere perfeksjonering) og til slutt drepes :fnise:

Den verste innendørs-jakten pleier å avta med alderen og med mulighetene til å praktisere utendørs, men en fristende "spretten tå" som "gjemmer seg" under dynen er en fristelse som bare ikke kan motstås :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...