Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Noen som vet hvor jeg får tak i en billig mobiltelefon? Har ring kontant, vil ikke ha mobilabo. Trenger bare en tlf man kan ringe fra og til, ingen fancy funksjoner. Spiller heller ikke noen rolle hvilket merke! Jo billigere, jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 får jeg meg en ny til jul kan du få min gamle. 3 år gammal, "null" funksjoner... du får den gratis inkl. lader hvis du betaler porto tjohei :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Prøv qxl.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 hva er billig? 1300 kr kan du betale for en 2100 nokia uten abo og helt enkel tlf...helt ny i fra butikken..henvend deg så skal jeg svare hvilken butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå