Gjest Dilemma Skrevet 31. mai 2011 #1 Del Skrevet 31. mai 2011 Ok, jeg lurer på om jeg trenger å være singel. Kort sagt, var i samme forhold fra jeg var 15-25, så noen mnd. singel og deretter inn i et nytt forhold. Nå synes jeg det begynner å skrante litt med kjæresten, og vi har ikke vært sammen et halvt år engang! Man skal ikke føle seg nedbrutt etter å ha snakket med kjæresten når man bare har vært sammen en kort periode, vel? Så her sitter jeg og vurderer frem og tilbake. Jeg er jo glad i han, men synes det er dårlig kommunikasjon, mye dårlig stemning, i tillegg til at det rett og slett noe som mangler. Jeg tror han føler det samme, og det er kanskje det som plager meg mest... Problemet er at jeg er livredd for å være på egenhånd. De fleste vennene mine er i forhold, så jeg har ingen venninner jeg kan "dele singeltilværelsen med", og jeg begriper ikke hvordan jeg skal klare å bli kjent med nye menn. Jeg har jo nesten aldri vært alene! Har helt angst for tanken om at hvis jeg er singel, så har jeg ingen å dele intimitet og nærhet med, og jeg må bruke mye av tiden min på å være for meg selv. Føler også at tiden begynner å løpe fra meg (joda, jeg er bare i midten av 20-årene), alle i min omgangskrets er så etablerte. Skjønner heller ikke hvor jeg skal møte drømmemannen, og hva om drømmemannen ikke vil ha meg? Æsj, jeg burde bli mer selvstendig kanskje? What to do? Noen andre som har vært i samme situasjon og vil dele noen tips eller støtte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 31. mai 2011 #2 Del Skrevet 31. mai 2011 Tror ikke det er noen vits å være sammen med han, nei. Forholdet skranter sier du.. Og du lurer på hva som skjer om du møter drømmemannen? Det er iallefall ingen vits å kaste bort tid på et slikt forhold spør du meg. Ta noen chill pills, så går alt av seg selv etterhvert. Blir kanskje litt tøft i starten, men pytt sann, du har vel noen ben i nesen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg kjenner flere som har blitt single i den alderen du er i nå. Tror det har noe med at man da har blitt så gammel at det ikke er noe poeng i å være sammen med noen man ikke ser noen framtid med. Samtidig er du såpass ung at det er lettere å finne en ny enn hvis du hadde vært 10 år eldre. Jeg synes uansett det er bedre å være singel enn å være i et forhold som ikke fungerer. Tenk på den flotte mannen du går glipp av å bli kjent med! For han finnes der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis ditt beste argument for å bli i forholdet er at det er slitsomt å finne ny kjæreste... Så tror jeg magefølelsen din vet at det riktige er å gå videre som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 31. mai 2011 #5 Del Skrevet 31. mai 2011 Og denne gangen anbefaler jeg deg å nyte singellivet litt. Man lærer mye om seg selv i løpet av en slik periode. Personlig går det av en del alarmer i hodet mitt, når jeg møter ei som bare hopper fra forhold til forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, det er på tide. Du er allerede på overtid, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå