AnnaBallerina Skrevet 31. mai 2011 #1 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei! Jeg fikk meg kjæreste i februar i år. Han er verdens beste, bare så det er sagt Men, han har lagt veldig på seg etter at vi ble sammen...han hadde litt mage da vi ble kjærester, men på bare noen måneder er denne magen blitt stor!! En skulle tro at det er fordi kjærester koser seg med masse god mat, men det er ikke derfor. Jeg la om kostholdet for en stund tilbake, og har gått ned 15 kilo. Det nye kostholdet er blitt min livsstil nå, og om vi lager mat sammen er det sunn mat, og vi spiser aldri snop sammen. Det plager meg at han har fått så stor mage, og jeg vet ikke helt hva jeg ska si til han. Han er perfekt på alle måter, bortsett fra den store magen. Jeg vil gjerne motivere, men onsker ikke å såre han. Tips til hvordan jeg kan gå frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 31. mai 2011 #2 Del Skrevet 31. mai 2011 Gratulerer med vektnedgang!! Hvis du fremdeles er litt overvektig så kan du jo enkelt og greit bare si noe sånt som: "Har du lyst til å hjelpe meg med å gå ned litt til i vekt? Vi kunne jo begynt å trent sammen", eller noe sånt. Ellers så er det jo bare det å ta han for den han er. Hvis han ikke plages med det og det ikke er så ille at det går på helsen løs, så bør det jo ikke bety noe. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Del Skrevet 31. mai 2011 Dersom det ikke plager han er det jo ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaBallerina Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2011 Takk! :-) Jeg har sagt at jeg fremdeles har noen kilo å ta av, og han sier at han også vil...så jeg tror det plager han, men at han ikke klarer å komme i gang. Han er veldig flink å trene, og er en aktiv mann. Så det er kostholdet som er problemet, og det er kanskje det som er så vanskelig også...Er usikker på hvor mye overvekt som skal til for at det går utover helsen? Men jeg tror det er helseskadelig med hans overvekt...Vil gjerne hjelpe, men det er vanskelig. Takk for innspill =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå