alltidusikker Skrevet 31. mai 2011 #1 Del Skrevet 31. mai 2011 Tenkte på en ting med dette her å beholde alle en har pult med og vært sammen med (og pult) som venner. Gud for en deilig vennegjeng en kan presentere for sin utvalgte til slutt da dere. La oss invitere alle sammen en fredags kveld og ha en kjempekoselig fest...og får håpe også din kjæreste har beholdt sine ekser/pulevenner så blir det ordentlig trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 31. mai 2011 #2 Del Skrevet 31. mai 2011 Tenk om du har pult alt som finnes i bygda, og ikke kan være venner med dem av den grunn, da har du jo ingen venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alltidusikker Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2011 Tenk om du har pult alt som finnes i bygda, og ikke kan være venner med dem av den grunn, da har du jo ingen venner. Ja huff, stakkars den som har hatt det SÅ travelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2011 #4 Del Skrevet 31. mai 2011 Èn av mine aller beste venner er en kamerat. Når vi traff hverandre "holdt vi på" i et par måneder, men jeg hadde ikke de rette følelsene, og det gikk over i vennskap. Han er kommet for å bli i livet mitt, og min fremtidige utkårede får bare leve med at han er en viktig person for meg, selv om vi har hatt sex. Jeg har også god kontakt med et par andre jeg har vært til sengs med, og jeg kutter ikke kontakten med noen jeg kun anser som venner pga vi ved en anledning (eller flere) har hatt sex. Jeg forlanger heller ikke at en fremtidig kjæreste skal kutte kontakten med venninner, bare fordi de har tilbrakt noen timer i samme seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alltidusikker Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2011 Èn av mine aller beste venner er en kamerat. Når vi traff hverandre "holdt vi på" i et par måneder, men jeg hadde ikke de rette følelsene, og det gikk over i vennskap. Han er kommet for å bli i livet mitt, og min fremtidige utkårede får bare leve med at han er en viktig person for meg, selv om vi har hatt sex. Jeg har også god kontakt med et par andre jeg har vært til sengs med, og jeg kutter ikke kontakten med noen jeg kun anser som venner pga vi ved en anledning (eller flere) har hatt sex. Jeg forlanger heller ikke at en fremtidig kjæreste skal kutte kontakten med venninner, bare fordi de har tilbrakt noen timer i samme seng. Ja det gjelder å verne om sine favoritter, og å prioritere riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå