Mardina Skrevet i går, 14:41 #21 Skrevet i går, 14:41 Jeg er fornøyd med været jeg. Jeg orker ikke 30 plussgrader og sol 3 mnd i strekk 🥵 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #22 Skrevet i går, 14:44 Mardina skrev (1 minutt siden): Jeg er fornøyd med været jeg. Jeg orker ikke 30 plussgrader og sol 3 mnd i strekk 🥵 Det skjer ganske sjelden at det er 30+ og sol i tre måneder uavbrutt i strekk noe sted i Norge, heller ikke Østlandet. Det har skjedd noen somre (var vel 2018 sist om jeg ikke husker feil), men det går da ca 10 år mellom hver gang. Men jeg er for øvrig enig, det er ganske slitsomt med så mye varme og sol over en så lang strekke. Helt uproblematisk er det heller ikke, da hus/leiligheter i Norden ikke er dimensjonert for den type klima med tanke på kjøling, man får problemer i landbruket, med vannforsyning osv. Anonymkode: 63de1...ca1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:45 #23 Skrevet i går, 14:45 Det er ingen snø, grønnsaker og gress vokser, roser og syriner blomstrer. Det er definitivt sommer ♥️ Folk er så kravstore at de greier ikke se at det er sommer om det ikke er konstant sol! Jeg har blitt solbrent,fått myggstikk ,grillet og vært varm og svett. Jeg har evnen til å nyte de dagene som er fine og ikke sutre om de fine dagene kommer på en jobbdag! Dere er bortskjemt og patetiske. Anonymkode: 2a4bb...5ff 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #24 Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skjer ganske sjelden at det er 30+ og sol i tre måneder uavbrutt i strekk noe sted i Norge, heller ikke Østlandet. Det har skjedd noen somre (var vel 2018 sist om jeg ikke husker feil), men det går da ca 10 år mellom hver gang. Men jeg er for øvrig enig, det er ganske slitsomt med så mye varme og sol over en så lang strekke. Helt uproblematisk er det heller ikke, da hus/leiligheter i Norden ikke er dimensjonert for den type klima med tanke på kjøling, man får problemer i landbruket, med vannforsyning osv. Anonymkode: 63de1...ca1 I fjor hadde vi en lang periode med 25-30 grader i midt-norge og innlandet i hvert fall. Anonymkode: ae643...202 2
Mardina Skrevet i går, 14:46 #25 Skrevet i går, 14:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skjer ganske sjelden at det er 30+ og sol i tre måneder uavbrutt i strekk noe sted i Norge, heller ikke Østlandet. Det har skjedd noen somre (var vel 2018 sist om jeg ikke husker feil), men det går da ca 10 år mellom hver gang. Men jeg er for øvrig enig, det er ganske slitsomt med så mye varme og sol over en så lang strekke. Helt uproblematisk er det heller ikke, da hus/leiligheter i Norden ikke er dimensjonert for den type klima med tanke på kjøling, man får problemer i landbruket, med vannforsyning osv. Anonymkode: 63de1...ca1 Ja, heldigvis 🙂 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:47 #26 Skrevet i går, 14:47 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I fjor hadde vi en lang periode med 25-30 grader i midt-norge og innlandet i hvert fall. Anonymkode: ae643...202 Ja, men 25+ er en helt annen temperatur enn 30+, og vi snakket vel heller ikke i tre måneder i strekk i fjor. Anonymkode: 63de1...ca1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:47 #27 Skrevet i går, 14:47 Prøv Bergen..,, ☹️ Anonymkode: 27265...cff 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:50 #28 Skrevet i går, 14:50 Helt normal sommer, med litt varierende vær. Ikke lenge siden det var uvanlig varmt. Så har det regnet litt, og nå er det sol igjen. Anonymkode: 6b0e6...882 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:55 #29 Skrevet i går, 14:55 Savner en skikkelig sommerdag i Oslo -det har vi ikke hatt - snakker da om opp mot 25 grader og skyfri himmel. Da tar jeg turen til Bygdøy og nyter en skikkelig varm bysommer. Håper den kommer snart. Anonymkode: 244a6...51e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå