Gå til innhold

Hvor er sommeren?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er såååå lei av regn, kaldt, grått, vindfullt og overskyet vær. Det er sommer imorgen (!) og jeg har ikke sommerfølelse i det hele tatt :sukk:

Idag hadde jeg gledet meg til en lang dag i solsengen med en bok mens jeg hører fuglekvitter og bier som summer rundt meg, men neida :snurt: Det rareste er at på yr.no er det fortsatt en diger sol meldt i øyeblikket jeg skriver, men jeg ser bare skyer. Kaldt er det og.

Jeg føler meg snytt :(

Flere som er frustrert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har sutra over det lenge. Selvom jeg aldri leser aviser og sjeldent tror på værmeldinga, så fikk jeg likevel et lite håp i magen da noen viste meg overskrifta om at sommeren er på vei.

AnonymBruker
Skrevet

Det er meldt et høytrykk fra Russland denne uken, som vil resultere i sommer. Men ser ikke sånn ut :kjefte:

Jeg er den typen som liker å sole meg (jada ikke bra bla bla bla), og jeg vurderer solarium snart siden den lille brunfargen jeg fikk for en mnd siden er på vei bort igjen :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

jeg er vant til det, jeg. i fjor hadde jeg 2 dager med sol i sommerferien. det må "gjerne" være overskyet, men når det er masse vind og regn blir det uhyggelig etter hvert.

Skrevet

Vi hadde sommer i april, dett var dett for i år.

• Liker 2
Skrevet

April var super. Det varmt og sol :) Men nå er det kaldt, det blåser og regner :kjefte: Blir vel sikkert en dritt sommer i år å.

Skrevet

Er det ikke litt tidlig å føle seg snytt? Vi er ikke ferdig med mai ennå.......

Skrevet

Synes det har vært nok sommer i år, jeg. Takk gud for overskyet vær og regnværsdager, ellers hadde jeg kokt vekk :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Sommeren er her, den. :nigo:

Skrevet

Det samme lurer jeg på. Juni imorgen, så får håpe godværet kommer snart!

Gjest stillness
Skrevet

Dette er vel helt normal sommer det :) I hvertfall på denne kanten av landet,men jeg håper jo at sommeren snart kommer sånn at jeg kan grille,bruke uteplassen og til og med bade.(noe jeg ikke har gjort siden jeg flyttet hit for det har vært drittvær hvert eneste år)

Vel,vi hadde i det minste noen fine dager i mai ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Det hjalp visst å skrive denne tråden, for rett etterpå kom solen, og jeg fikk meg 2 1/2 time i solsengen før det ble overskyet igjen :bolledeig:

Noen som vet om Nivea Bronze-solkremen hjelper på noe som helst? Kjekt med noe som virker ekstra denne sommeren her ;)

Gjest Leonidene
Skrevet

Sommeren er då her sjølv om det regner... Og vi hadde noen nydelige dager i april. Eg savner solskinn og vakker blå himmel, men eg velger å ikkje klage på været. Det kunne vært verre :)

Skrevet

Den var vel her i april...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...