Gå til innhold

Pakistanere

ZIZZA

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan en Pakistaner ser ut i dine/deres øyne? Utseendemessig først og fremst.

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg selv er en Pakistansk jente, men det er virkelig sjeldent noen gjetter riktig på hvor jeg kommer fra. Så da tror jeg de fleste faktisk ikke er klar over hvordan vi ser ut og sikkert blander oss med andre nasjonaliteter. Kanskje det er fordi jeg ikke ser veldig lik ut som mine egne hmm. Blir spennende å lese deres svar ihvertfall. :) Beskriv gjerne jenter og gutter hver for seg.

Endret av ZIZZA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakistanere ser da like forskjellige ut som alle andre mennesker. :)

P.s. hvorfor står det at du er mann i din profil, hvis du egentlig er jente?

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vi jo, men de fleste har fortsatt et typisk bildet av forkjellige nasjonaliteter. De fleste tenker Blond, høy og blåøyd når de skal beskrive nordmenn. Selv om nordmenn også kommer i mange forkjellige farger og fasonger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I såfall tenker jeg på veldig fargerike spesielle dameklær, som jeg liker veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at pakistanere kanskje har litt mer likhet med indere, enn med resten av den arabiske verden, sånn rent utseendemessig. Også synes jeg ofte pakistanske jenter er veldig pene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For både kvinner og menn tenker jeg mørk brunt/svart hår, brune øyne og mellommørk hud (kvinner ofte litt lysere enn menn). Ser jo for meg mye annet også, men det er vanskelig å forklare.

Som hun over sier så ligner de en del på indere ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pakistan er ikke en del av den arabiske verden.. ellers er jeg enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg mener ikke å dytte noe ned i halsen din, ts. Dette er bare hva jeg opplever. Min samboer er pakistansk.

I mine øyne er pakistanere lysere og litt høyere enn de fra India.

De har øyelokk og muligens litt høy neserygg. (de fra sør asia har ikke neserygg eller noen har ikke noe øyelokk som vi i vesten har)

De kommer jo fra Sentral Asia, med brunt hår og brune øyne.

Har hørt at Khan-slekten er dels kongelig, og at det ikke er uvanlig at de er veldig lyse med grå, grønne eller blå øyne.

Noen kan se litt ut som om de er en blanding fra midt-østen.

Er jo ikke lett å se forskjell på norsk, svensk og dansk heller...

.....og de har mye hår, det ække til å stikke under en stol. :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes damene er kjempepene og minner om indere ja. Og mennene ser egentlig ganske lunefulle ut da de ofte er mørke under øynene.. høy neserygg som nevnt over. Tykt TV-reporter-hår! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg ser for meg at pakistanere kanskje har litt mer likhet med indere, enn med resten av den arabiske verden, sånn rent utseendemessig. Også synes jeg ofte pakistanske jenter er veldig pene :)

Ja, som andre her påpeker, Pakistan er ikke en del av den arabiske verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig få som har krøller, de kan ha fall i håret men få med krøller. Mener ikke afro asså :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ser ut ? Mørk hår,mørke øyne ,mye kroppshår,skjeldent pene å se på.Mannfolk går i kjoler.Damene har som oftest bart ,har kjoler og dekker håret. Synes ikke de er et pent folkeslag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pakistanere har ofte store neser, men en stor bøy på. Vanskelig å forklare. Mellom brun i huden, ofte høye. Brune øyne, mørke brunt eller svart hår. Mange jenter er pene, mens guttene er ikke mye å skryte av.

Jeg syns indere er penere. De har ikke så store neser. De er mørkere i huden, og litt mindre. De ser sjenerelt litt bedre ut. Vet ikke hvorfor. Men det varierer selvfølgelig. Jeg kjente en inder som jeg hele tiden troddevar pakistansk siden hun hadde en stor nese med bøy på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner - ofte vakre, langt sort hår, flagrende fargerike klær.

Menn - her ser jeg for meg både og egentlig, mange pakistanske menn er veldig pene utseendemessig, det er nesten noe feminint over trekkene deres. Andre igjen er ikke fullt så pene...

Hver sin smak dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...