Gjest gydaline Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 jeg lurer på forskjellige deilige måter å tilfredstille seg selv????? åååå jeg er våt. jeg drømmer om å ha jentesex det er min største erotiske drøm.hva er din erotiske drøm?noen som har tips om gode sexstillinger? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Min største erotisk drøm for tiden er å slikke min elskers hud ren for sjokoladepudding. D skal jeg foreslå i neste uke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Heldig pudding det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 slettet pga feilplassereing......blir over-ivrig i likhet m enkelte andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 liker å knulle meg selv med pølser og stearinlys jeg.men kuk er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Lett for å bli d på forumet for sex, griserier og sånnt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Det går ikke! Jeg greier ikke ta på meg selv lengre for jeg vet jeg ikke greier å "tilfredsstille" meg selv som typen min kan og jeg bare sitter og savner han og æsj jeg skulle aldri gått inn på sex forumet. Når vi kommer hjem om en time ligger han vel og sover rett ved siden av rommet vårt, han vi bor hos... Bu Dessuten har jeg marilyn MENSEN og kan ikke! FYSJ :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 dildo og alt som ligner...ikke skrelt banan...haha! dusjstråler. det er det beste. hold over halve dusjhodet så vanntrykket blir større på den andre halvdelen og så skjønner du resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northstar_ Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg må jo bare dele dette! Vi har akkurat kjøpt nytt boblekar... med slike geniale dyser på sidene... Den er helt genial!!! Jeg kommer etter noen minutter hvis jeg setter "rumpa" opp mot disse eller bena over badekars kanten... Da stimulerer du hele venusberget og jeg tror jeg får flyende orgasmer hver gang!!! Hvis du har et boblekar med slike dyser så PRØV DET!!! Dusjen og vibratorn har aldri blitt det samme igjen... :D *sukk* :yy: Northy:yy: Som bor i boblekaret... *plaske plaske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå