Gå til innhold

onani/forskjellige måter å tilfredstille seg selv

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gydaline

jeg lurer på forskjellige deilige måter å tilfredstille seg selv????? åååå jeg er våt. jeg drømmer om å ha jentesex det er min største erotiske drøm.hva er din erotiske drøm?noen som har tips om gode sexstillinger? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Min største erotisk drøm for tiden er å slikke min elskers hud ren for sjokoladepudding.

D skal jeg foreslå i neste uke..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Det går ikke! Jeg greier ikke ta på meg selv lengre for jeg vet jeg ikke greier å "tilfredsstille" meg selv som typen min kan og jeg bare sitter og savner han og æsj jeg skulle aldri gått inn på sex forumet. Når vi kommer hjem om en time ligger han vel og sover rett ved siden av rommet vårt, han vi bor hos... Bu :( Dessuten har jeg marilyn MENSEN og kan ikke! FYSJ :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dildo og alt som ligner...ikke skrelt banan...haha!

dusjstråler. det er det beste. hold over halve dusjhodet så vanntrykket blir større på den andre halvdelen og så skjønner du resten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare dele dette!

Vi har akkurat kjøpt nytt boblekar... med slike geniale dyser på sidene... Den er helt genial!!! Jeg kommer etter noen minutter hvis jeg setter "rumpa" opp mot disse eller bena over badekars kanten... Da stimulerer du hele venusberget og jeg tror jeg får flyende orgasmer hver gang!!! Hvis du har et boblekar med slike dyser så PRØV DET!!! Dusjen og vibratorn har aldri blitt det samme igjen...

:D *sukk* :Nikke:

:yy: Northy:yy:

Som bor i boblekaret... *plaske plaske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...