Gå til innhold

130 mg valium, Er det farlig?


Gjest lisa

Anbefalte innlegg

Hei!! Tok 130 mg valium i kveld pga av mange problemer i det siste og klarte ikke å tenke riktig. Vanligvis tar jeg 15 mg for å få sove om natten. Det er 10 mg i hver tablett og jeg har tatt 13. Hva skjer?? jeg gjorde for en halv time siden. Er alene i Italia og kan ikke språket, og får heller ikke ringt giftinformasjonen i Norge fra denne telefonen, for det er helt sikkert et 815 nr. Jeg er veldig redd og har vondt i brystet. Det har jeg forøvrig hatt i to dager nå. Mange, mange problemer og klarte ikke tenke klart. Håper noen svarer meg snart. lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Tok 130 mg valium i kveld pga av mange problemer i det siste og klarte ikke å tenke riktig. Vanligvis tar jeg 15 mg for å få sove om natten. Det er 10 mg i hver tablett og jeg har tatt 13. Hva skjer?? jeg gjorde for en halv time siden. Er alene i Italia og kan ikke språket, og får heller ikke ringt giftinformasjonen i Norge fra denne telefonen, for det er helt sikkert et 815 nr. Jeg er veldig redd og har vondt i brystet. Det har jeg forøvrig hatt i to dager nå. Mange, mange problemer og klarte ikke tenke klart. Håper noen svarer meg snart. lisa

Trykk 47 før telefonnummeret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho preso una dose eccessiva di Valium. 130 milligrammi = jeg har tatt en overdose valium. 130 milligram på italiensk..

ambulansen er 118

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gal??? Det er altfor mye! Du må kontakt hjelp. Ring på hos naboen! Ta med deg pilleesken så tror jeg de forstår om de ikke kan engelsk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Lisa

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Kråkesaks, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...