Gjest mix Skrevet 1. juni 2011 #21 Del Skrevet 1. juni 2011 Nyt det! Biologisk sett er 40-åra seksualivets sluttpunkt. Et evigvarende faktum er at alderen; '16-35' absolutt er alderen der menneskeprimatene er på det mest attraktive i seksuell seleksjon. For enkelte muligens. Jeg har en onkel som er 54 og han knuller rundt som bare det. Å tro at livet slutter ved 40 er noe forbannet sprøyt. Onkelen min puler med damer som er både 20 og 30 år yngre. Undersøkelser viser at voksne har bedre sex enn ungdommer. Unge gutter spruter jo bare de ser ei truse. Ikke rart at jentene vil ha voksne karer som vet hvordsn jenter skal behandles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laban Skrevet 1. juni 2011 #22 Del Skrevet 1. juni 2011 Nyt det! Biologisk sett er 40-åra seksualivets sluttpunkt. Et evigvarende faktum er at alderen; '16-35' absolutt er alderen der menneskeprimatene er på det mest attraktive i seksuell seleksjon. Hvorfor tør du ikke skrive 14 til 35? Biologiske systemer er desverre ikke tilpasset en trangsynt norsk lovgivning vedr seksuell lavalder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #23 Del Skrevet 1. juni 2011 Unge gutter spruter jo bare de ser ei truse. Unge gutter et ti gang mer utholdne en gammelkara, og bedre ligg også. De kvinnene som går på 40-åringer er nå også noeslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann, 43 Skrevet 1. juni 2011 #24 Del Skrevet 1. juni 2011 Nå er jeg ikke i 40 åra før om noen måneder, men jeg føler faktisk at det nesten er lettere å finne damer nå. Spekteret er som noen skriver her større, men ikke minst er jeg tryggere på meg selv, og dessuten handler det vel om hva man søker. Min erfaring er at mange kvinner fra 30-50 er ute etter å leve ut sine drømmer og fantasier, og det har ført til et knippe spennende opplevelser! Samme her. Har hatt sex med flere gifte kvinner. Fellesnevner? Mannen fet og dorsk og de kjeder seg. Kvinnene er ofte fantastiske! For oss menn på 40+ er det en gylden regel: kropp er kapital. Mange kvinner i 30-åra er gift med menn på rundt 40 som er stressede, lever usunt med overspising, for mye TV og data og for lite fysisk aktivitet. Disse mennene er fete og dorske og kvinnene tenner ikke seksuelt på dem. Flere av disse mennene mister også mye av lysten på sex. For meg er dette en gullgruve. Jeg trener hver dag, spiser sunt, og man kan godt se at jeg trener. Jeg opplever at damer klår på meg når de er fulle. Hvorfor? Jeg tror det er kontrasteffekten. Menn på min alder er ofte dvaske, derfor virker jeg mer attraktiv som en kontrast til dem. Når man er i tenåra er dette verre, for tenåringsgutter flest er slanke, spreke og ser bra ut. Da er det vanskelig å skille seg ut. I 40 åra, yess, menn flest har latt seg sige ut... Mange damer er så overfladiske at det er nok å være i knallform fysisk og ellers ikke være totalt frastøtende. Noen glass vin og vips er det action! ;-). Så 40 åra er en gylden anledning for å oppleve mye spennende med gifte kvinner som kjeder seg og er lei av mannen. Mann, 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 1. juni 2011 #25 Del Skrevet 1. juni 2011 Samme her. Har hatt sex med flere gifte kvinner. Fellesnevner? Mannen fet og dorsk og de kjeder seg. Kvinnene er ofte fantastiske! For oss menn på 40+ er det en gylden regel: kropp er kapital. Mange kvinner i 30-åra er gift med menn på rundt 40 som er stressede, lever usunt med overspising, for mye TV og data og for lite fysisk aktivitet. Disse mennene er fete og dorske og kvinnene tenner ikke seksuelt på dem. Flere av disse mennene mister også mye av lysten på sex. For meg er dette en gullgruve. Jeg trener hver dag, spiser sunt, og man kan godt se at jeg trener. Jeg opplever at damer klår på meg når de er fulle. Hvorfor? Jeg tror det er kontrasteffekten. Menn på min alder er ofte dvaske, derfor virker jeg mer attraktiv som en kontrast til dem. Når man er i tenåra er dette verre, for tenåringsgutter flest er slanke, spreke og ser bra ut. Da er det vanskelig å skille seg ut. I 40 åra, yess, menn flest har latt seg sige ut... Mange damer er så overfladiske at det er nok å være i knallform fysisk og ellers ikke være totalt frastøtende. Noen glass vin og vips er det action! ;-). Så 40 åra er en gylden anledning for å oppleve mye spennende med gifte kvinner som kjeder seg og er lei av mannen. Mann, 43 Godt innlegg! Kanskje jeg burde begynne å glede meg til 40-åra allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Skrevet 1. juni 2011 #26 Del Skrevet 1. juni 2011 Er i slutten av 40-åra, og kan bekrefte at det aldri har vært enklere å skaffe damer. Er man veltrent, slank, har håret i behold, ser rimelig bra ut ( høy og mørk), samt har et høystatus-yrke, kan man velge temmelig fritt i aldersintervallet 25-35. Det beste ved det hele er at man ikke behøver å ta noe initiativ - de kommer av seg selv, og det eneste man behøver å gjøre er å ordne køen:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 1. juni 2011 #27 Del Skrevet 1. juni 2011 ser rimelig bra ut ( høy og mørk), Smal definisjon på å se "rimelig bra ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2011 #28 Del Skrevet 1. juni 2011 Smal definisjon på å se "rimelig bra ut" He, he - prøvde å fatte meg i korthet, og å unngå mer selvskryt enn nødvendig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeppe Skrevet 1. juni 2011 #29 Del Skrevet 1. juni 2011 Er i slutten av 40-åra, og kan bekrefte at det aldri har vært enklere å skaffe damer. Er man veltrent, slank, har håret i behold, ser rimelig bra ut ( høy og mørk), samt har et høystatus-yrke, kan man velge temmelig fritt i aldersintervallet 25-35. Det beste ved det hele er at man ikke behøver å ta noe initiativ - de kommer av seg selv, og det eneste man behøver å gjøre er å ordne køen:)) Denne observasjonen er helt i tråd med mine egne erfaringer. Et bra og ungdommelig utseende kombinert med akademisk utdannelse og statusjobb gir drøssevis av tilbud fra 10-20 år yngre damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2011 #30 Del Skrevet 1. juni 2011 Eg trur ikkje heilt på d ... Old fool ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manne Skrevet 1. juni 2011 #31 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja det lurer jeg på . Var det ikke lettere og flere tilgjengelige damer i 20 - 30 årene , enn nå etter fylte 40 år ? Svar ærlig menn ? Regner med de fleste damer er opptatt med småbarn i 30 års alder , og derfor blir mindre tilgjengelige for sex , etter at de har fått barn og div ansvar på nakken , samt kroppen er forfalt etter x antall svangerskap , og ONS og løse forhold er ikke like fristende som før kanskje . Derfor er det jo logisk at tilgangen på damer til menn i 40 + års alder må være ganske liten eller vanskeligere enn før , da dere var i yngre år og flere av damene var frie og franke og uten barn . Blir det vanskeligere å få seg dame / sex jo eldre menn blir ? Dersom de er single og ikke har noe fast ? menn i 40-årene som holder seg bra, og har brukbart intellekt har ikke trøbbel med å skaffe damer som er 10-20 år yngre enn deg WW. hvis du ønsker deg en kjæreste som både ser godt ut og kan forsørge deg tror jeg dessverre du må se etter de som er 55+. no offence, men damer over 35 må spille på litt andre ting enn utseende uansett hvor bra de selv synes de ser ut:)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 1. juni 2011 #32 Del Skrevet 1. juni 2011 Må bare innrømme at gutta har rett ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. juni 2011 #33 Del Skrevet 1. juni 2011 Må bare innrømme at gutta har rett ... Enig, men de som mister hår, har mage og en helt vanlig jobb kan bare glemme det .. ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #34 Del Skrevet 1. juni 2011 menn i 40-årene som holder seg bra, og har brukbart intellekt har ikke trøbbel med å skaffe damer som er 10-20 år yngre enn deg WW. hvis du ønsker deg en kjæreste som både ser godt ut og kan forsørge deg tror jeg dessverre du må se etter de som er 55+. no offence, men damer over 35 må spille på litt andre ting enn utseende uansett hvor bra de selv synes de ser ut:)))) Jeg er en dame på 30 som er singel og barnløs. Jeg flørter med en eldre mann som er i slutten av 50-årene. Han ser ut som han er i 40-årene, så han holder seg veldig godt Er bare på flørtestadiet, og det har det vært i godt over 1 år nå ... men jeg kjenner spenningen mellom oss når vi møtes ved tilfeldigheter eller gjennom bekjente. Og om vi hadde hatt mulighet til det, hadde vi gått et skritt nærmere hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. juni 2011 #35 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja det lurer jeg på . Var det ikke lettere og flere tilgjengelige damer i 20 - 30 årene , enn nå etter fylte 40 år ? Svar ærlig menn ? Regner med de fleste damer er opptatt med småbarn i 30 års alder , og derfor blir mindre tilgjengelige for sex , etter at de har fått barn og div ansvar på nakken , samt kroppen er forfalt etter x antall svangerskap , og ONS og løse forhold er ikke like fristende som før kanskje . Derfor er det jo logisk at tilgangen på damer til menn i 40 + års alder må være ganske liten eller vanskeligere enn før , da dere var i yngre år og flere av damene var frie og franke og uten barn . Blir det vanskeligere å få seg dame / sex jo eldre menn blir ? Dersom de er single og ikke har noe fast ? Jeg må bare gripe fatt i det du skriver her, det jeg har uthevet. Hvor har du det fra at kroppen forfaller når man får barn? Du kan ikke ved å se på en kvinne si om hun har født barn eller ikke. Så å hevde noe slikt er med respekt å melde bare tull. Det er ikke slik at alle slanke, veltrente kvinner er barnløse, og alle dvaske, fete har satt barn til verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #36 Del Skrevet 1. juni 2011 For enkelte muligens. Jeg har en onkel som er 54 og han knuller rundt som bare det. Å tro at livet slutter ved 40 er noe forbannet sprøyt. Onkelen min puler med damer som er både 20 og 30 år yngre. Undersøkelser viser at voksne har bedre sex enn ungdommer. Unge gutter spruter jo bare de ser ei truse. Ikke rart at jentene vil ha voksne karer som vet hvordsn jenter skal behandles. Alt avhenger av om man tar vare på seg selv. De som bryr seg om hva de spiser, og som mosjonerer normalt, eldes saktere og holder seg unge lenger. Jeg holder på med en mann på 50, og jeg er selv 36, og han er det beste jeg har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 2. juni 2011 #37 Del Skrevet 2. juni 2011 menn i 40-årene som holder seg bra, og har brukbart intellekt har ikke trøbbel med å skaffe damer som er 10-20 år yngre enn deg WW. hvis du ønsker deg en kjæreste som både ser godt ut og kan forsørge deg tror jeg dessverre du må se etter de som er 55+. no offence, men damer over 35 må spille på litt andre ting enn utseende uansett hvor bra de selv synes de ser ut:)))) 55 + åringer er utgått på dato desverre , så de er uaktuelle uansett hvor kjekk eller rik de skulle være for min del .Vil ha valuta for pengene , alltså sprek med god potens i bytte for min egen spreke sexy kropp , og det har jeg enda ikke opplevd hos menn over 40 + .Mange av de har jo potensproblemer allerede desverre . Er vell heller damene som burde være mer kritisk til en manns alder med tanke på POTENSEN HANS ...når man tenker på at man faktisk ønsker god potens og utholdenhet i mange år fremover når masn selv bare er 30 + år , og han må tåle hyppige runder med sex med lite hvile og mat imellom øktene ...he he Min erfaring er at 40 årige menn IKKE VIL HA damer mellom 15 - 20 år , men faktisk noe mer " modent og sexy " men fortsatt lekkert og ungdommelig , eks 30 + og oppover . Jeg blir sjekket opp av svært unge gutter pga et godt utseende og at jeg ser yngre ut , men JEG er ikke interesert i noe så ungt selv . Tenner også på noe mer modent og voksent enn en i 20 årene er . Greit å vite man har sjangsen ja og smigrende er det at ungguttene syns jeg er en fin dame , men jeg benytter meg ikke av den . En 40 åring skal være sjeleglad om han klarer å få tak i en deilig flott 30 + årig kvinne som er ubetydelig brukt og har lite eller ingen bagasje fra før . Det er vell heller virkeligheten for dere menn på 40 + . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. juni 2011 #38 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har inntrykk av at du har vært 30+ i mistenkelig mange år nå . Jeg pleier å si at jeg har fylt 29, det er ikke løgn, selvom jeg har fylt noen år til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann, 43 Skrevet 2. juni 2011 #39 Del Skrevet 2. juni 2011 En 40 åring skal være sjeleglad om han klarer å få tak i en deilig flott 30 + årig kvinne som er ubetydelig brukt og har lite eller ingen bagasje fra før . Det er vell heller virkeligheten for dere menn på 40 + . Her misser du nok litt. En kvinne over 30 skal jo ha levd og dermed være "brukt, som du kaller det. Barn ødelegger ikke en kvinnes kropp eller attraktivitet i det hele tatt. Mange veldig sexy damer på rundt 40, barn eller ikke.... For øvrig er de godt brukte best i senga, stort sett . Mann, 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 2. juni 2011 #40 Del Skrevet 2. juni 2011 55 + åringer er utgått på dato desverre , så de er uaktuelle uansett hvor kjekk eller rik de skulle være for min del .Vil ha valuta for pengene , alltså sprek med god potens i bytte for min egen spreke sexy kropp , og det har jeg enda ikke opplevd hos menn over 40 + .Mange av de har jo potensproblemer allerede desverre . Er vell heller damene som burde være mer kritisk til en manns alder med tanke på POTENSEN HANS ...når man tenker på at man faktisk ønsker god potens og utholdenhet i mange år fremover når masn selv bare er 30 + år , og han må tåle hyppige runder med sex med lite hvile og mat imellom øktene ...he he Min erfaring er at 40 årige menn IKKE VIL HA damer mellom 15 - 20 år , men faktisk noe mer " modent og sexy " men fortsatt lekkert og ungdommelig , eks 30 + og oppover . Jeg blir sjekket opp av svært unge gutter pga et godt utseende og at jeg ser yngre ut , men JEG er ikke interesert i noe så ungt selv . Tenner også på noe mer modent og voksent enn en i 20 årene er . Greit å vite man har sjangsen ja og smigrende er det at ungguttene syns jeg er en fin dame , men jeg benytter meg ikke av den . En 40 åring skal være sjeleglad om han klarer å få tak i en deilig flott 30 + årig kvinne som er ubetydelig brukt og har lite eller ingen bagasje fra før . Det er vell heller virkeligheten for dere menn på 40 + . DU skal være sjeleglad! Du formulerer deg og tenker som en 14-åring. Ingen mann på 40 med respekt for seg selv dater en som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå