AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #41 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har helt normal inntekt, har helt normal jobb, har normal kropp og har da sånn passe draget selv om jeg er 40 år gammel mann. Det blidet som enkelte prøver å beskrive her om att damer kun går etter menn i 40 årene som har statusjobber og er treniongsfriker stemmer ikke med min virkelighet. De damene jeg treffer går stikk motsatt vei. De damene jeg finner tonen med (fra 25 til 40) har gjerne det til felles at de setter pris på att jeg "ser" dem som mennesker. Det er mange damer som er frustrert over at mannen kun tenker på statusjobben sin og på å forberede seg til å sykle birken. De har gått lei av at han er ego og bare tenker på seg selv. Sammen med meg føler de seg pene, de føler at noen bryr seg om dem, sier fine ting til de. Jeg er vel Betahannen som puler dama til Alfahannen mens han er ute og trener til birken. Trives godt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ole Skrevet 2. juni 2011 #42 Del Skrevet 2. juni 2011 Mann 37 her. Jeg opplever at interessen har tatt seg vesentlig opp hvor eldre jeg har blitt. Dette gjelder fra alle aldersgrupper. Selv om det høres latterlig ut så føler jeg meg nesten som en flaske vin, blir bare bedre og bedre med tiden Men jeg tror ikke det finnes noe fasitsvar, folk er forskjellige og slik vil det alltid være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #43 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er vel Betahannen som puler dama til Alfahannen mens han er ute og trener til birken. Trives godt med det. He-he Sneaky fuckers er en god metode for å få seg fitte...Hvorfor blåse seg opp å stresse med falsk selvtillit for å imponere damene. Sneaky fuckers er et begrep innen biologi der hannen går og puler på damene mens de andre hannene er opptatt med å slåss å vise seg. Jeg tror det var først hos billene man fant denne egenskapen...er ikke helt sikker dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann, 43 Skrevet 2. juni 2011 #44 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har helt normal inntekt, har helt normal jobb, har normal kropp og har da sånn passe draget selv om jeg er 40 år gammel mann. ... Jeg er vel Betahannen som puler dama til Alfahannen mens han er ute og trener til birken. Trives godt med det. Hehe, har sansen for stilen din ;-). Selv har jeg tidligere løpt konkurranseløp osv, men har konkludert med at det der en er intern mannegreie. Damene driter i om jeg har gått/løpt/syklet Birken eller lignende. Jeg fokuserer nå bare på tre ting vedrørende trening og diett: 1) Egen trivsel, 2) Helse, 3) Utseende. Trener man med vekter, har ok armer/skuldre/brystkasse med kjøtt/ klart synlige muskler på, i stedet for den Pinokkio-aktige kleshengerskulderstilen som rene løpere har, da blir damene kåte- slik funker det for meg, når jeg i tillegg er slank. Who cares om en middelaldrende mann løper maraton under tre timer!? Mann, 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #45 Del Skrevet 2. juni 2011 Ja det lurer jeg på . Var det ikke lettere og flere tilgjengelige damer i 20 - 30 årene , enn nå etter fylte 40 år ? Svar ærlig menn ? Regner med de fleste damer er opptatt med småbarn i 30 års alder , og derfor blir mindre tilgjengelige for sex , etter at de har fått barn og div ansvar på nakken , samt kroppen er forfalt etter x antall svangerskap , og ONS og løse forhold er ikke like fristende som før kanskje . Derfor er det jo logisk at tilgangen på damer til menn i 40 + års alder må være ganske liten eller vanskeligere enn før , da dere var i yngre år og flere av damene var frie og franke og uten barn . Blir det vanskeligere å få seg dame / sex jo eldre menn blir ? Dersom de er single og ikke har noe fast ? Det er klart lettere og mye mer behagelig å finne damer som mann over 40+ Mange damer har prioritert utdanning og jobb, og er klar for sitt første barn når de nærmer seg 40 og ser heftige ut. For oss menn som ennå ikke har slått til med familie/barn passer dette perfekt. Menn som oss over 40 har mer draget, ingen tvil om det ;-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 2. juni 2011 #46 Del Skrevet 2. juni 2011 Hehe, har sansen for stilen din ;-). Selv har jeg tidligere løpt konkurranseløp osv, men har konkludert med at det der en er intern mannegreie. Damene driter i om jeg har gått/løpt/syklet Birken eller lignende. Jeg fokuserer nå bare på tre ting vedrørende trening og diett: 1) Egen trivsel, 2) Helse, 3) Utseende. Trener man med vekter, har ok armer/skuldre/brystkasse med kjøtt/ klart synlige muskler på, i stedet for den Pinokkio-aktige kleshengerskulderstilen som rene løpere har, da blir damene kåte- slik funker det for meg, når jeg i tillegg er slank. Who cares om en middelaldrende mann løper maraton under tre timer!? Mann, 43 Det synlige musklene er nok umiddelbart mest attraktivt. Men det beste er nok en mellomting? Damene bryr seg veldig om kondisjon når du først havner til sengs med de. Alle vet jo at utholdenhetsutøvere er rå der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 2. juni 2011 #47 Del Skrevet 2. juni 2011 Beklager, men jeg har hverken lyst til å diskutere hvilepuls eller benkpress når jeg er sammen med en mann altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 2. juni 2011 #48 Del Skrevet 2. juni 2011 DU skal være sjeleglad! Du formulerer deg og tenker som en 14-åring. Ingen mann på 40 med respekt for seg selv dater en som deg. Fikk du prestasjonsangst ??? he he Jeg holder mine høye forventninger hemmelige , så de går uvitende inn i en date med meg uansett . Det avsløres jo relativt fort hvor sprek han er i sengen ...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann, 43 Skrevet 2. juni 2011 #49 Del Skrevet 2. juni 2011 Beklager, men jeg har hverken lyst til å diskutere hvilepuls eller benkpress når jeg er sammen med en mann altså Nei, kunsten er vel å være trent, men aldri snakke om egen trening og ha andre interesser i livet enn trening . Mann, 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann, 43 Skrevet 2. juni 2011 #50 Del Skrevet 2. juni 2011 Fikk du prestasjonsangst ??? he he Jeg holder mine høye forventninger hemmelige , så de går uvitende inn i en date med meg uansett . Det avsløres jo relativt fort hvor sprek han er i sengen ...he he Hmm, er sex en konkurranse? Tar vel vekk litt av nytelsen? Mann, 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betsy Skrevet 2. juni 2011 #51 Del Skrevet 2. juni 2011 For en tråd. Er dere virkelig så enkle i hodene deres at dere plukker fra hverandre alt ned til et så lavt nivå at det handler om overarmsmuskler, penger eller hvor mye dere kan spandere på damene i baren? Er det rart det kjære gamle Norge går til helvete, når folk ikke har mer mellom ørene enn dette? Menn og kvinner tiltrekkes av hverandre. Noen unge kvinner liker voksne menn, og omvendt. Som regel har det nada med omkretsen på musklene hans å gjøre (selv om dere later til å tro det, men dere er kanskje Niklas Vindell fra Drammen hele gjengen, og har bolet bort majoriteten av hjernecellene deres?). Årsaken til at unge jenter liker eldre menn er som regel av en mer kompleks natur. Eldre menn er roligere. De vet at man må investere litt (tid, ikke penger) i et forhold, enten forholdet varer en natt eller et liv. De er ikke opptatt av at rumpa er litt i bredeste laget eller at puppene ikke er silikonifisert. Eldre menn vil leke og ha det deilig, fortrinnsvis med et ekte menneske, av kjøtt og blod. Finnes det noe bedre enn sex som foregår like mye på det mellommenneskelige planet, såvel som det fysiske? Eldre menn har oftere bedre manerer, siden de ble oppdratt på 60-70-tallet, før verden gikk til helvete. Og så skal dere slett ikke glemme at mange unge jenter liker eldre menn fordi de ikke fikk dekket alle trygghetsbehovene de hadde som barn, av deres egne fedre, og søker en slags kompensasjon for det i litt mer voksen alder. Selv er jeg 32. Kvinne. Gift med en mann på 46. Da vi møttes var jeg 25. Han har tynne armer, litt slakk på midten, er fattigere enn meg (og jeg er ikke rik akkurat) og driver ikke med trening i studio. Han har sølvgrått hår, skjegg og bruker snus. 4 barn fra tidligere ekteskap har han også. På papiret skulle han altså være ganske lite attraktiv, men.. surprise, surprise dere: Han er jo helt fantastisk! Jeg elsker ham, jeg har et eksplosivt sexliv med han, han er min beste venn, min betrodde, min klippe, min alt. Som regel er det slik at jo eldre man blir, jo mer avslappet blir man. Det gjelder både kvinner og menn. Nyt det, nyt hverandre og slutt å heng dere opp i uviktige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 2. juni 2011 #52 Del Skrevet 2. juni 2011 Vel, jeg er en ung dame på 30 som ikke har barn og er singel. Så viss det er slik at menn i 40-50 åra er interessert i damer i 30-åra, så er jeg her Hva med stakkars single menn i 30-åra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 2. juni 2011 #53 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva med stakkars single menn i 30-åra da? Dere kan ta single 20 åringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #54 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er 20 år, om jeg fikk velge en mann jeg var tiltrekende på 20 eller en på 40, hadde jeg lett valgt 40! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #55 Del Skrevet 2. juni 2011 Menn går gjerne 10 år ned i alder på damer. 48 år gamle menn ser mer enn gjerne etter 38 år-kvinnene. Det er håp for de kvinnene som satt med nesen i en bok og studerte og jobbet i 30-årene, for det er sporty, kjekke og barnløse menn der ute, som er klar for å etablere seg i en alder av 50! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #56 Del Skrevet 2. juni 2011 ... Selv er jeg 32. Kvinne. Gift med en mann på 46. Da vi møttes var jeg 25. Han har tynne armer, litt slakk på midten, er fattigere enn meg (og jeg er ikke rik akkurat) og driver ikke med trening i studio. Han har sølvgrått hår, skjegg og bruker snus. 4 barn fra tidligere ekteskap har han også. På papiret skulle han altså være ganske lite attraktiv, men.. surprise, surprise dere: Han er jo helt fantastisk! Jeg elsker ham, jeg har et eksplosivt sexliv med han, han er min beste venn, min betrodde, min klippe, min alt. Som regel er det slik at jo eldre man blir, jo mer avslappet blir man. Det gjelder både kvinner og menn. Nyt det, nyt hverandre og slutt å heng dere opp i uviktige greier! Hei, fint innlegg. Nå er vel det litt forskjell på ditt langvarige forhold til din mann, som du elsker, og det å skaffe seg kortvarige sex-venner? Tror litt ulike ting gjelder. For min egen del hjalp det godt å trene meg opp. Jeg har aldri hatt problemer med å få damer, men ikke følte meg attraktiv- er litt nerdete og intellektuell i stilen, hehe. Etter at jeg "bygget" meg litt har det definitivt blitt slik at damene viser større interesse- det er ikke tvil om det ;-/. Så overfladiske er mange mennesker ;-/... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå