Gå til innhold

Får menn i 40 årene seg lett fitte / damer ?

Gjest womenwomen

Anbefalte innlegg

Gjest womenwomen

Ja det lurer jeg på . Var det ikke lettere og flere tilgjengelige damer i 20 - 30 årene , enn nå etter fylte 40 år ? Svar ærlig menn ?

Regner med de fleste damer er opptatt med småbarn i 30 års alder , og derfor blir mindre tilgjengelige for sex , etter at de har fått barn og div ansvar på nakken , samt kroppen er forfalt etter x antall svangerskap , og ONS og løse forhold er ikke like fristende som før kanskje .

Derfor er det jo logisk at tilgangen på damer til menn i 40 + års alder må være ganske liten eller vanskeligere enn før , da dere var i yngre år og flere av damene var frie og franke og uten barn .

Blir det vanskeligere å få seg dame / sex jo eldre menn blir ? Dersom de er single og ikke har noe fast ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det lurer jeg på . Var det ikke lettere og flere tilgjengelige damer i 20 - 30 årene , enn nå etter fylte 40 år ? Svar ærlig menn ?

Regner med de fleste damer er opptatt med småbarn i 30 års alder , og derfor blir mindre tilgjengelige for sex , etter at de har fått barn og div ansvar på nakken , samt kroppen er forfalt etter x antall svangerskap , og ONS og løse forhold er ikke like fristende som før kanskje .

Derfor er det jo logisk at tilgangen på damer til menn i 40 + års alder må være ganske liten eller vanskeligere enn før , da dere var i yngre år og flere av damene var frie og franke og uten barn .

Blir det vanskeligere å få seg dame / sex jo eldre menn blir ? Dersom de er single og ikke har noe fast ?

Det blir nok alt i alt færre å velge mellom, men man kan velge i et større spekter. Er man f.eks. 45, så kan man velge i damer fra 20 år og oppover (dersom man har tatt vare på helsen/kroppen). Nå er gjerne ikke 20-åringer kjærestemateriale, men tilbudene er der for sex.

En perfekt målgruppe både for sex og forhold er damer på ca 35 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det blir nok alt i alt færre å velge mellom, men man kan velge i et større spekter. Er man f.eks. 45, så kan man velge i damer fra 20 år og oppover (dersom man har tatt vare på helsen/kroppen). Nå er gjerne ikke 20-åringer kjærestemateriale, men tilbudene er der for sex.

En perfekt målgruppe både for sex og forhold er damer på ca 35 ;)

Likevel fins det menn på godt over 40 som gifter seg med jenter i 20 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er en ung dame på 30 som ikke har barn og er singel. Så viss det er slik at menn i 40-50 åra er interessert i damer i 30-åra, så er jeg her :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er hverken vanskeligere eller enklere. Det er litt anderledes og du treffer folk via litt andre arenaer. Når man er ung og student så treffer man veldig mange jenter, men man er sikkert mer keitete og man har jo stort sett de på ca sin egen alder som "marked".

Når du er eldre så har du både damene på 40 (hvorav mange nå er skilt og på markedet), Du har de som er i 30 årene og du har en betydelig andel av de som er i andre halvdel av 20 årene. Det er ikke så stor andel av jentene i 20 årene som går etter oss på 40, men du merker lett hvem av de som er det, så det er lett å "finne de i mengden".

Den største forskjellen er vil i hva du leter etter. Som 20 årig mann så leter du vel mer etter uforpliktende sex og som 40 åring så leter du etter dame og "forpliktende sex".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Kan ikke noe for det , men jeg ser veldig ned på menn i 40 åra dersom de går på barnerov og forsyner seg av 20 åringer . Det er vell ungt . Og da vil jeg lure på om det feiler mannen ett eller annet ... Ja at det er noe med han som gjør at mer voksne kvinner ikke vil ha han ...eks liten pikk , dårlig selvtillitt osv he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke noe for det , men jeg ser veldig ned på menn i 40 åra dersom de går på barnerov og forsyner seg av 20 åringer . Det er vell ungt . Og da vil jeg lure på om det feiler mannen ett eller annet ... Ja at det er noe med han som gjør at mer voksne kvinner ikke vil ha han ...eks liten pikk , dårlig selvtillitt osv he he

Hva er galt ved det? Det er vel ikke verre at en mann på 40 går etter en dame i 20 årene enn motsatt. De må jo ville det begge to for at det skal skje noe.

Desuten så er det 40 år gamle damer som går etter menn i 20 årene også... og unge menn som går etter modne damer.

Poenget er vel at folk som er tiltrukket av hverandre får gjøre som de vil. Er det ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jojo. Er forsåvidt enig der, jeg bare påpeker at det ikke er umulig for menn på den alderen å få seg en dame i 20 åra. Det fins nok av de som foretrekker eldre menn.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det. Personlig ville jeg valgt ei litt eldre.

Vel, jeg er en ung dame på 30 som ikke har barn og er singel. Så viss det er slik at menn i 40-50 åra er interessert i damer i 30-åra, så er jeg her :goodbye:

Vi er der :)

Når du er eldre så har du både damene på 40 (hvorav mange nå er skilt og på markedet), Du har de som er i 30 årene og du har en betydelig andel av de som er i andre halvdel av 20 årene. Det er ikke så stor andel av jentene i 20 årene som går etter oss på 40, men du merker lett hvem av de som er det, så det er lett å "finne de i mengden".

Exactly!

Vel, jeg tror både 20-åringer og 40-åringer avslører menn med dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hverken liten pikk eller dårlig selvbilde fordi du går etter en flott kvinne. Du får interesse for henne fordi hun er tiltrekkende, være seg om hun er 25, 35 eller 45.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerov å gå etter jenter på 20? Håper virkelig ikke at noen 20åringer blir oppfattet som barn :fnise:

Jeg er 22, og holder på med en mann på nesten 40 :sjenert:

Han har hverken liten pikk eller dårlig selvtillit, er vel stikk motsatt :lur: mer enn nok kvinner på hans egen alder som vil ha ham, så det er ikke grunnen til at han dater enn på 22. Og ja, jeg liker eldre menn, det er en del av oss der ute :jepp:

Jeg vil tro det er lettere etterhvert som man blir eldre og lærer seg flere "triks" :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karln

Ikee glem de virkelig voksne jentene på både 50 og 60. Mange av dem er fremdeles vakre, og de ønsker sex for sexens skyld. De foretrekker ofte menn på 40, siden menn på deres egen alder har problemer med junior. Vil anbefale alle å prøve en godt voksen jente, du vet ikke hvor gode de kan være før du har prøvd dem. Er delv 39, men har mange pene voksne pulevenner på både 50 og 60 og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv introdusert for min fars nye kjæreste. Han er 64 og hun er 30 og eks-kjæresten til en bekjent av meg. Hun er også to år yngre enn meg. Synes det er ganske så vemmelig. Han er ikke spes kjekk og han er overvektig, men han har en veldig kjekk lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mann, 43

For meg har det vært enklere jo eldre jeg har blitt. Har hatt sex med flere gifte damer i 30-åra. De forteller om ekteskap preget av lite kåthet og spenning og tar derfor gjerne en ONS med meg.

Må føye til at en vesentlig del av det kan være at jeg i dag er i meget god fysisk form, mens jeg for noen år siden var slappere i fisken, da jeg var opptatt med småbarn og uten overskudd.

For meg er 40-åra livets høydepunkt med tanke på damesjekking, ingen tvil :-).

Mann, 43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er 40-åra livets høydepunkt med tanke på damesjekking, ingen tvil :-).

Nyt det! Biologisk sett er 40-åra seksualivets sluttpunkt. :trist:

Et evigvarende faktum er at alderen; '16-35' absolutt er alderen der menneskeprimatene er på det mest attraktive i seksuell seleksjon.

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et evigvarende faktum er at alderen; '16-35' absolutt er alderen der menneskeprimatene er på det mest attraktive i seksuell seleksjon.

Jeg tror enhver 40 aarig mann som bryr seg litt om hvordan han ser ut og holder seg i form (finnes ogsaa nok av feite, kvapsete 20-30 aaringer) har meget gode muligheter for aa faa seg noe. Jeg skjoenner at det er noen som tror at naar man runder 40 saa er det meste slutt seksuelt, men der tar dere ofte feil. For min egen del har jeg et utrolig godt og hyppig sexliv med min partner, og vet at jeg uten problem kunne skaffe meg yngre damer, men det har jeg ingen interresse av fordi jeg er fornoeyd med Dama mi!

Seksuelt staar jeg ikke tilbake for hva jeg kunne prestere i 30 aarene (er 46) og har nok muligens et mere aktivt sexliv en mange yngre her paa forumet. Saa at alt skal stoppe opp for meg ila de neste 3-4 aarene har jeg ingen tro paa. Det er deilig aa vaere ferdig med smaabarnstiden og bruke mye tid paa hverandre!

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mann, 43

Hehe, det er nok mye sant i det, men det gjelder ikke menn i like stor grad som kvinner. For øvrig er kvinner på topp i seksuell attraktivitet og fertilitet i slutten av tenårene og 20-årene.

For menn synker fertilitet basert på hormonelle mekanismer og trolig også genetiske mekanismer år for år etter 40. Men mannen har ingen veldefinert overgangsalder. Mannen kan holde seg attraktiv og fertil til han er i 60-årene, dersom han er en "suksess" ;-) (sprek, rik, høy utdanning, makt osv....)

Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann, 43

Seksuelt staar jeg ikke tilbake for hva jeg kunne prestere i 30 aarene (er 46) og har nok muligens et mere aktivt sexliv en mange yngre her paa forumet. Saa at alt skal stoppe opp for meg ila de neste 3-4 aarene har jeg ingen tro paa. Det er deilig aa vaere ferdig med smaabarnstiden og bruke mye tid paa hverandre!

:sengekos:

Samme her. Jeg har kraftigere ereksjon og kan komme flere ganger på kortere tid samme kveld nå enn da jeg var 30. Jeg vet det går nedover snart, men jeg koser meg så lenge det varer ;-).

For øvrig er jeg også mer tålmodig enn da jeg var 30. Slett ikke dumt det....

Mann, 43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg er 27 og er/har vært sterkt seksuelt tiltrukket av flere menn i 40årene.

Det er ikke en spesiell preferanse eller fetisj, men iallefall ikke et hinder. En sexy mann er en sexy mann.

Eneste som er hinderet er at de som oftest er gift da. Ikke at de bryr seg om det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lekende sjel

Nå er jeg ikke i 40 åra før om noen måneder, men jeg føler faktisk at det nesten er lettere å finne damer nå.

Spekteret er som noen skriver her større, men ikke minst er jeg tryggere på meg selv, og dessuten handler det vel om hva man søker.

Min erfaring er at mange kvinner fra 30-50 er ute etter å leve ut sine drømmer og fantasier, og det har ført til et knippe spennende opplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...