Gå til innhold

Vinterbryllup=dårlig råd etter jul?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som mener at det er dumt å ha bryllyp månedene etter jul, fordi mange sliter med dårlig råd da?

Får enkelte kommentarer på dette..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spiller det noen rolle om noen har dårlig råd i forbindelse med ditt bryllup? Gjestene skal da ikke betale noe?

De skal jo betale gave, etv. reise, overnatting etc.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De skal jo betale gave, etv. reise, overnatting etc.......

Men det må de jo hele resten av året og, utenom sommeren? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vitterlig folks eget ansvar å styre sin økonomi...

Man kan ikke ta hensyn til at folk kanskje kan ha dårlig råd, man må få bestemme dato ut ifra hva man ønsker seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjestene får vel uansett god tid på seg? Det blir ikke en overaskelsesutgift som pluttselig dukker opp. De har tid til å spare opp litt dersom det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig argument spør du meg..

Vi gifter oss nå i februar, og har ikke hørt det komme opp.

Og våre gjester fikk 6 mnd å forberede seg på dette på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? :o Har noen sagt det til deg? Bryllupet er virkelig din og den du skal gifte deg med sin dag! Da må man kunne velge dag ut fra hva man vil selv? (Dessuten kan man jo ha dårlig råd etter sommerferien også... :roll: ) En annen ting er jo at det faktisk er du og din kjære som har har utgiftene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like sjokkert som alle andre. Hadde aldri falt meg inn at vi kanskje hadde dårlig råd hvis noen hadde innvitert oss i bryllup i januar. Er det virkelig noen som har sagt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jaaaa...... Det var et kanskje-argument. Ikke for å bryte oss ned på noen måte. Men det fikk meg til å tenke litt. Men jeg tror ikke vi kommer til å forandre mening. Vi er ikke 100% sikker, men det er mye mulig det blir februar-bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt det ressonementet der gitt....

Er det noen som burde bekymre seg om dårlig råd er det vel brudeparet?

....gjestene kan være så heldige at de får kjøpt gaven på julesalg? .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
De får jo mulighet til å kjøpe gaver på januarsalget, syns ikke noe synd på gjestene våre jeg!

og dere krever jo ikke å få gaver (?? håper jeg!!)

så dersom det nevnes så er det bare å smile stort å si; men kjære deg.. vi trenger jo slett ikke å få none gave.. den største gaven vi kan få er at DU kommer og deler dagen med oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde blitt kraftig provosert, hadde noen av våre gjester sagt noe sånt. Vi har bryllupsfest neste lørdag. Er det noen som har utgifter i forbindelse med et bryllup, er det jo brudeparet (evt foreldrene, dersom de dekker bryllupet)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...