Gå til innhold

Tør dere spise agurk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er agurkene her trygge? Tør dere spise agurker nå om dagen?

Hadde tenkt å lage meg en smoothie, men den inneholder agurk.. Har tenkt meg i butikken nå, men vet ikke om jeg tar sjangsen...

Gjør dere?

edit:

Ser denne kanskje burde ligge i et annet underforum??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, hva er farlig med agurk?

Skrevet

http://www.mattilsynet.no/

Skal til Tyskland snart og kommer til å holde meg unna agurk, tomat og salat. Blir nok mest kokt/stekt mat. Tar ingen sjanser på å få i meg e-coli bakterier.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke spist agurk de seneste dagene. Men jeg bor i DK, og her har det vært den del flere tilfeller av smitte enn det ene(?) som er i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en agurk for 5 dager siden, har spist halve og ble ikke syk, tror dere det er trygt å spise resten? Vet ikke hvor den er importert fra.

Skrevet

Jeg har spist agurk og grønt 2 ganger daglig som jeg alltid gjør, og jeg har ikke blitt syk på noen måte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser masse agurk, kun norsk.

Skrevet

Norsk agurk er ikke rapportert som smittekilde. Man mener det er agurker fra Spania eller Holland.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke mye spanske agurker til salgs i norge. All frukt&grønt skal være merket med opprinnelsesland også, så det er ikke vanskelig å unngå. I tillegg vil *alle* butikker som har hatt spanske agurker inne ha kvittet seg med dem.

Spis så mye agurk dere bare ønsker.

-frukt&grønt-ansvarlig.

• Liker 3
Skrevet

knaska agurk siste 3 dagene,stod bama og norsk agurk . Har ikke blitt dårlig så jeg fortsetter med agurkspising jeg :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte agurk i sted, og akter å spise den.

• Liker 3
Skrevet

Jeg spiser agurk! skal man være så redd for alt så får man la være å spise i det hele tatt.

e colien tar meg hvis den føler for det men enn så lenge så kommer jeg til å spise det!

Skrevet

E.coli bakterien er vel ikke kommet til Norge ennå, men jeg drar heller på torget å kjøper meg agurk fra gartneren, framfor å risikere å bli dårlig...

Skrevet

Brukes kun som sex-leketøy fremover. Stay safe folkens

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal i løpet av uka kjøpe agurk og tomat fra en relativt lokal gartner. Ja til kortreist mat :spise:

Gjest Mahareth
Skrevet

Det er ingen fare forbundet med å spise norske agurker.

AnonymBruker
Skrevet

Brukes kun som sex-leketøy fremover. Stay safe folkens

Husk kondom!

• Liker 3
Skrevet

Ja, men jeg pleier å skrelle agurken (er forresten denne E.coli-bakteiern i/på skallet?). Agurkene jeg har spist av de siste dagene har vært fra Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...