Gjest Rebecca Skrevet 30. mai 2011 #1 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har vært involvert med en mann i noen måneder nå. Fra første stund har han sagt at han ikke er ute etter ett forhold. Jeg tenkte i begynnelsen at det var greit, og at vi bare kunne ha det "morro". Nå er det ikke morro lenger, for jeg har fått så sterke følelser for han. Han sier han bryr seg om meg?!? men er ikke akkurat ivrig etter å treffe meg eller sende meg meldinger. Da vi først treffes er det helt fantastisk! Han sier jo at han kunne fått følelser for meg etterhvert, men jeg tror ikke jeg kan leve slik som dette. Håpet er nok for lite. Hva hadde dere gjort? Hadde dere kuttet tvert enda dere kjente at dere kanskje elsket denne personen eller hadde dere holdt ut enda håpet er lite og smertene antagelig vil bli mye verre etterhvert som vi fortsetter? HJELP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2011 #2 Del Skrevet 30. mai 2011 Been there done that. Du bør takke for deg og gå! Han sier bare akkurat det du trenger å høre for å bli, men her er det klart at han kun vil ha forpliktende morro.. Det samme fikk jeg høre, endte med å vente i flere år:( til ingen nytte. Hvor gamle er dere forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blokkolokko Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har vært involvert med en mann i noen måneder nå. Fra første stund har han sagt at han ikke er ute etter ett forhold. Jeg tenkte i begynnelsen at det var greit, og at vi bare kunne ha det "morro". Nå er det ikke morro lenger, for jeg har fått så sterke følelser for han. Han sier han bryr seg om meg?!? men er ikke akkurat ivrig etter å treffe meg eller sende meg meldinger. Da vi først treffes er det helt fantastisk! Han sier jo at han kunne fått følelser for meg etterhvert, men jeg tror ikke jeg kan leve slik som dette. Håpet er nok for lite. Hva hadde dere gjort? Hadde dere kuttet tvert enda dere kjente at dere kanskje elsket denne personen eller hadde dere holdt ut enda håpet er lite og smertene antagelig vil bli mye verre etterhvert som vi fortsetter? HJELP!!! Ja, jeg ville nok kuttet det tvert. Da går du med hevet hode, før det går for langt. Det er på en måte ingenting som heter "å få følelser etterhvert" når det gjelder noe slikt.. Så da håper du nok dessverre på for mye Og hvis han treffer noen han får virklige følelser for så kan han forlate deg med goood samvittiget, mens du sitter igjen sønderknust Neineinei, kom deg bort mens du har overtaket. Finn deg en annen som du ikke har/eller kommer til å få følelser for, til å ha det "gøy" med Eller så kan du jo fortelle ham om følelsene du har, og ta sjansen på at han føler det samme.. MEN hvis han ikke kan bekrefte det der og da, så takk for deg, og spriiing Du får ha lykke til med hva du bestemmer deg for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rebecca Skrevet 30. mai 2011 #4 Del Skrevet 30. mai 2011 Been there done that. Du bør takke for deg og gå! Han sier bare akkurat det du trenger å høre for å bli, men her er det klart at han kun vil ha forpliktende morro.. Det samme fikk jeg høre, endte med å vente i flere år:( til ingen nytte. Hvor gamle er dere forresten? Han er 29........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 30. mai 2011 #5 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har vært involvert med en mann i noen måneder nå. Fra første stund har han sagt at han ikke er ute etter ett forhold. Jeg tenkte i begynnelsen at det var greit, og at vi bare kunne ha det "morro". Nå er det ikke morro lenger, for jeg har fått så sterke følelser for han. Han sier han bryr seg om meg?!? men er ikke akkurat ivrig etter å treffe meg eller sende meg meldinger. Da vi først treffes er det helt fantastisk! Han sier jo at han kunne fått følelser for meg etterhvert, men jeg tror ikke jeg kan leve slik som dette. Håpet er nok for lite. Hva hadde dere gjort? Hadde dere kuttet tvert enda dere kjente at dere kanskje elsket denne personen eller hadde dere holdt ut enda håpet er lite og smertene antagelig vil bli mye verre etterhvert som vi fortsetter? HJELP!!! Høres ut som et sånt forhold der du kommer til å si etterpå at du har vært utsatt for en player. Sånn så det er sagt på forhånd og du kan tenke over det og passe på følelsene dine. Hvis du vil forplikte og han ikke begynner å forplikte i samme takt, så bør man bli forsiktig. Du bør forklare at du trenger noe mer. Men skjer ikke det du har behovet for da, så bør du kansje dempe forhåpningene til han og se etter det du trenger et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 30. mai 2011 #6 Del Skrevet 30. mai 2011 Høres ut som et sånt forhold der du kommer til å si etterpå at du har vært utsatt for en player. Sånn så det er sagt på forhånd og du kan tenke over det og passe på følelsene dine. Hvis du vil forplikte og han ikke begynner å forplikte i samme takt, så bør man bli forsiktig. Du bør forklare at du trenger noe mer. Men skjer ikke det du har behovet for da, så bør du kansje dempe forhåpningene til han og se etter det du trenger et annet sted. Det er det som skjer med damer når man har sex steady over tid, og det er bra stemning hver gang når man møtes. De begynner å binde seg. Selv om det var sagt på forhånd at det bare var avslapping og moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blokkolokko Skrevet 31. mai 2011 #7 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er det som skjer med damer når man har sex steady over tid, og det er bra stemning hver gang når man møtes. De begynner å binde seg. Selv om det var sagt på forhånd at det bare var avslapping og moro. Ja, vi damer altså. Bare helt typisk oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rebecca Skrevet 31. mai 2011 #8 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er det som skjer med damer når man har sex steady over tid, og det er bra stemning hver gang når man møtes. De begynner å binde seg. Selv om det var sagt på forhånd at det bare var avslapping og moro. TS her. Jo det stemmer jo det du sier, men skjer aldri det samme med mannen da? Trodde det var en naturlig prossess nærmest, jeg.... Hadde forresten tenkt å bryte da han ikke svarer på meldingene mine. Men så tikket det inn en melding sent i går kveld med en nattaklem.... Også blir jeg usikker igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 31. mai 2011 #9 Del Skrevet 31. mai 2011 Han følte vel på seg at du var iferd med å bryte av. Ei koslig nattamelding, å du sitter i garnet igjen. Nei du, bryt tvert over, han der holder deg bare på beite. Du får det sikkert vondt ei stund, men blir ikke mindre vondt om du skal plage deg selv med å gå å håpe på mirakler. Vær snill med deg selv, finn en som er villig til å satse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå