Coronas Skrevet 31. mai 2011 #21 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Favoritt hvitvin er J. Moreau Petit Chablis eller en Gran Cru av varianten Må ha tørre hvite viner. De er best. Rødvin liker jeg: Faustino V Faustino I gran reserva 1995 Montecillo Reserva og Gran Reserva Amarone Perequita Masi Campo Viejo Gran Reserva Lagunilla Gran Reserva Marqués de Cáceres Gran Reserva Gran Coronas Reserva eller vanlig Torres Coronas Mye glad i Rioja viner, men temperanillo er også bra. Endret 31. mai 2011 av Coronas
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #23 Skrevet 31. mai 2011 Jeg elsker Barbera D'Alba (italiensk), spesielt 2006. Piemonte-vin er stort sett et sikkert kort. Ellers er jeg glad i en tung og fyldig Malbec (argentinsk). Hvite viner jeg er glad i er Chablis og Sancerre. Av bobler liker jeg Möet & Chandon og Nicholas Feuillatte.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juni 2011 #24 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hvis jeg bare får velge en eneste en så må det bli Moet & Chandon Dom Pérignon (og akkurat nå har jeg bare en eneste en tilbake, en 1993 årgang). Ellers har jeg mange favoritter, men sterkt knyttet til mat, så favoritten til lammesadel er ikke den samme som favoritten til reker, som ikke er den samme som favoritten en enkel pizza, som ikkeer den samme som favoritten til 1/2 norsk hummer, som ikke er den samme som osv, osv. Edit: jeg har en genuin interesse for mat og vin. Endret 1. juni 2011 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå